Hader rumgeometri - hjælp!

Matematik

Redaktør: Studiesiden Mods

Hader rumgeometri - hjælp!

Indlægby Ramazan » søn jan 17, 2010 15:25

السلام عليكم mine brødre og søstre!

Så skulle jeg vel også lide i sidste ende! :D Jeg hader rumgeometri over alt på jorden, men er nu nødsaget til at skulel konfronteres med en af mine absolut svage sider! :-(

Det drejer sig om følgende opgave: http://peecee.dk/upload/view/218426

Jeg har fundet planens ligning dvs. svaret på første stykke, mangler dog resten. Så hjælp for Allahs skyld! :(

Ma Salama!
(2:177) Surat Al-Baqarah - سورة البقرة

Righteousness is not that you turn your faces toward the east or the west, but [true] righteousness is [in] one who believes in Allah , the Last Day, the angels, the Book, and the prophets and gives wealth, in spite of love for it, to relatives, orphans, the needy, the traveler, those who ask [for help], and for freeing slaves; [and who] establishes prayer and gives zakah; [those who] fulfill their promise when they promise; and [those who] are patient in poverty and hardship and during battle. Those are the ones who have been true, and it is those who are the righteous.
Brugeravatar
Ramazan
Student 2010
Student 2010

Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Givet : 3 perler
FÃ¥et : 3 perler

Re: Hader rumgeometri - hjælp!

Indlægby Ramazan » søn jan 17, 2010 17:20

Typisk med os udlændinge, vi stinker til mat! :D
(2:177) Surat Al-Baqarah - سورة البقرة

Righteousness is not that you turn your faces toward the east or the west, but [true] righteousness is [in] one who believes in Allah , the Last Day, the angels, the Book, and the prophets and gives wealth, in spite of love for it, to relatives, orphans, the needy, the traveler, those who ask [for help], and for freeing slaves; [and who] establishes prayer and gives zakah; [those who] fulfill their promise when they promise; and [those who] are patient in poverty and hardship and during battle. Those are the ones who have been true, and it is those who are the righteous.
Brugeravatar
Ramazan
Student 2010
Student 2010

Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 3 perler

Re: Hader rumgeometri - hjælp!

Indlægby Sehadet » søn jan 17, 2010 17:25

Opret en bruger hos studieportalen, så kan det være de kan hjælpe dig. Det er sådan en hjemmeside, hvor man kan få hjælp til alle slags lektier. :)

Jeg ville gerne hjælpe, men mig og matematik er no go. :lol: Kan huske tilbage i 2g dagene op til mine eksamener i matematik. Det var forfærdeligt, læste dag og nat haha.
Son nefes gelmeden, gel tevbe eyle...
- Sedat Uçan
Brugeravatar
Sehadet

Tro: Salafi

Givet : 0 perle

Lignende emner

Tilbage til Matematik