Kan hjælpe mig med at rette den lektie

Dansk, Engelsk, Tysk , Fransk osv.

Redaktør: Studiesiden Mods

Kan hjælpe mig med at rette den lektie

Indlægby gorbah » lør feb 04, 2012 16:18

Jeg er Irakisk pige på 27 år,som studerende på vuc.Jeg har overstået G,F,E dansk niveau, historie D niveau ,samfund D niveau og IT fage med forskellige programmer. Jeg taler arabisk sprog,dansk og lidt engelsk. Jeg har en plan om at arbejde med mine opgaver 10 timer om ugen. Jeg har vaglt at lære dansk som andet sprog på fejernudervsinig ,fordi der ikke er plads på hold,så jeg blev nødt til at tage denne fag på fjernudndervisinig.Da jeg kom til danmark sammen med min familie har jeg boet hos dem i Bogense.Derefter flyttede jeg til Odense og nu bor jeg sammen med min tvillingesøster.For 4 år siden blev jeg gift i Tyskland, men efter kort tid blev jeg skilt på grund af mange problemer så kom jeg tilbage til Danmark og startede jeg igen på vuc.I min fritid besøger jeg mine venner,designe videoklip på nogle programmer og derefter bringer dem til YouTube,desuden arbejder jeg også med andre programmer som Photoshop,Swish Max ,Windows Move Maker og CollageMaker.I fremtiden håber jeg På det personlige plan at blive en mor til 4 børn,og på den uddannelsesplan at være en IT lærer:).
gorbah

Tro: Salafi

Givet : 3 perler
Fået : 0 perle

Re: Kan hjælpe mig med at rette den lektie

Indlægby Omar1924 » tirs feb 07, 2012 21:04

Wa alaykum salam.

Velkommen til IslamiC.dk

Må Allah (Subhana wa ta'ala) Inshallah hjælpe dig med dine ønsker. ameen
ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ وَعَمِلُواْ ٱلصَّـٰلِحَـٰتِ طُوبَىٰ لَهُمۡ وَحُسۡنُ مَـَٔابٍ۬

Brugere synes godt om dette indlæg : gorbah
Omar1924

Tro: Sunni/Shâfi'î
Køn: Hankøn

Givet : 2 perler
Fået : 6 perler

Re: Kan hjælpe mig med at rette den lektie

Indlægby Jirya » tirs feb 07, 2012 23:26

Salam A'leykum og mange gange velkommen til siden! :)

Jeg synes du skriver udmærket dansk, omend der er nogle få grammatiske svipser indimellem. Jeg er dog lidt forvirret - for er din lektie, den beskrivelse, du har skrevet i dit første indlæg? - I så fald kan jeg sagtens hjælpe dig med at rette det til.

Når det er sagt, så er det meget godt gået, at du trods nedgang fastholder dine personlige planer med hensyn til at stifte familie og få en uddannelse. Jeg ønsker dig mange gange held og lykke - og håber, at du opnår dine mål! Hvis der er noget, så skriver du endelig til - det er min opfattelse, at der er en masse hjælpsomme og kløgtige brugere herinde. 8)

Brugere synes godt om dette indlæg : gorbah
Jirya

Køn: Hankøn

Givet : 2 perler
Fået : 2 perler

Lignende emner

Tilbage til Sprog