Redaktør: Studiesiden Mods
)

muslima123 skrev:hej
her er et forslag fx.
der står 2x+24=37
2x+24=37-24 ( her kan du se at plus 24 bliver til -24 )
2x= 13
og når det så er 2x skal man dividere med 2 for at finde 1x
så x=6,5![]()
håber det hjalp lidt
jeg Elsker ligninger (det bedste i matematik, men alligevel alt er næsten sjovt i matematik)
hilsen Muslima123
for hvis du minuser på en side skal du minuse på anden, og hvis du plusser skal du plusse på den anden side.. (altså af lighedstegnet
)
Saddique skrev:Al_muslima skrev:As-salamu 'alaykum
Tråden er blevet renset for irrelevante indlæg. Hold jer venligst til emnet og bidrag til brugerens spørgsmål
Wa as-salamu 'alaykum
Hvorfor kan i ikke bare oprette et rum hvor man kan hygge snakke med sine søskende så slipper i også for at rense hele tiden.

Al_muslima skrev:Saddique skrev:Al_muslima skrev:As-salamu 'alaykum
Tråden er blevet renset for irrelevante indlæg. Hold jer venligst til emnet og bidrag til brugerens spørgsmål
Wa as-salamu 'alaykum
Hvorfor kan i ikke bare oprette et rum hvor man kan hygge snakke med sine søskende så slipper i også for at rense hele tiden.
Omvendt spørger jeg om hvorfor man ikke kan undvære det?
Et forum er ikke til at hygge-snakke med, det findes der PB, msn og den slags til. Derimod er et forum til at diskutere og ikke til chat

Saddique skrev:Al_muslima skrev:Saddique skrev:Al_muslima skrev:As-salamu 'alaykum
Wa as-salamu 'alaykum
Omvendt spørger jeg om hvorfor man ikke kan undvære det?
Et forum er ikke til at hygge-snakke med, det findes der PB, msn og den slags til. Derimod er et forum til at diskutere og ikke til chat
Hvor seriøse er folk herinde, det er det mest barnligeste forum jeg har set og du taler om at diskutere, det kan man jo ikke når de pjatter.

Saddique skrev:Hvor seriøse er folk herinde, det er det mest barnligeste forum jeg har set og du taler om at diskutere, det kan man jo ikke når de pjatter.

Erik_Willumsgaard skrev:Saddique skrev:Hvor seriøse er folk herinde, det er det mest barnligeste forum jeg har set og du taler om at diskutere, det kan man jo ikke når de pjatter.
Hej Saddique
Tak fordi du arbejder på at gøre dette forum mere seriøst.
Jeg håber, at du virkelig vil hjælpe os til at blive mere seriøse. Bl.a. vil jeg gerne have hjælp til:
- at tage andres religion seriøst
- ikke at fremsætte pjattede genereliseringer om om mennesker med en anden religion
- altid at læse andres indlæg grundigt, inden jeg svarer på dem
- ikke at efterlyse en hustru i diskussionstråde, som handler om alt muligt andet
Jeg venter spændt på din hjælp, Saddique

Saddique skrev:Erik_Willumsgaard skrev:Saddique skrev:Hvor seriøse er folk herinde, det er det mest barnligeste forum jeg har set og du taler om at diskutere, det kan man jo ikke når de pjatter.
Hej Saddique
Jeg håber, at du virkelig vil hjælpe os til at blive mere seriøse. Bl.a. vil jeg gerne have hjælp til:
- ikke at fremsætte pjattede genereliseringer om om mennesker med en anden religion
- ikke at efterlyse en hustru i diskussionstråde, som handler om alt muligt andet
Hej Erik
Ja jeg vil gerne gør forummet mere seriøst, og selv blive seriøs, men nogle gange får jeg selv lyst til fyre en eller anden sjov joke af. Med hensyn til at læse andres indlæg, læser jeg kun dem som ikke er så lange, jeg hader at læse alt for lange indlæg, så prøv undgå at sætte for lange indlæg, og jeg er ligeglad med hvad det handler om, om det så er om hizb, islam whatever hader at læse for lange indlæg mine øjne bliver trætte. Erik hvornår har jeg efterlyst en hustru under diskussionstråd?
Saddique skrev:Erik_Willumsgaard skrev:Saddique skrev:Hvor seriøse er folk herinde, det er det mest barnligeste forum jeg har set og du taler om at diskutere, det kan man jo ikke når de pjatter.
Hej Saddique
Hej Erik
Ja jeg vil gerne gør forummet mere seriøst, og selv blive seriøs, men nogle gange får jeg selv lyst til fyre en eller anden sjov joke af. Med hensyn til at læse andres indlæg, læser jeg kun dem som ikke er så lange, jeg hader at læse alt for lange indlæg, så prøv undgå at sætte for lange indlæg, og jeg er ligeglad med hvad det handler om, om det så er om hizb, islam whatever hader at læse for lange indlæg mine øjne bliver trætte. Erik hvornår har jeg efterlyst en hustru under diskussionstråd?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst