Redaktør: Studiesiden Mods

det er hvad jeg har gjort. wiki skrev:salama alaikum..
jeg er en pige på 18år og jeg har et problem, jeg er lige begyndt på studenterkursus i Frederiksberg, men i min klasse er alle elever dansker og vi har intet til fælles overhovedet og jeg har altid gået i skoler hvor der er begge, men i min nye klasse føler jeg mig ensom har gået der nu ca. 3 uger og de er venlige men vi omgås ikke i pauserne, så her på det sidste har jeg tænkt på at skifte studieretning, så mit spørgsmål er om det er mærkeligt at skifte bare fordi jeg ikke har venner i min klasse?.. jeg føler at det sociale tæller også i ens skolegang at det ligesom hjælper en i at komme i skole hver morgen, men er heller ikke sikker på at der går muslimer i den klasse jeg vil på..
ville bare høre om nogen har været igennem det samme og ville hjælpe.

Jeg var selv i en klasse fuld med hvide, og det kunne jeg ærlig talt ikke klare.

Men majoriteten af muslimer deler samme synspunkt.
Vegard skrev:Jeg var selv i en klasse fuld med hvide, og det kunne jeg ærlig talt ikke klare.
Nogle gange bør man overveje, hvad det egentligt er man skriver på åbne fora. Jeg ved godt... eller jeg vælger at tro at det ikke skal forstås så bogstaveligt, men altså overstående fremstår i sig selv ret racistisk.
Nogen gange kan folks sprog få en til at overveje om det er 2010 eller 1930. Du skal naturligvis bare se bort fra mit indlæg, hvis din kommentar afspejler din virkelige holdning. Alle har jo ret til at have deres mening.

3Abdahu skrev:Vegard skrev:Jeg var selv i en klasse fuld med hvide, og det kunne jeg ærlig talt ikke klare.
Nogle gange bør man overveje, hvad det egentligt er man skriver på åbne fora. Jeg ved godt... eller jeg vælger at tro at det ikke skal forstås så bogstaveligt, men altså overstående fremstår i sig selv ret racistisk.
Nogen gange kan folks sprog få en til at overveje om det er 2010 eller 1930. Du skal naturligvis bare se bort fra mit indlæg, hvis din kommentar afspejler din virkelige holdning. Alle har jo ret til at have deres mening.
Hej Vegard,
Jeg kan ikke se det racistiske i det?
Hej Vegard,
Jeg kan ikke se det racistiske i det?
| DR2 kl. 15.30: Arbejdsliv: Perker, nej tak Forum: Politik og samfund Forfatter: Uffe Svar: 1 |
KLASSEN :D Forum: StudieSnak Forfatter: Muslimaa Svar: 18 |
Mand eller kvinde? Dreng eller pige? HJÆLP! Forum: IslamiC.dk Forfatter: Keraz Svar: 2 |
Udlænding i klassen Forum: Fri Debat Forfatter: Muslimaa Svar: 30 |
Hjælp! Debat med klassen! Forum: Politik og samfund Forfatter: MoonStar Svar: 5 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst