by MuslimChild » lør mar 27, 2010 19:18
SSS424 skrev:MuslimChild skrev:SSS424 skrev:MuslimChild skrev:Du kan måske også fremlægge over noget, som DIN lærer interesserer sig for :P ..
Tak, det tænkte jeg også på...

.. men ved ik' rigtig endnu

Jeg havde engang skrevet om Eid fordi de andre skulle skrive om julen, så sagde han at jeg kunne skrive om Eid, fordi vi ikke fejre jul, jo, og det synes han var ret spændende, men ja...
Hehe det typisk lærer syns jeg

..
De interessere sig tit for Islam, arabiske traditioner og alt der omkring

.. Sådan var mine lærere ihvertfald ..
Ja det synes jeg du har ret i, sådan er mine lærer også
Når vi har om islam i religion, så spørge min lærer mig tit om hvad der rigtig eller forkert, han er religions lærer, men ved det tit ikke selv

... Ej ok, måske ikke tit, lidt overdrevet, men for det meste

Lol

.. The same way with my religion teacher!

.. En gang havde vi om Jesus i kristendommen, så bad hun mig om at fortælle om Jesus i Islam, og en gang havde vi om bøn i kristendom, så skulle jeg og andre muslimske elever fra klassen op og fortælle om bøn i Islam

.. Der var både shia og sunni, så det endte med en debat :P
Men hey , hvad med at fremlægge om jeres kultur, der hvor du kommer fra?

.. Så kunne du hente smagsprøver, samt tøj osv. osv., det spændende syns jeg

Profeten, sallallahu ’alayhi wa ’ala alihi wa sallam, sagde: ”Lov mig følgende seks ting, og jeg lover jer paradis: Når I taler, sig sandheden. Når I giver et løfte, hold det. Når noget er betroet jer, gør ikke uretmæssig brug af det. Hold jer altid kyske uden at være indblandet i ulovligt samleje. Hold jeres øjne og hænder væk fra det som er forbudt.” [Kilde: Hanbal]