Hjemsøgt

Biologi, fysik og kemi

Redaktør: Studiesiden Mods

Hjemsøgt

Indlægby Humble_man » tirs jan 03, 2006 17:40

Gwyneth Paltrows hus er hjemsøgt. Gwyneth Paltrow og forsangeren fra Coldplay Chris Martin udtaler, at der er ”dårlig energi” i deres hjem i Belsize Park i London til 3.5 millioner pund. De er overbeviste om, at huset er hjemsøgt, og det er ikke af venlige spøgelser. Det er faktisk så slemt, at Gwyneth har søgt hjælp fra Kabbalah centret i London.

Hun har søgt om at få en eksorcisme af huset. Ti mandlige Kabbalah tilhængere skal læse salmer op og blæse i et horn som en del af ceremonien. Det vides ikke hvornår eksorcismen skal finde sted...

Er der ikke nogen som kan forklare mig det der med at blive hjemsøgt er og er det ikke kun kafir det sker imod.
Humble_man

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Indlægby Erik_Willumsgaard » tirs jan 03, 2006 17:43

Og hvem er så de personager Paltrow og Coldplay? Det er i øvrigt ikke kun kafir, som bliver hjemsøgte. Det gør en masse hysteriske mennesker, uanset religiøst tilhørsforhold. Og det er garanteret dyrt at få udført excorsisme! Jeg vil overveje at slå mig ned som excorsist, kun for rige mennesker naturligvis!
Med venlig hilsen
Erik

"Lad den,som er ren, kaste den første sten" (Jesus)
Læs også http://avisen.dk/blogs/Erik_Willumsgaard . Og post gerne en kommentar!
Brugeravatar
Erik_Willumsgaard
VIP Bruger

Geografisk sted: Vesterbro, København

Indlægby Erik_Willumsgaard » tirs jan 03, 2006 17:47

PS: Det er vist kun os ateister, som aldrig bliver hjemsøgt, ser spøgelser o.lign.
Med venlig hilsen
Erik

Brugeravatar
Erik_Willumsgaard
VIP Bruger

Re: Hjemsøgt

Indlægby maimunah » tirs jan 03, 2006 17:54

shirwa skrev:Gwyneth Paltrows hus er hjemsøgt. Gwyneth Paltrow og forsangeren fra Coldplay Chris Martin udtaler, at der er ”dårlig energi” i deres hjem i Belsize Park i London til 3.5 millioner pund. De er overbeviste om, at huset er hjemsøgt, og det er ikke af venlige spøgelser. Det er faktisk så slemt, at Gwyneth har søgt hjælp fra Kabbalah centret i London.

Hun har søgt om at få en eksorcisme af huset. Ti mandlige Kabbalah tilhængere skal læse salmer op og blæse i et horn som en del af ceremonien. Det vides ikke hvornår eksorcismen skal finde sted...

Er der ikke nogen som kan forklare mig det der med at blive hjemsøgt er og er det ikke kun kafir det sker imod.

det som ikke muslimer kalder spøgelser, som hjemsøger folk er jjiner.

det kan også godt ske for muslimer- men det er vidst nok hvis de har nogle mangler i deres deen- wa Allahu alim
"Æret være Allah og jeg priser ham..."
"jeg beder Allah om tilgivelse og jeg vender mig til Ham i anger."
Brugeravatar
maimunah
Aktiv Bruger

Indlægby Muslimgirl786 » tirs jan 03, 2006 17:55

shirwa skrev:Gwyneth Paltrows hus er hjemsøgt. Gwyneth Paltrow og forsangeren fra Coldplay Chris Martin udtaler, at der er ”dårlig energi” i deres hjem i Belsize Park i London til 3.5 millioner pund. De er overbeviste om, at huset er hjemsøgt, og det er ikke af venlige spøgelser. Det er faktisk så slemt, at Gwyneth har søgt hjælp fra Kabbalah centret i London.

Salaam Sis!

Nej det er ikke kun kafir det sker imod. Min moster fortalte mig engang en historie om en kvinde, vis hus blev hjemsøgt. Det var en fra hendes egen landsby i Pakistan. Kvinden så ting og sager og blev også besat af en Jin (ånd). Det er det eneste jeg kan fortælle.

Allah Hafiz ;)
Muslimgirl786

Geografisk sted: København

Indlægby Muslimgirl786 » tirs jan 03, 2006 18:05

maimunah skrev:det som ikke muslimer kalder spøgelser, som hjemsøger folk er jjiner.

det kan også godt ske for muslimer- men det er vidst nok hvis de har nogle mangler i deres deen- wa Allahu alim

Salaam sis.

Det er ikke, fordi de mangler noget i deres deen. Jeg har ikke kilder på det, men er ret sikker på, at jeg har ret.

Min mors bedste venindes søster er besat af en ond ånd (Jin). Hun er meget flink og religiøst. Men det er noget med, at hun sad under et træ og græd, og en Jin hørte hende. Det var en Kafir Jin. Han sagde at han følte, at det var synd for hende og blev forelsket i hende.
Jeg har været hjemme hos hende et par gange, og hendes datter fortalte mig det selv.

Allah Hafiz
Muslimgirl786

Indlægby Erik_Willumsgaard » tirs jan 03, 2006 18:30

Erik_Willumsgaard skrev:PS: Det er vist kun os ateister, som aldrig bliver hjemsøgt, ser spøgelser o.lign.

Enkelte fordele har vi (ateister) åbenbart i dette liv, når det nu skal gå os så ilde i det næste.
Med venlig hilsen
Erik

Brugeravatar
Erik_Willumsgaard
VIP Bruger

Indlægby maimunah » tirs jan 03, 2006 19:19

Muslimgirl786 skrev:
maimunah skrev:det som ikke muslimer kalder spøgelser, som hjemsøger folk er jjiner.

Salaam sis.

Det er ikke, fordi de mangler noget i deres deen. Jeg har ikke kilder på det, men er ret sikker på, at jeg har ret.

Min mors bedste venindes søster er besat af en ond ånd (Jin). Hun er meget flink og religiøst. Men det er noget med, at hun sad under et træ og græd, og en Jin hørte hende. Det var en Kafir Jin. Han sagde at han følte, at det var synd for hende og blev forelsket i hende.
Jeg har været hjemme hos hende et par gange, og hendes datter fortalte mig det selv.

Allah Hafiz

wa aleikum as salam søs.

det er ikke fordi jeg mener man behøver at ha en stor mangel i sin deen- men hvis man fx siger ayatu l-kursi efter hver bøn og siger suratu l-ikhlas, suratu l-falaq og suratu n-nas efter hver bøn, så kan jinn ikke røre en insha'Allah.
Brugeravatar
maimunah
Aktiv Bruger

Indlægby maimunah » tirs jan 03, 2006 19:24

maimunah skrev:
Muslimgirl786 skrev:

Salaam sis.

Allah Hafiz

wa aleikum as salam søs.

det er ikke fordi jeg mener man behøver at ha en stor mangel i sin deen- men hvis man fx siger ayatu l-kursi efter hver bøn og siger suratu l-ikhlas, suratu l-falaq og suratu n-nas efter hver bøn, så kan jinn ikke røre en insha'Allah.

der er også noget der hedder adkar- det er nogle du'ah man læser morgen og aften og de beskytter en imod jinner insha'Allah.

ayatu l-kursi, suratu l-ikhlas, suratu l-falaq og suratu n-nas skal også siges inden man går i seng

Billede
Brugeravatar
maimunah
Aktiv Bruger

Indlægby Muslimgirl786 » tirs jan 03, 2006 19:24

maimunah skrev:
wa aleikum as salam søs.

Nåå hehe oki. På den måde ;)

Wsalaam!
Muslimgirl786

Indlægby Muslimgirl786 » tirs jan 03, 2006 19:27

Salaam!

Er der ikke også noget med at man skal læse en bestemt dua, før man ser sig selv i spejlet?... Iiiih altså. Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det henne.

Men hvis der er nogen herinde der ved noget om det, så vil jeg meget gerne vide hvorfor man skal gøre det?

Maria A.
Muslimgirl786

Indlægby maimunah » tirs jan 03, 2006 19:32

Muslimgirl786 skrev:Salaam!

Er der ikke også noget med at man skal læse en bestemt dua, før man ser sig selv i spejlet?... Iiiih altså. Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det henne.

Men hvis der er nogen herinde der ved noget om det, så vil jeg meget gerne vide hvorfor man skal gøre det?

Maria A.

wa aleikum as salam

jeg har ikke hørt det før- men jeg hvorfor ikke? jeg vil da også meget gerne vide det!Billede
Brugeravatar
maimunah
Aktiv Bruger

Indlægby Umm Hamzah » tirs jan 03, 2006 23:55

Assalaam aleikum

Der er en jinn i mit hjem. Aner ik hvad jeg skal gøre for at få den væk. Den har været der i flere år nu. Det er så scary :?
Brugeravatar
Umm Hamzah
Fidusmager

Geografisk sted: NY
Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hunkøn

Fået : 2 perler

Indlægby Umm Hamzah » ons jan 04, 2006 00:06

YunusIslam skrev:
Proud Muslimah skrev:Assalaam aleikum

Der er en jinn i mit hjem. Aner ik hvad jeg skal gøre for at få den væk. Den har været der i flere år nu. Det er så scary :?

det tror jeg så ikke på:D:D

ejj men forstår ikke, når der bliver sagt man kan ikke se jinn , hvorfor er der nogle som påstår at de ser dem

Hmm og hvorfor tror du så ik på det? Der sker så mange underlige ting i mit hus. Alle i min familie har oplevet det. Der er helt klart noget galt. Hvordan jeg får det til at forsvinde aner jeg ik. Det var nu derfor jeg fortalte det. Så jeg måske kunne få hjælp herinde fra.
Brugeravatar
Umm Hamzah
Fidusmager

Indlægby Umm Hamzah » ons jan 04, 2006 00:08

YunusIslam skrev:
Proud Muslimah skrev:
YunusIslam skrev:

det tror jeg så ikke på:D:D

ejj men forstår ikke, når der bliver sagt man kan ikke se jinn , hvorfor er der nogle som påstår at de ser dem

Hmm og hvorfor tror du så ik på det? Der sker så mange underlige ting i mit hus. Alle i min familie har oplevet det. Der er helt klart noget galt. Hvordan jeg får det til at forsvinde aner jeg ik. Det var nu derfor jeg fortalte det. Så jeg måske kunne få hjælp herinde fra.

bare læs Koran, hvid de gode jinn lytter de, dårlige jin forsvinder de nok:D

Det har jeg skam prøvet. Det er stadig det samme.
Brugeravatar
Umm Hamzah
Fidusmager

Indlægby Umm Hamzah » ons jan 04, 2006 00:11

Jeg overså hvad søster maimunah havde skrevet. Det vil jeg inshAllah prøve.
Brugeravatar
Umm Hamzah
Fidusmager

Indlægby maimunah » ons jan 04, 2006 13:39

wa aleikum as salam søs

jeg kender godt til problemet- det er så ubehageligt. en af min mands bekendte var i et hus, for en kortere periode og en dag da han lå og sov, var der noget der pressede hans hoved ned i hovedpuden, så han ikke kunne få luft- han kæmpede og kæmpede og til sidst fik han sit hoved fri alhamdulillah.

jeg har også selv oplevet mærkelige ting- men dem ønsker jeg ikke at komme ind på.

bor du sammen med ikke muslimer? for hvis det er tilfældet, så vil dine handlinger drive de dårlige jinner væk og dem du bor sammen med vil tiltrække dem.

du kan gøre det jeg har skrevet længere oppe- så kan de ikke gøre DiG noget.

men hvis du bor alene, eller sammen med muslimer, så skal du hører al baqara hver 3. dag. (og endnu bedre hver dag).

du kan lave ruqiyyah (mener jeg det hedder). siger bl.a. ayatu l-kursi ned i noget vand og sprøjter det ud i dit hjem (i hjørner, mørke steder, under sofa og seng osv.).

dette er nogle af de ting der er gode at foretage sig.

og hvis du har nogle bøger med kufr i, eller noget andet uislamisk, så smid det ud.

det var vidst hvad jeg havde på hjertet for idag :wink: bare skriv igen, hvis du vil vide mere- så kan jeg undersøge det insha'Allah
Brugeravatar
maimunah
Aktiv Bruger

Indlægby Naadje » ons jan 04, 2006 14:25

salam a'leykum søster..

Tror godt på det du siger for det kan sagtens være sandt.

En dag inden jeg lagde mig til at sove, lagde jeg min mobil på til opladning under skrivebordet. Pludselig tænder min mobil af sig selv, og i kan jo forestille jer når der er helt mørkt i værelset, hvor stor lyseffekten alligevel er. Så går jeg hen og kigger i den og ser at den automatisk er gået ind i indbakken. Tænker ikke nærmere over det, går ud af det hele og laver tastaturlås på. Et par minutter senere lyser den op igen, og jeg rejser mig op igen for at se hvad det nu er...og... gaaaal...ved I så hvad? :shock:

..jeg havde fået 1 sms-besked.. :D
Hehe..hoppede I på den?
(Men altså det er sandt, jeg mener om I troede der skulle til at ske noget helt vildt 'wauw uhyggeligt')
Naadje
VIP Bruger

Tro: Salafi

Givet : 15 perler
Fået : 27 perler

Indlægby Muslimgirl786 » ons jan 04, 2006 17:30

Salaam sis.

Tror også på dig. Du kan gå hen til en Imam, der ved noget om Jin osv., og få nogle råd derfra. Håber inshallah at de forsvinder.

Allah Hafiz :wink:
Muslimgirl786

Indlægby maimunah » ons jan 04, 2006 18:38

Naadje skrev:

salam a'leykum søster..

En dag inden jeg lagde mig til at sove, lagde jeg min mobil på til opladning under skrivebordet. Pludselig tænder min mobil af sig selv, og i kan jo forestille jer når der er helt mørkt i værelset, hvor stor lyseffekten alligevel er. Så går jeg hen og kigger i den og ser at den automatisk er gået ind i indbakken. Tænker ikke nærmere over det, går ud af det hele og laver tastaturlås på. Et par minutter senere lyser den op igen, og jeg rejser mig op igen for at se hvad det nu er...og... gaaaal...ved I så hvad? :shock:

Hehe..hoppede I på den?
(Men altså det er sandt, jeg mener om I troede der skulle til at ske noget helt vildt 'wauw uhyggeligt')
''

salam aleikum søs

ej........ HVOR ER DU SLEM!!!!!! :o

ti hi jeg blev rigtig grebet af den historie :oops:
Brugeravatar
maimunah
Aktiv Bruger

Indlægby Nur » ons jan 04, 2006 18:58

Naadje skrev:

salam a'leykum søster..

Hehe..hoppede I på den?

Hahahaha, jeg er flad af grin her :lol: :lol:
Brugeravatar
Nur

Indlægby Umm Hamzah » tors jan 05, 2006 17:22

maimunah skrev:
wa aleikum as salam søs

jeg kender godt til problemet- det er så ubehageligt. en af min mands bekendte var i et hus, for en kortere periode og en dag da han lå og sov, var der noget der pressede hans hoved ned i hovedpuden, så han ikke kunne få luft- han kæmpede og kæmpede og til sidst fik han sit hoved fri alhamdulillah.

jeg har også selv oplevet mærkelige ting- men dem ønsker jeg ikke at komme ind på.

bor du sammen med ikke muslimer? for hvis det er tilfældet, så vil dine handlinger drive de dårlige jinner væk og dem du bor sammen med vil tiltrække dem.

men hvis du bor alene, eller sammen med muslimer, så skal du hører al baqara hver 3. dag. (og endnu bedre hver dag).

du kan lave ruqiyyah (mener jeg det hedder). siger bl.a. ayatu l-kursi ned i noget vand og sprøjter det ud i dit hjem (i hjørner, mørke steder, under sofa og seng osv.).

og hvis du har nogle bøger med kufr i, eller noget andet uislamisk, så smid det ud.

det var vidst hvad jeg havde på hjertet for idag :wink: bare skriv igen, hvis du vil vide mere- så kan jeg undersøge det insha'Allah

Assalaam aleikum

Jeg er glad for du tror på mig.

Indtil for en måneds tid tiden boede min mor og lillesøster i huset, og de er ikke-muslimer. Nu bor jeg kun sammen med min anden søster, som oz er muslim. De begyndte for flere år siden, og her på det sidste er det blevet rigtigt slemt. Jeg hører trin fra gangen kl 3 om natten, og nej det er ik hende, der bor ovenpå :razz: Fjernsynet går ud af sig selv. Jeg oplever meget ofre at jeg mærker kold luft imod mit ansigt, selvom der er meget varmt i rummet. Uha, jeg kan blive ved med at nævne underlige ting :|

Søster, hvad mener du med bøger med kufr i?

Mange tak for hjælpen. Jeg vil blive at gøre det ovennævnte ting, så jeg skal være bange i min eget hjem.
Brugeravatar
Umm Hamzah
Fidusmager

Indlægby soldier_of_allah » tors jan 05, 2006 17:34

PEEEEEEEPZZ!!!!
STOOOOOOOP IT!!!

Jeg kommer med kilder på det følgende Inshallah, men der er en hadith omkring alt dette med Djinn:

Sahabah havde engang hørt at deres profet saaws var blevet ramt af djinn.. Altså at der var blevet lavet "sort magi" over ham..
Efter lang tid blev profeten saaws set pffentligt igen, og nogle af hans sahabah gik så hen og spurgte om det var rigtigt hvad det var hørt.

Han sagde:" Ja det er rigtigt. Men jeg er rask nu. Og vi taler ikke om det mere!"

Derfor, kære brødre og søstre.. kan i jo se at vi er blevet opfordret til at lade være med at snakke om det.

Ja der er gode og onde, læs koran så fjerner det onde sig. Ellers er der virkelig ikke noget i vejen..

Og vi skal leve vores liv efter profeten saaws, så lad være med at tale om det...
Brugeravatar
soldier_of_allah
Student 2009
Student 2009

Indlægby maimunah » tors jan 05, 2006 17:39

Proud Muslimah skrev:
maimunah skrev:
wa aleikum as salam søs

Assalaam aleikum

Jeg er glad for du tror på mig.

Indtil for en måneds tid tiden boede min mor og lillesøster i huset, og de er ikke-muslimer. Nu bor jeg kun sammen med min anden søster, som oz er muslim. De begyndte for flere år siden, og her på det sidste er det blevet rigtigt slemt. Jeg hører trin fra gangen kl 3 om natten, og nej det er ik hende, der bor ovenpå :razz: Fjernsynet går ud af sig selv. Jeg oplever meget ofre at jeg mærker kold luft imod mit ansigt, selvom der er meget varmt i rummet. Uha, jeg kan blive ved med at nævne underlige ting :|

Søster, hvad mener du med bøger med kufr i?

Mange tak for hjælpen. Jeg vil blive at gøre det ovennævnte ting, så jeg skal være bange i min eget hjem.

salam aleikum søs.

jeg ved det er hårdt i perioden det står på- men jeg opfordrer jeg virkelig til at være tålmodig- for det ka ta lidt tid, før de forsvinder.

jeg har oplevet næsten det samme- men det hjalp for mig at høre koran, lave ruqiyyah og destruerer min bibel.

bøger med kufr i- fx biblen, eller bøger med shirk.

hvis du har et kors et sted- jeg havde et på min studenterhue- uden jeg havde lagt mærke til det.

og billeder af dyr eller mennesker stilt fremme, så kommer jinn også ind i huset og mala'ika forsvinder.

mala'ika kommer heller ikke ind i et hjem, hvor der er en hund.

men søster- hør al-baqara igen og igen og igen osv- det kan onde jinn ikke li.

insha'Allah du finder en løsning søs.
Brugeravatar
maimunah
Aktiv Bruger

Indlægby soldier_of_allah » tors jan 05, 2006 20:15

var der overhovedet nogen der så hvad jeg skrev?
Brugeravatar
soldier_of_allah
Student 2009
Student 2009

Næste

Lignende emner

hjemsøgt
Forum: Islam
Forfatter: MuslimChild
Svar: 4