Så er det kun matematikken der mangler. - og gæt hvad jeg vil spørge om.
Er der nogen som sidder med nolge Matematik B notater?.
Et hurtig svar vil blive værdsat. - der er kun 4 dage tilbage.
Danke schön.
Redaktør: Studiesiden Mods

Lad mig lige høre hvad det præcis drejer sig om

)

. De kommer ALTID når læreren spørger en(og man ikke har lavet det og sidder og laver det i hovedet samtidig med at man trækker tiden ud for hovedet tænker på hvornår den har fri og læreren er blevet utålmodig og man smiler bare og det eneste der kommer ud er Øh, Øh indtil læreren til sidst får nok og vender som sædvanlig tilbage til Oliver("Dygtigt Oliver!")) eller når man sidder og laver dem derhjemme 
thetrue88 skrev:As-salamu 'alaykum MOoNLiGhT
Kan man godt få matematik på A niveau på Vuc? Hvor lang tid skal man så tag det på?

Sahra skrev:thetrue88 skrev:As-salamu 'alaykum MOoNLiGhT
Kan man godt få matematik på A niveau på Vuc? Hvor lang tid skal man så tag det på?
Aleykum selam søster,
Ja! Kan du sagtens. På VUCÅrhus kan du i hvert fald godt, og det er hvert andet år man kan, da der ikke er nok elever for at ha' en klasse hvert år. Regner med at man også kan få det på andre Vuc'er.
Du kan enten tage det på halvt eller et helt år

MOoNLiGhT skrev:Wasalaam.
Khurram, hvad for noget matematik vil du lære? Forresten tror jeg også det er lidt tricky at lære matematik via hjemmesider...du kan altid tage kurser på VUCer, fx - der kan du få på C, B og A niveau.
Saddique skrev:MOoNLiGhT skrev:Wasalaam.
Khurram, hvad for noget matematik vil du lære? Forresten tror jeg også det er lidt tricky at lære matematik via hjemmesider...du kan altid tage kurser på VUCer, fx - der kan du få på C, B og A niveau.
Glem C, B og A jeg ligger på basis niveau, jeg er for dum til matematik fordi jeg ikke fik det lært ordenligt men nu vil jeg fandme tage mig sammen for hvad nu hvis mit barn spørg mig en dag. Far hvad er 22 - 78 også står far manden der hmmmmm det ved jeg ikke min knægt hahaha altså jeg vil lære at blive hurtigere til at regne sådan nogle regne stykker forstår du. Jeg kan godt regne men jeg er ikke så god til hoved regning plus jeg vil lære procent regning.
Saddique skrev:Saddique skrev:MOoNLiGhT skrev:Wasalaam.
Glem C, B og A jeg ligger på basis niveau, jeg er for dum til matematik fordi jeg ikke fik det lært ordenligt men nu vil jeg fandme tage mig sammen for hvad nu hvis mit barn spørg mig en dag. Far hvad er 22 - 78 også står far manden der hmmmmm det ved jeg ikke min knægt hahaha altså jeg vil lære at blive hurtigere til at regne sådan nogle regne stykker forstår du. Jeg kan godt regne men jeg er ikke så god til hoved regning plus jeg vil lære procent regning.
| Matematik ...? Nogen der kan hjælpe..? Forum: Matematik Forfatter: Anonymous Svar: 2 |
Matematik aflvering- Hjælp :( Forum: Matematik Forfatter: Newage Svar: 3 |
Spørgsmål til matematik(forstår det ikke) Forum: Matematik Forfatter: MaReligionIsIslam! Svar: 14 |
Matematik og Kemi A Forum: Lektiehjælp Forfatter: silver_pearl Svar: 2 |
Spørgsmål vedr. matematik Forum: Matematik Forfatter: Anatolia Svar: 26 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst