Perker i klassen eller ej!!

Snak omkring alt hvad der har med studie at gøre.

Redaktør: Studiesiden Mods

Perker i klassen eller ej!!

Indlægby wiki » lør sep 11, 2010 18:22

salama alaikum..

jeg er en pige på 18år og jeg har et problem, jeg er lige begyndt på studenterkursus i Frederiksberg, men i min klasse er alle elever dansker og vi har intet til fælles overhovedet og jeg har altid gået i skoler hvor der er begge, men i min nye klasse føler jeg mig ensom har gået der nu ca. 3 uger og de er venlige men vi omgås ikke i pauserne, så her på det sidste har jeg tænkt på at skifte studieretning, så mit spørgsmål er om det er mærkeligt at skifte bare fordi jeg ikke har venner i min klasse?.. jeg føler at det sociale tæller også i ens skolegang at det ligesom hjælper en i at komme i skole hver morgen, men er heller ikke sikker på at der går muslimer i den klasse jeg vil på..

ville bare høre om nogen har været igennem det samme og ville hjælpe.
wiki

Geografisk sted: København- Brønshøj
Tro: Salafi
Køn: Hunkøn

Givet : 1 perle
FÃ¥et : 0 perle

Re: Perker i klassen eller ej!!

Indlægby 3Abdahu » lør sep 11, 2010 18:34

Hvis det påvirker din indlæring, så skift. Hvis ikke, så bliv.

Jeg var selv i en klasse fuld med hvide, og det kunne jeg ærlig talt ikke klare. Men jeg holdte det ud i et år, og nu hvor jeg kigger tilbage, ville jeg ønske, at jeg skiftede :doubt:
Brugeravatar
3Abdahu
Undercover

Givet : 73 perler
FÃ¥et : 35 perler

Indlægby Al-Marwah » lør sep 11, 2010 18:47

Alaykum salam.

Først vil jeg ønske dig, og din familie en god Eid :D