Redaktør: Studiesiden Mods

Cabra skrev:Min erfaring var at det ikke er så spændende som det lyder. Når først kommer til børns faser igennem livet, så kan jeg love dig for at man falder noget i søvn. Filosofi c var derimod et fedt fag.
Men psykologi c er til gengæld et fag, hvor man nemt kan få en god karakter. Og det er et okay fag, men man skal ikke forvente at det ufattelig spændende, for der er jo ikke tid til at fordybe sig i det.
men ja tak, har hørt det ikke er så spændende igen, men tror det er bedre end det her datalogi!
. Min far siger jeg ikke vil kunne klare filosofi, så jeg vælger det nok ikke! tager psykologi, så må jeg tage det som det kommer... Har hørt det er meget tørt og teoretisk.
... Netop, det er kedeligt. Det er jo ikke fedt at sidde og lave intet og kede sig. Jeg har givet det en chance. Jeg tænkte jeg skifter ikke endnu , men har jeg simpelthen fået nok nu. Så har skrevet til ham den ansvarlige for sådan noget. Håber virkelig jeg kan skifte. Vi er jo lige startet, så inshAllah jeg kan skifte...

Jeg er blevet flyttet til psykologi holdet. 

3Abdahu skrev:Ejjj, hvorfor valgte du ikke filosofi? Psykologi er kedeliiigt![]()
Det ville ellers være rigtig strategisk (her tænker jeg på AT-eksamen, som du skal op)
... Fordi filosofi er ikke for min hjerne, så langt og filosofisk kan jeg ikke tænke... 

Muslimaa skrev:3Abdahu skrev:Ejjj, hvorfor valgte du ikke filosofi? Psykologi er kedeliiigt![]()
Det ville ellers være rigtig strategisk (her tænker jeg på AT-eksamen, som du skal op)
Ej jeg glæder mig til at lære om mennesket og menneskets opførsel... Fordi filosofi er ikke for min hjerne, så langt og filosofisk kan jeg ikke tænke...

Janan skrev:Dengang jeg valgte psykologi, glædede jeg mig til at have det.
Men da jeg så startede, syntes jeg straks at det blev meeeeget tørt og teoretisk.![]()
Der var SÅ meget læsestof at komme igen. :O
Men der var til tider også spændende emner som vi arbejdede med.
Fortryder i hvertfald ikke at jeg valgte faget.

3Abdahu skrev:Helt ærligt, var ved at give dig en perle, indtil du skrev det sidste der![]()
Psykologi sucks, Filosofi rocks!

), men det er bestemt også noget jeg interesserer mig for. 
3Abdahu skrev:Muslimaa skrev:3Abdahu skrev:Ejjj, hvorfor valgte du ikke filosofi? Psykologi er kedeliiigt![]()
Ej jeg glæder mig til at lære om mennesket og menneskets opførsel... Fordi filosofi er ikke for min hjerne, så langt og filosofisk kan jeg ikke tænke...
Haha, ej filosofi er fedt! Jeg var også heldig, at jeg havde den bedste underviser![]()
Hanstimer var noget af en oplevelse. Der var endda tider, hvor jeg rent faktisk overvejede at læse filosofi på universitetet
Du må lige opdatere os, hvordan det går med psykologi-begejstringen

. Endvidere så snakkede han 98% af tiden, så de gange, hvor jeg var vågen og ville for en gangs skyld sige noget fornuftigt, så fik jeg ikke engang lov til det.

3Abdahu skrev:
Du må lige opdatere os, hvordan det går med psykologi-begejstringen

Cabra skrev:. Endvidere så snakkede han 98% af tiden, så de gange, hvor jeg var vågen og ville for en gangs skyld sige noget fornuftigt, så fik jeg ikke engang lov til det.
Hehe. Et relevant spørgsmål til de resterende 2 procent af pensum, hvor du faktisk hørte efter
, måske 5 -10 %
Selvom det næsten lyder for godt til at være sandt, så klarede jeg mig faktisk fantastisk godt mht. karakteren og eksamenen, takke være studieportalen og studienet og især min venindes kæreste, der var ved at rive sig i håret pga. sine frustrationer over, jeg ikke fattede en pind
Men jeg overlevede 
IAAI skrev:Salam
Så jeg synes det er spændende og brugsomt.
eller noget.

| Psykologi B Forum: Fri Debat Forfatter: Jessminda Svar: 4 |
Psykologi! Forum: StudieSnak Forfatter: Victorious Svar: 25 |
psykologi notater Forum: StudieSnak Forfatter: Jessminda Svar: 0 |
Psykologi som videnskab Forum: Fri Debat Forfatter: Anonymous Svar: 5 |
Engelsk, spansk, psykologi?? Forum: StudieSnak Forfatter: ProudMuslima Svar: 8 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst