Håber at I alle er ved bedste helbred og at I nyder jeres Ramadan InshaLlah.. Må enhver muslims sawm blive accepteret ya Rab..
Ærligt så ved jeg ikke om det er 'dumt' at jeg skriver det herinde eller ej. Har bare brug for at høre andre menneskers råd, så jeg kan tage det til mig og finde en løsning InshaLlah..
Jeg går på Gymnasium i 2g - Matematik A, Fysik & Kemi B.. Jeg har valgt denne linje, da jeg utrolig meget er vild med matematik, og de andre linjer passede ikke lige mig.. Det har gået fint med afleveringer siden nu AlhamduLillah og det bliver endnu bedre InshaLlah..
- Problemet er bare, at jeg INTET siger i timerne, selvom jeg har brugt hele natten på at lave mine lektier og være godt forberedt, siger jeg NADA i timerne, og bliver jeg spurgt om det, siger jeg at jeg ikke har lyst til at fortælle eller snakke, ellers gør jeg det meget kort. Grunden til det er, at jeg er meget genert, overdrevet meget. Jeg har bare en frygt i mig, og det har været sådan hele mit folkeskole liv og hele 1g.. Det trækker jo ned på mine karakter utrolig meget. Og jeg har et år endnu, og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op. Bliver ved med at sige, at imorgen skal jeg tage skridtet, men istedet for at det bliver fremad, bliver det tilbage.. Hvis jeg ikke forstår noget, som læreren lige har forklaret på tavlen, siger jeg intet og lader læreren gå videre med det som skal fortælles, og det gør jo at jeg så er bagud i timerne.. Hvis noget ikke sidder på plads, har man jo svært ved at lave det man bliver bedt om.. Er bare bange for, at jeg bliver fremstillet, som den dumme der stiller dumme spørgsmål.. Jeg bliver meget ked af det, ved at tænke på det, og Jeg overvejer at droppe ud her i 2g, og starte forfra.. Ved ikke hvad jeg skal gøre, er der nogle der har et par råd jeg kan følge eller som kan hjælpe mig? ..
Undskyld mit lange og kedelige indlæg, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal spørge til..
Wa 'aleykum al salam

Og tro mig når jeg siger, at det er bare en rigtig FED oplevelse!