, Så er sommerferien slut!! Har så oprettet denne tråd for alle der skal starte på gymnasial uddannelse. Det kunne være interessant at vide hvad folk skal, og så kan vi udveksle vores oplevelser de første dage. OG FÅ MOTIVATION , da vi alle er unge muslimer omtrent samme alder! Jeg skal selv starte på STX i morgen insha allah, og er lidt nervøs samt lidt spændt. Da jeg er meget glad for samfundsfag, historie og religion har jeg valgt samfundsfaglige studieretning, hvad med jer?
Var rimelig tæt på at vægle naturfaglige, så håber ikke jeg kommer til at fortryde det, da jeg også brænder for det. Men ja, for at lærer hinanden at kende skal vi sådan noget folkedans i morgen, omg.. I am literally dead
. Underlig tradition. Hvad med jer, hvad skal I af aktiviteter? Hvordan har I det mht skolestart, glæder I jer, er I nede over skolen starter eller noget helt tredje?Hvad med hensyn til Ramadan?
Bønnen?
(Under gymnasiet)
- Personligt er det ikke det store problem for mig, da jeg bor 5-7 minutter fra skolen.
إِنَّكَ عَلَى مَا تَشَاءُ قَدِيرٌ وَ أَنْتَ حَسْـبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ
Allâhumma lâ sahla illâ mâ ja‘altahu sahlâ wa anta taj‘alu al-hazana idhâ shi’ta sahlâ.
Oh Allah! Nothing is easy except what You have made easy. If You wish, You can make the difficult easy.
Ramadan Kariim.
sSalamu alaykum wa rahmatu Llahi wa barakathu,
Nusaibah

You know that suicide is haram in Islam, right?
Det gymnasie jeg går på kan man slet ikek vælge noget så fancy som bioteknologi. Ej hvor fedt!
tak for et godt grin.
HAHA, sidste pladsen come on
)