Assalam-Alaikum

Jeg tror jeg springer kvote spørgsmålet over, da mange allerede har svaret på det

Som svaret af de andre, så yes, kan du sagtens søge forskellige steder, det er faktisk anbefalet at du gør det, for en sikkerhedsskyld. - og ja, det kan være Århus, kbh, Odense, You name it

- det hæfte man plejer at bruge med ansøgningsskemaer i, starter ud med nogle gode sider hvor de tydeligt forklarer hvordan og hvorledes du skal udfylde de forskellige felter, samt hvad der anbefalet osv

Til tider, ret forvirrende, hehe
Jeg havde det præcist som dig, inden jeg startede på en videregående uddannelse. Samfundsfag, samt sprog som engelsk er lige mig - men hvad jeg specifikt ville være og lign. havde jeg næste ingen anelse om - men mere derimod fag/områder jeg ville beskæftige mig med. Jeg var til en del vejleder møder ude på mit forrige gymnasie, hvor de hjalp stort set alle, lige inden man blev student. - Jeg var faktisk ikke 10000% sikker da jeg valgte min udd;
Jeg går ude på RUC nu, Den internationale samfundsvidenskabelige linje, næsten lige afsluttet mit 3 semester, og Alhamdulillah jeg er så tilfreds med mit valg - RUC kan kraftigt anbefales

- Basis uddannelserne starter ud bredt, hvor du har 'god' tid til at se hvilke specifikke fag du vil arbejde med senere hen i uddannelsen. De kan vælges i både dansk og engelse udgaver. De har nogle åbent hus dage her i februar, vil anbefale dig at tage derhen

Der uddeler de nogle rigtig gode oversigter over deres valg af linjer/fag og alt andet forvirrende stuff

- og du kan evt tage fat i mig hvis du vil have en lidt lettere rundvisning, eller lign. hehe

Håber jeg kunne hjælpe