2.g?? :S

Snak omkring alt hvad der har med studie at gøre.

Redaktør: Studiesiden Mods

2.g?? :S

Indlægby Miss2009s » man aug 16, 2010 17:25

Salam alle sammen.

jeg håber, at I alle sammen er ved jeres godt helbred samt en dejlig ramadan. :)

Jeg står en meget dårlig situation, for jeg vil gerne skifte gymnasium, for jeg er desværre ikke særlige glad for min nuværende gymnasium. Men problemet er, at jeg går i 2.g, så jeg ved ikke rigtig om, det er en god ide? :vedikke:

Jeg vil gerne høre fra jer, om I har stået i samme situation som mig før, og hvad gjorde I? hvad synes I at jeg skal gør, det først år på min nuværende gymnasium har ikke været særlig mindeværdig. og så skal det lige siges at jeg har ikke tænkt mig, at skifte min studieretning kun gymnasium..

Jeg håber, at I vil hjælp mig på vej :D .
Miss2009s

Tro: Salafi
Køn: Hunkøn

Givet : 1 perle
FÃ¥et : 0 perle

Re: 2.g?? :S

Indlægby Muslimaa » man aug 16, 2010 18:51

Al salamu alaikum.
Jeg synes du skal skifte, hvis du virkelig vil det.
Ya Allah , forgive and guide my Umah...Amin thuma amin...
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Tro: Sunni/Mâlikî

Givet : 70 perler
FÃ¥et : 18 perler

Re: 2.g?? :S

Indlægby Jeanette » tors aug 19, 2010 02:11

Hvad er det du er utilfreds med? Selve gymnasiet? Klassen? Eller?

Det er forholdsvis nemt, at skifte, så længe du skal have samme studieretning :) Der kan selvfølgelig opstå kambollage mth. pensum, men da skoleåret er forholdsvis nyt er det vidst ikke et særligt stort problem..

Personligt, synes jeg, at hvis du er ked af, at gå på det gymnasium du er på, så synes jeg bestemt du skal skifte.. Der er ingen grund til at være et sted, hvor man ikke føler sig godt tilpas..

Tag evt. en snak med din studievejleder.. :tast:

Fortsat god ramadan.. :tomm:

Salam..

Miss2009s skrev:Salam alle sammen.

jeg håber, at I alle sammen er ved jeres godt helbred samt en dejlig ramadan. :)

Jeg står en meget dårlig situation, for jeg vil gerne skifte gymnasium, for jeg er desværre ikke særlige glad for min nuværende gymnasium. Men problemet er, at jeg går i 2.g, så jeg ved ikke rigtig om, det er en god ide? :vedikke:

Jeg vil gerne høre fra jer, om I har stået i samme situation som mig før, og hvad gjorde I? hvad synes I at jeg skal gør, det først år på min nuværende gymnasium har ikke været særlig mindeværdig. og så skal det lige siges at jeg har ikke tænkt mig, at skifte min studieretning kun gymnasium..

Jeg håber, at I vil hjælp mig på vej :D .
Et ne nos inducas in tentationem, sed libera nos a malo ..
Jeanette

Geografisk sted: Ã…rhus
Tro: Jøde

Givet : 13 perler
FÃ¥et : 1 perle

Tilbage til StudieSnak