Fysik eksamen

Biologi, fysik og kemi

Redaktør: Studiesiden Mods

Fysik eksamen

Indlægby Mikaaeel » fre maj 26, 2006 14:57

Assalamu alaykum wa rahma-tullah,

Må Allahs fred være med jer alle, Insha´Allah.

Jeg skal til fysik eksamen i næste uge, Fysik B-niveau, og jeg har desværre været selvstuderende og har derfor ikke ret mange notater. Vil derfor høre om der er nogen som evt. har nogle noter jeg kan låne? :D

Emnerne er følgende: Fra bøgerne Orbit 1 og 2

- Strøm og spænding
- Materialefysik
- Væsker og gasser
- Lys og atomer
- Lyd og bølger
- Mekanik
- Arbeje og energi

Har søgt på studieportalen uden de helt store resultater :(

Wa salaamu alaykum

Mikaa´eel Muhammad
Brugeravatar
Mikaaeel

Geografisk sted: Nørrebronx

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Indlægby Uffe » fre maj 26, 2006 15:15

Hej Mikaaeel,

Noter kan jeg ikke lige umiddelbart klare... Men jeg har lige hurtigt bladret mine rapporter igennem og zippet dem. Efter lang tids upload fik jeg at vide, at filefternavnet .zip ikke var tilladt. Herligt! :D
Anyways, jeg har lagt zipfilen ud, så du bare skal klikke her.

Meeen hvis du vil have endnu et 13-tal, kommer du jo ikke udenom noget dejligt 3.g-fysik på A-niveau, så hvis du er frisk på det, kan du kigge lidt i de her rapporter: http://www.uffepedersen.dk/gymopg.htm#Fysik

Jeg håber, det kan bruges :) Spørg endelig, hvis der er noget, jeg kan være behjælpelig med! :)
Brugeravatar
Uffe
Sølv Bruger

Geografisk sted: Odense (desværre...)

Indlægby Mikaaeel » fre maj 26, 2006 16:48

Masha´Allah, kære Uffe, du er jo et sandt geni! :) Jeg har lige skimmet dine rapporter igennem... Hvilken deltalje og fordybelse du har lagt i dem, mildt sagt imponerende!!! ;)
Det kan mine egne rapporter ude fra Langkær Gym jo slet ikke måle sig med..hehe.. Mange tak for inspirationen :)

Tror ikke lige at jeg satser på en 13´er i fysik..lol.. Der er simpelthen for mange formler at skulle holde styr på :) Men nu må vi se.. synes jeg har rigeligt i at få læst i mit pensum på 174 sider til på torsdag :(

Men igen mange tak for hjælpen Uffe, jeg skal nok sige til, hvis jeg løber panden ind i en mur, der ikke vil flytte sig pga. "den lige store og modsat rettede kraft"..hmm..du kan nok høre at jeg befinder mig i en verden laaaangt væk fra virkeligheden..hehe.. :)

Mikaa´eel Muhammad
Gammelt kinesisk ordsprog siger: Den som aldrig sover... er altid vågen ;)
Brugeravatar
Mikaaeel

Geografisk sted: Nørrebronx

Indlægby Uffe » fre maj 26, 2006 16:59

Mikaaeel skrev:(...)jeg skal nok sige til, hvis jeg løber panden ind i en mur, der ikke vil flytte sig pga. "den lige store og modsat rettede kraft"..hmm..du kan nok høre at jeg befinder mig i en verden laaaangt væk fra virkeligheden..hehe.. :)

:haha:

- Og det var skam så lidt :)
Brugeravatar
Uffe
Sølv Bruger

Geografisk sted: Odense (desværre...)

Lignende emner

Tilbage til Naturfag