Redaktør: Studiesiden Mods

Muslimaa skrev:Trækker lige tråden op...
Du skriver nogle fag passer sammen mens andre ikke gør. Jamen, passer Engelsk og Historie sammen? ;S. Jeg vil gerne skrive i det, men er stadig ikke sikker på om De britiske kolonier i Indien kunne være noget godt... Altså jeg har engelsk som studieretningsfag A - men er bange for mit fokus kommer til at være mere på historie end på engelsk :S

3Abdahu skrev:
Har du talt med din historie- og engelsklærer?
Hvis du er bange for at vægten bliver lagt på det mere historiske, så formulerer en opgaveformulering, der kræver eller lægger op til, at du skal operere med begge metoder.
De britiske kolonier i Indien er et fint emne, og du kan sagtens få en spændende opgave ud af det
jamen tak fordi du synes de passer sammen, jeg synes også om emnet... Men jeg ka jo spørge min lærer om det (engelsk delen) så jeg kan finde nogle tekster at fortolke på. Man skal jo bruge den humanistiske metode til analyse og fortolkning i engelsk, vil jeg tro
men vil inshAllah også spørge læreren om nogle kilder..
3Abdahu skrev:Bare giv den fuld gas, Muslimaa
hvor er jeg forvirret. 
Muslimaa skrev:3Abdahu skrev:Bare giv den fuld gas, Muslimaa
nu er jeg i tvivl ... har hørt hvis nu studieretningsfag er engelsk , så skal jeg ligge mere vægt på engelsk i srp'en...
og jeg er bange for det med historie... Jeg ved heller ikke om der materialer i engelsk der hører til de britiske kolonier i Indien...hvor er jeg forvirret.
inshAllah det bliver bedre håber jeg... ellers må jeg overveje engelsk samfundsfag igen og emnet integration ...
Al-maghrebia skrev:Den tvivl du står med: Angående materiale og fagkombination; det er kun din lærer der kan hjælpe dig ordentligt her. En god start er alfa og omega. Har du snakket med dine lærere overhovedet?
ja du har ret...
Muslimaa skrev:Al-maghrebia skrev:Den tvivl du står med: Angående materiale og fagkombination; det er kun din lærer der kan hjælpe dig ordentligt her. En god start er alfa og omega. Har du snakket med dine lærere overhovedet?
Ja inshAllah jeg snakker med mine lærere. Har snart tænkt mig at snakke med demja du har ret...
Skal vi ikke sige, at du opdaterer os om hvad du gør i denne tråd? Kunne godt tænke mig at høre hvad dine lærer siger til emne valg og fagkombination. Al-maghrebia skrev:
Og det er ikke for at lyde sur, men fordi jeg ønsker, du klarer den godt!Skal vi ikke sige, at du opdaterer os om hvad du gør i denne tråd? Kunne godt tænke mig at høre hvad dine lærer siger til emne valg og fagkombination.
Oftest når man er nervøs omkring en opgave osv., så er det fordi man er usikker på den. Og den eneste måde du bliver sikker er at ved at få vejledning fra dem der ved; dine lærere!
Det har du helt ret i. Og ja du har ret jeg er nervøs derfor flipper jeg helt ud over det. Men inshAllah snakker med min engelsk lærer og historie lærer og opdaterer jer om hvad jeg har fundet ud af 

. Men man kunne aflevere nu så det gjorde jeg... 
... og ved ikke om det bare er mig, men synes virkelig der er mange der skriver om racismen og sådan noget. SPændende !!! 

InshAllah 
?
OurUmmah skrev:Hej
Jeg skal skrive i mat og kemi
Hvilke emner? nogle ideer?
TheresOnly1God skrev:Assalamu Aleykum.
Skal skrive i International økonomi A og Samtidshistorie B. Nogle der kan anbefale nogle emner?
Peace

The-Earth skrev:Salam Alaikum Wr wb![]()
Er der nogen herinde som havde metoderne til fysik ?InshAllah
Wa Alaikum salam.

Skal skrive i International økonomi A og Samtidshistorie B. Nogle der kan anbefale nogle emner ?
| Eid Mubarak | Eid al-Adha 1431|2010 Forum: Islam Forfatter: AbU Svar: 2 |
sund tips Forum: Fri Debat Forfatter: Muslim-pigen Svar: 16 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst