by gorbah » lør feb 04, 2012 16:18
Jeg er Irakisk pige på 27 år,som studerende på vuc.Jeg har overstået G,F,E dansk niveau, historie D niveau ,samfund D niveau og IT fage med forskellige programmer. Jeg taler arabisk sprog,dansk og lidt engelsk. Jeg har en plan om at arbejde med mine opgaver 10 timer om ugen. Jeg har vaglt at lære dansk som andet sprog på fejernudervsinig ,fordi der ikke er plads på hold,så jeg blev nødt til at tage denne fag på fjernudndervisinig.Da jeg kom til danmark sammen med min familie har jeg boet hos dem i Bogense.Derefter flyttede jeg til Odense og nu bor jeg sammen med min tvillingesøster.For 4 år siden blev jeg gift i Tyskland, men efter kort tid blev jeg skilt på grund af mange problemer så kom jeg tilbage til Danmark og startede jeg igen på vuc.I min fritid besøger jeg mine venner,designe videoklip på nogle programmer og derefter bringer dem til YouTube,desuden arbejder jeg også med andre programmer som Photoshop,Swish Max ,Windows Move Maker og CollageMaker.I fremtiden håber jeg På det personlige plan at blive en mor til 4 børn,og på den uddannelsesplan at være en IT lærer:).