Hvis man har en svag side i matematik og man meget gerne vil forbedre den ? Hvad kan man gøre? Hvilken muligheder er der?
Især procent, brøker og sådan nogle opgaver

Redaktør: Studiesiden Mods

Miss-Muslima skrev:Hvad så , hvis vedkommende har ikke tid til lektie hjælp ? forældrene har ikke uddannet sig i det? ... Kan man godt huskeregler her et sted? på nettet, hvor man kan printe dem ud ? og så have dem ved siden af sig når man laver extra opgaver for træning anyone?

Miss-Muslima skrev:Salaam
Hvis man har en svag side i matematik og man meget gerne vil forbedre den ? Hvad kan man gøre? Hvilken muligheder er der?
Især procent, brøker og sådan nogle opgaver
Miss-Muslima skrev:Ukhti Naadje
Jeg har spurgt min lærer
Hendes svar er jeg deler ikke opgaver ud til jer, I må se på nettet eller få nogen til lave et hæfte opgave til jer.. .
Ved ikk hvorfor hun ikke deler ud.
Min gamle matematik lærer plejede altid og dele ud, hvis nogle havde svært ved det, fik de ekstra opgaver
Naadje skrev:Miss-Muslima skrev:Ukhti Naadje
Jeg har spurgt min lærer
Hendes svar er jeg deler ikke opgaver ud til jer, I må se på nettet eller få nogen til lave et hæfte opgave til jer.. .
Ved ikk hvorfor hun ikke deler ud.
Min gamle matematik lærer plejede altid og dele ud, hvis nogle havde svært ved det, fik de ekstra opgaver
Sikke en besynderlig lærer. Det må jeg nok sige. Det kan hun da ikke mene. Men pres på, og spørg, inden det er for sent. I princippet kan din lærer være lidt ligeglad med om du forstår hvad hun siger(heldigvis findes bedre), så i sidste ende afhænger det af din egen indsats.
Klag over hende. Gå til en anden matematiklærer, og få hjælp, men det er lidt svært. Hun skal da stå til rådighed og hjælpe, ellers har hun valgt det forkerte erhverv.

| Matematik og Kemi A Forum: Lektiehjælp Forfatter: silver_pearl Svar: 2 |
Matematik A? Forum: StudieSnak Forfatter: Justice Svar: 20 |
Sjov Matematik opg. Forum: Matematik Forfatter: slettet1 Svar: 7 |
RETTE MIN MATEMATIK! Forum: Fri Debat Forfatter: MuslimChild Svar: 9 |
Liljes lektie spørgehjørne Matematik Forum: Lektiehjælp Forfatter: Lilje Svar: 6 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst