Redaktør: Studiesiden Mods

og minus forbliver der. 3 gange 3x bliver altså 9X. Nu gør vi den færdig. Som jeg sagde før tal med tal, x med x eller tallene med x'erne.
Oh ja og det er -3 fordi du har -4x. NĂĄr du gange minus med minus giver det plus. NĂĄr du gange minus med plus. Giver det minus. F.eks. -2 gange -2= 4 < det er sĂĄ plus fire. -3 gange 3= -9 (Minus er dominerende :P )

MaReligionIsIslam! skrev:Seriøst, tænk at I synes det. Jeg har desværre aldrig haft og det værste er at jeg er på prøve i det imorgen. Tror bare jeg lader være med at lave de opgaver med ligninger med ligninger.
Hvorfor er der nogle som kalder det algebra?

MaReligionIsIslam! skrev:Seriøst, tænk at I synes det. Jeg har desværre aldrig haft og det værste er at jeg er på prøve i det imorgen. Tror bare jeg lader være med at lave de opgaver med ligninger med ligninger.
Hvorfor er der nogle som kalder det algebra?

Jeg håber jeg kan gøre gengæld en dag.Deen, nu skal du høre. Jeg er i gang med en 4-timers prøve i skolen, som alle ottende klasser skal lave landet rundt.(pga. Haarder) Så nej jeg har ikke eksamener, først næste år.
Laver sjov
Deen skrev:ZamZam skrev:Hahahah jeg havde ikke en eneste terminsprøe i 8Jeg trro det er noget lærnere vælger
det er det ikke. det er noget undervisningsministeriet bestemmer. underligt du ikke havde.

| Reducering med ligninger Forum: Matematik Forfatter: Islamasmyway Svar: 10 |
Ligninger og sammenhænge .. really need some help! Forum: Matematik Forfatter: MuslimChild Svar: 12 |
crazy ligninger Forum: Matematik Forfatter: make-a-wish Svar: 7 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst