Al salam alaikum .
en der vil hjælpe mig og rette og se om der nogle fejl i noget jeg har skrevet?
Redaktør: Studiesiden Mods

Saphira skrev:Heej Muslimaa.
Er det dansk eller Engelsk eller hvordan
.
Muslimaa skrev:Saphira skrev:Heej Muslimaa.
Er det dansk eller Engelsk eller hvordan
'
tak for interessen, men har selv kigget på det igen.
det var engelsk !
Julia skrev:
Salam Muslimaa
Jeg ved godt, at somme tider så sidder man den sidste dag inden afleveringsfristen, men måske en anden god gang ?
Du er i hvert fald velkommen til at spørge mig,- Jeg hjælper gerne.

Muslimaa skrev:Julia skrev:
Salam Muslimaa
Jeg ved godt, at somme tider så sidder man den sidste dag inden afleveringsfristen, men måske en anden god gang ?
Du er i hvert fald velkommen til at spørge mig,- Jeg hjælper gerne.
hej Julia. Jeg laver næsten altid mine afleveringer i god tid
og var begyndt på den engelske noget tid før den skulle afleveres - men har fået hjælp. plus har kigget det igennem selv... Jeg er bare stresset, men det går. 2G er hårdt!
Jeg føler med dig. Det er meget godt at læse, at du giver dig god tid og ikke udskyder tingene til sidste øjeblik. Hvis du vælger universitetet senere eller en anden studiekrævende udddannnelse, så er det en vane, som du vil have RIGELIGT brug for, skulle jeg hilse at sige. Dejligt at det ligger dig lige for. Det er rigtigt rigtig vigtigt.Julia skrev:
OK.Jeg føler med dig. Det er meget godt at læse, at du giver dig god tid og ikke udskyder tingene til sidste øjeblik. Hvis du vælger universitetet senere eller en anden studiekrævende udddannnelse, så er det en vane, som du vil have RIGELIGT brug for, skulle jeg hilse at sige.

OK.Jeg føler med dig. Det er meget godt at læse, at du giver dig god tid og ikke udskyder tingene til sidste øjeblik. Hvis du vælger universitetet senere eller en anden studiekrævende udddannnelse, så er det en vane, som du vil have RIGELIGT brug for, skulle jeg hilse at sige.
Ja det rigtigt. Det er bedre at begynde, så man har god tid. Vi får jo mange afleveringer osv...
Men tja - jeg håber jeg klarer mig gennem 2G, med mit dårlige dansk!
Julia skrev:
Nej, for Søren da. Det gør mig så ondt i hjertet at læse, at du skriver "med mit dårlige dansk".. Smid de tanker langt over bord et sted hvor det hører hjemme. Efter det du skriver her på islamic., så skriver du et rigtigt godt dansk. Hvis du har en accent i det mundtlige (?),- så PYT MED DET!. Lad det ikke kue dig eller få dig til at se ned på dig selv.

Nej, for Søren da. Det gør mig så ondt i hjertet at læse, at du skriver "med mit dårlige dansk".. Smid de tanker langt over bord et sted hvor det hører hjemme. Efter det du skriver her på islamic., så skriver du et rigtigt godt dansk. Hvis du har en accent i det mundtlige (?),- så PYT MED DET!. Lad det ikke kue dig eller få dig til at se ned på dig selv.
når jeg skriver med mit dansk, så mener jeg ikke sådan noget her. Altså at skrive på islamic osv, er jo nemt nok
og det heller ikke accenten der er problemet. Men jeg er dårlig fagligt!! Jeg kan ikke formulere mig ordenlig og går i hak når jeg skal fremlægge osv, men inshallah det går..

Julia skrev:
Men overvej det, hvis du nogensinde bliver spurgt om dit ønske om lidt efterudannelse eller et kursus af en arbejdsgiver.
God vind fremover.
Du har den rette indstilling og selvdiciplin. Det er allerede 50% af alle mål nået

Julia skrev:Hmm,- jeg tænker, om du har mulighed for at støtte dig til nogle gode slides, - som du kan fremvise, når du fremlægger "et eller andet",- de kan være guld værd at fokusere på og kan (rigtigt brugt) give dig en vis sikkerhed når du står i grillen foran de andre.
Jeg kan f.eks. anbefale dig Microsoft Office gratis skabeloner, som giver et rigtigt godt udgangspunkt, hvis man skal lave en fremlæggelse og ikke er en newborn ørn til powerpoint.
Se f.eks. her
http://office.microsoft.com/da-dk/templ ... 21030.aspx
Der er også et hav af ikke-seriøse gode templates til invitationer og alt muligt sjovt nonsens...
f.eks. til en pigefødselsdag, bryllup eller andet.

| Engelsk rettelse Forum: Sprog Forfatter: The-Earth Svar: 1 |
Rettelse af linjers tysk? Forum: Sprog Forfatter: Ramazan Svar: 2 |
Engelsk rettelse Forum: Sprog Forfatter: AlMuslima Svar: 2 |
Hjælp til rettelse af SRP-opgave om politisk retorik Forum: Lektiehjælp Forfatter: yasemin Svar: 0 |
SRO rettelse Forum: Lektiehjælp Forfatter: LaleDevri Svar: 7 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst