Redaktør: Studiesiden Mods
YunusIslam skrev:As.
Der kan man se BIBLEN er FORFALSKET.....
YunusIslam skrev:Jamen der er ikke kun et fejl, der er masser fejl i kristendommen
jeg er ikke så viden i biblen, og heller ikke 100 % i Koranen.
Så du diskutere faktisk med en ikke så god vidende muslim(Mig) så jeg vil lade andre også diskutere med inshaAllah
Hvorfor jeg er interessere i at finde fejl?? fordi jeg vil prøv eog bevise at Biblen er falsk og forfalsket og der er fejl i den, så man ikke skal tro på den, og tro på noget som er sandhed
Khurram skrev:Erik_Willumsgaard skrev:Mon ikke det er en talemåde? Vi er alle Guds børn, og i den dur?
Som sagt hvis vi alle er Guds børn hvorfor straffer Gud os så? Kan du give mig et svar på det? Gud har ingen børn, fader, eller søn. Allah siger til sin elsket profet mohammed salla lāhu 'alayhi wa sallam Åh mohammed salla lāhu 'alayhi wa sallam sige til dem hvorfor Allah straffer os hvis vi var hans børn. Biblen er forvrænget men det er rigtigt at den er Allahs ord men folk har skrevet forkerte ting i den såsom Gud har børn og Jesus er Gud og jeg ved ikke hvad.
((| Flere hundrede afviste børn som Ripa Forum: Fri Debat Forfatter: Muhamedpehadzic Svar: 0 |
Send børn på opdragelse? Forum: Politik og samfund Forfatter: AbU Svar: 11 |
Nydanskere får flere dødfødte børn Forum: Politik og samfund Forfatter: Perle Svar: 9 |
potentialet i børn Forum: Fri Debat Forfatter: Anonymous Svar: 1 |
"Sikkerhedsekspert" dømt flere års fængsel ! Forum: Politik og samfund Forfatter: Azir Svar: 20 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst