Matematik B next2go.

Matematik

Redaktør: Studiesiden Mods

Matematik B next2go.

Indlægby Jærsind » søn jun 18, 2006 11:19

Goddaw / As'salami Alaykom.

Så er det kun matematikken der mangler. - og gæt hvad jeg vil spørge om.

Er der nogen som sidder med nolge Matematik B notater?. :roll:
Et hurtig svar vil blive værdsat. - der er kun 4 dage tilbage.

Danke schön.
Brugeravatar
Jærsind
Multimedieren

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Indlægby soldier_of_allah » søn jun 18, 2006 12:03

Salam u alaikum
Nu hvor vi er i gang, vil jeg godt lige spørge om der sidder nogle matematik genier som vil hjælpe lidt over msn.. Håber Inshallah I kan hjælpe inden i eftermiddag...

Det drejer sig om mat på c niveau årsprøve...
Brugeravatar
soldier_of_allah
Student 2009
Student 2009

Indlægby Anatolia » søn jun 18, 2006 20:53

Esselamu Aleykum

Jeg har desværre ikke Mat B notater, men soldier_of_allah jeg vil gerne hjælpe dig over msn, hvis jeg ikke er for sent på den :) Lad mig lige høre hvad det præcis drejer sig om :)

Yassin: Har du søgt på www.studi.dk ?? Inshallah finder du noget du kan bruge :)

Khayr inshallah, Vesselam.
www.alifmim.wordpress.com
www.islamcokguzel.wordpress.com
"The limits of my language are the limits of my mind. All I know is what I have words for."
- Ludvig Wittgenstein.
Brugeravatar
Anatolia
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Geografisk sted: Ã…rhus
Tro: Sunni/Hanafî

FÃ¥et : 1 perle

Indlægby huuda » søn aug 06, 2006 23:40

Wa 'alaykum as-salam wa rahmatulah.
Jeg kan også tilbyde hjælp herfra, men er vist meget meget sent på den? -men nu begynder skolerne jo snart, så kan jeg kontaktes via pb, og så vil jeg inshAllah svare:) (Når jeg ikke selv har al for travlt med mit eget studie)
Salam out
Peace Out
Mvh. Huuda
:0)
Brugeravatar
huuda

Indlægby AZ » ons aug 30, 2006 10:52

salam alaikum. tidligere spurgte søster soldier of islam om mat hjælp via msn. nu vil jeg spørge om det sammen. det skal afleveres i morgen.. jeg vi bare gerne have en der kan se på det.. give råd og forklare småting.. det er B/A niveau! om PI..

skriv lige pb hvis det er muligt for en af jer. (en der er meget god til mat ;) )
^~tawakkal 'ala al hayie allathi laa yamut~^
Brugeravatar
AZ

Indlægby Saddique » ons aug 30, 2006 11:02

Salaam

Nu når i snakker om matematik vil jeg høre om nogle af jer kender nogle hjemmesider hvor man kan lære matematik inshallah?
Brugeravatar
Saddique
Aktiv Bruger

Indlægby AZ » ons aug 30, 2006 14:19

salamalaikum.

hvordan kan
an + r/r = tn/t2n
blive til
an + r/tn = r/t2n
har prøvet at reducere og alt sådan noget.. men er bare gået i sort efte alle mulige andre udregninger og stress. synes selv det ikke er svært, men kender i det.. pludlseig ved man ikke hvordan 1+1=2 (overdrivelse)

håber på "ln svar" ;) :)
Brugeravatar
AZ

Indlægby AZ » ons aug 30, 2006 14:19

salamalaikum.

hvordan kan
an + r/r = tn/t2n
blive til
an + r/tn = r/t2n
har prøvet at reducere og alt sådan noget.. men er bare gået i sort efte alle mulige andre udregninger og stress. synes selv det ikke er svært, men kender i det.. pludlseig ved man ikke hvordan 1+1=2 (overdrivelse)

håber på "lyn svar" ;) :)
Brugeravatar
AZ

Indlægby Darth Kochi » ons aug 30, 2006 14:36

Du ganger r på hver side af lighedstegnet: r/r gange r = r og tn/t2n gange r = tn*r/t2n

Og du dividerer tn på hver side af lighedstegnet: tn*r/t2n divider tn = r/t2n og r divider tn = r/tn

så vidt jeg kan huske...
Hvis du kan læse denne tekst, sidder du for tæt på skærmen!
Brugeravatar
Darth Kochi
Mr. Off-topic

Geografisk sted: Sandkassen

Indlægby MOoNLiGhT » ons aug 30, 2006 15:22

Wasalaam :).

Khurram, hvad for noget matematik vil du lære? Forresten tror jeg også det er lidt tricky at lære matematik via hjemmesider...du kan altid tage kurser på VUCer, fx - der kan du få på C, B og A niveau :).
MOoNLiGhT

Indlægby AZ » ons aug 30, 2006 15:25

shukran akhee.
subhanAllah lavede det også på denne måde inden jeg skrev herinde, men underligt nok indså jeg ikke at det var rigtigt før efter nu :)
Brugeravatar
AZ

Indlægby Darth Kochi » ons aug 30, 2006 15:30

Så burde du opsøge en optiker :haha:

Ej, kender den slags fejl og hader dem :x . De kommer ALTID når læreren spørger en(og man ikke har lavet det og sidder og laver det i hovedet samtidig med at man trækker tiden ud for hovedet tænker på hvornår den har fri og læreren er blevet utålmodig og man smiler bare og det eneste der kommer ud er Øh, Øh indtil læreren til sidst får nok og vender som sædvanlig tilbage til Oliver("Dygtigt Oliver!")) eller når man sidder og laver dem derhjemme :roll:
Hvis du kan læse denne tekst, sidder du for tæt på skærmen!
Brugeravatar
Darth Kochi
Mr. Off-topic

Geografisk sted: Sandkassen

Indlægby thetrue88 » ons aug 30, 2006 21:10

As-salamu 'alaykum MOoNLiGhT
Kan man godt få matematik på A niveau på Vuc? Hvor lang tid skal man så tag det på?
Brugeravatar
thetrue88

Indlægby Anatolia » ons aug 30, 2006 21:23

thetrue88 skrev:As-salamu 'alaykum MOoNLiGhT
Kan man godt få matematik på A niveau på Vuc? Hvor lang tid skal man så tag det på?

Aleykum selam søster,

Ja! Kan du sagtens. På VUCÅrhus kan du i hvert fald og det er hvert andet år man kan, da der ikke er nok elever for at ha' en klasse hvert år.

Du kan enten tage det på halvt eller helt år :)
"The limits of my language are the limits of my mind. All I know is what I have words for."
- Ludvig Wittgenstein.
Brugeravatar
Anatolia
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Indlægby Anatolia » ons aug 30, 2006 21:24

Sahra skrev:
thetrue88 skrev:As-salamu 'alaykum MOoNLiGhT

Aleykum selam søster,

Ja! Kan du sagtens. På VUCÅrhus kan du i hvert fald godt, og det er hvert andet år man kan, da der ikke er nok elever for at ha' en klasse hvert år. Regner med at man også kan få det på andre Vuc'er.

Du kan enten tage det på halvt eller et helt år :)
- Ludvig Wittgenstein.
Brugeravatar
Anatolia
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Indlægby Saddique » tors aug 31, 2006 00:12

MOoNLiGhT skrev:Wasalaam :).

Khurram, hvad for noget matematik vil du lære? Forresten tror jeg også det er lidt tricky at lære matematik via hjemmesider...du kan altid tage kurser på VUCer, fx - der kan du få på C, B og A niveau :).

Glem C, B og A jeg ligger på basis niveau, jeg er for dum til matematik fordi jeg ikke fik det lært ordenligt men nu vil jeg fandme tage mig sammen for hvad nu hvis mit barn spørg mig en dag.

Far hvad er 22 - 78 også står far manden der hmmmmm det ved jeg ikke min knægt hahaha altså jeg vil lære at blive hurtigere til at regne sådan nogle regne stykker forstår du. Jeg kan godt regne men jeg er så god til hoved regning plus jeg vil lære procent regning.
Brugeravatar
Saddique
Aktiv Bruger

Indlægby Saddique » tors aug 31, 2006 00:13

Saddique skrev:

Glem C, B og A jeg ligger på basis niveau, jeg er for dum til matematik fordi jeg ikke fik det lært ordenligt men nu vil jeg fandme tage mig sammen for hvad nu hvis mit barn spørg mig en dag. Far hvad er 22 - 78 også står far manden der hmmmmm det ved jeg ikke min knægt hahaha altså jeg vil lære at blive hurtigere til at regne sådan nogle regne stykker forstår du. Jeg kan godt regne men jeg er ikke så god til hoved regning plus jeg vil lære procent regning.
Brugeravatar
Saddique
Aktiv Bruger

Indlægby Saddique » tors aug 31, 2006 00:14

Saddique skrev:
Saddique skrev:

Glem C, B og A jeg ligger på basis niveau, jeg er for dum til matematik fordi jeg ikke fik det lært ordenligt men nu vil jeg fandme tage mig sammen for hvad nu hvis mit barn spørg mig en dag. Far hvad er 22 - 78 også står far manden der hmmmmm det ved jeg ikke min knægt hahaha altså jeg vil lære at blive hurtigere til at regne sådan nogle regne stykker forstår du. Jeg kan godt regne men jeg er ikke så god til hoved regning plus jeg vil lære procent regning.
Brugeravatar
Saddique
Aktiv Bruger

Lignende emner

Tilbage til Matematik