Danmark; Racisme og Uddanelse

Snak omkring alt hvad der har med studie at gøre.

Redaktør: Studiesiden Mods

Danmark; Racisme og Uddanelse

Indlægby Afghan » ons jun 23, 2010 16:51

Bismillah Al-Rahman Al-Raheem

Asalam Alaykum!

:tast: :tast: :tast:

:respekt:

Jeg ved ikke hvorfår men min dansk lære gjorde mig ikke egnet til gymnasium, hun sagde at jeg ikke sagde nok i timen. Same med alle andre invandre som jeg kender...

Ville bare vide om det kun er her på Amager, eller om i andre er blevet egnet il gymnasium? Jeg kunne huske at til optagelsesprøven, var ca. 90% invandre.

The Light Shows Me The Truth
Brugeravatar
Afghan

Geografisk sted: Mars
Køn: Hankøn

Givet : 9 perler
FÃ¥et : 4 perler

Re: Danmark; Racisme og Uddanelse

Indlægby MissTurkii » ons jun 23, 2010 17:23

a. selam.

her får du min historie:

Jeg havde samme problem. Alle mine lærer sagde jeg var egnet fra 8 klasse af endda, i 9 klasse sagde de det samme. Mine karakter var gode, udover engelsk hvor jeg fik 02 skr og 4 mundt. ellers lå jeg 7-10.

Da jeg kom op til vejlederen for at snakke om hvad jeg ville, fortalte jeg at jeg ville på gym. Hun tog det ikke seriøst, og gav mig blade om tekniskskole og 10. klasser. Og 10 klasserne hun anbefalede var ikke boglig men sådan noget idræts noget :lol: sagde jeg synes du skal tænke, for tror ikke du kan klare gym med de karakter der. og 10. klasse vil være godt for dig eller en tekniskskole. gym. er ikke alt skal du huske, og har hørt du bruger meget tid på dine lektier, hav dog fritig unge dame! (somom jeg ikke har fritid). hun var seriøst skæv.

nå men, hun så at jeg ikke gav op og ville gå min vej. så hjernvaskede hun min klasselærer som så ogs var min engelsk/dansk lærer.

Da vi skulle skrive ansøgning til gym, kaldte min lærer mig ud. jeg gik ud og hun sagde: Jeg ved godt jeg altid har sagt du kommer videre direkte fra 9. men jeg føler bare du ikke ville ku klare det med din engelsk. synes du skal overveje 10. klasse og gi den gas og blive god til engelsk. PROBLEMET VAR KUN ENGELSK!

jeg stod fast, men sagde jaja til hende, gik ind i klassen og skrev min ansøgning. gad ikke hører efter. men ved du hvad? vejlederen sendte ikke min ansøgning, hun legede bare den heks.

jeg så at min vejleder hjernvaskede min lærer, så jeg var alene.. men jeg havde jo en anden lærer som var min tidligere klasselærer, han var virkelig sød. gik hentil ham og ville ha en samtale med ham. fortalte hvad vejlederen og min lærer sagde til mig, han sagde at han ihvertfald har egnet mig og spurgte mine karakter, jeg fortalte han synes det var mærkeligt at bare pga. et fag de gjorde sårn der.

Han gik hen og snakkede med dem. så kom min vejleder og lærer så hen til mig og ville snakke. de var i chock fordi jeg snakkede med min anden lærer. så sagde de, så tag en optagelsesprøve og vis hvad du kan. hvis du ikke kommer over prøven , blir du nød til at tage 10. klasse. sagde ok fint. selvom jeg frygtede prøven, for prøver går altid skidt med mig.

så var jeg optil prøven, og bestod. rektoren kaldte på mig lige efter prøven og sagde jeg kom videre. blev så glad.

dagen efter i skolen, de kom hentil mig og psurgte hvordan det gik, jeg sagde jeg kom videre, og ved du hvad? de sagde det var godt og gik, de sagde ikke engang tillykke :lol:

det der gjorde ondt på mig var, at min lærer ogs havde taget min dansk karakter ned. fik 10 i mundtlig, hvordan kom den pludselig ned til 4? hun kunne ikke holdt styr på klassen, og jeg var endda en af dem som sagde meget i dansk timerne?

alle dem som ikke tog skolen seriøst eller lavede deres ting, kom videre uden problemer, og her snakker jeg om danskerne, siger ikke de var racister, for måske var de ikke det? :lol:

nu går jeg på gym og skal begynde i 2g. her efter sommer, og har alhamdulillah ikke haft problemer. de sagde jeg ville have det svært, at jeg ike kunne klarer det og droppe ud, :roll: helt ærligt.

så kæmp! hvis de siger tag optagelsesprøven så tag den, istedet for at bruge tiden i 10. klasse hvis du ikke har brug for det, det spild af tid. optagelsesprøven er ikke svær tro mig,, var selv mega nervøs da jeg sku op, men efter prøverne synes jeg at selv prøverne i den normale eksamen er sværere haha.

bare kæmp, selvom de vil have vi skal ind i en dårlig udd. de kan ikke tage os udlænninge der vil videre.
Kömür gözlüm sende sevda ne arar, sirin sözlüm sende vefa ne arar
Brugeravatar
MissTurkii
Sølv Bruger

Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Indlægby MissTurkii » ons jun 23, 2010 17:30

og da jeg var til optagelsesprøven, seriøst der var 2-3 danskeren og resten var udlænninge.
Brugeravatar
MissTurkii
Sølv Bruger

Indlægby Afghan » ons jun 23, 2010 18:37

Sejt. =)

Men jeg har været til optagelsesprøve.

Jeg havde det fint, og jeg er født i Danmark. Men min dansklære (hun opfører sig racistisk, har hende også i kristendom) hun gjorde så jeg ikke kunne komme på gymnasium.

Jeg var til optagelsesprøve, men kun 11 ud af 55 bestod(20%) og jeg var en af de 80%. Det rimligt nedern, I de andre gymnasier kommer ca. 80% videre. Men det er p.g.a. jeg tog et dårligt(nyt) gymnasium :(

Men så fik jeg at vide at hvis jeg fik høje karaktere, kunne jeg komme på gymnasium hvis rektoren mente de var gode.

I afgangsprøven fik jeg massere af 10 taller, og 1 12-tal. og et par 7 taller. Men i dansk mundtligt fik jeg 02. (selvom jeg mener at 7 ville passe bedre) Men mashallah ligger mit snit på ca. 8, trods 02-tallet. :klapper:

Jeg har sendt karakterende til rektor I dag. Venter på svar ;)
Brugeravatar
Afghan

Indlægby MissTurkii » ons jun 23, 2010 18:48

InshAllah du kommer ind :)

i 0-klasser gør de sådan at den udenlandske barn skal tage en ommer og gå om og i 9 klasse gør de sådan at man skal tage 10.

vi skal passe på. Mange tier stille og tager en ommer istedet for at kæmpe.

håber virkelig du får et positivt svar, flotte karaktere mashAllah!
Brugeravatar
MissTurkii
Sølv Bruger

Indlægby Afghan » ons jun 23, 2010 19:01

Hvis Gud Er Villig. Det er alt man kan sige.

Jeg har bare ikke hørt om folk der tager 0. klasse om???

Min skole er bare 700 atheister, 5 muslimer :buuuh:
Brugeravatar
Afghan

Indlægby MissTurkii » ons jun 23, 2010 19:05

det er jo ikke barnet selv der vil, lærene mener de ikke kan klare videre og behøver en ommer, selv hvis barnet er i stand til at klare videre.
Brugeravatar
MissTurkii
Sølv Bruger

Indlægby Afghan » ons jun 23, 2010 19:09

Okay :O

Vidste jeg ikke.

Den eneste sag jeg har hørt om var en kurder der kastede æbler på læreren fordi han var for doven til at rejse sig til skraldespanden, og derfor skulle tage 7. klasse om :griner:

Ya Malik :respekt:
Brugeravatar
Afghan

Indlægby Cupcake » ons jun 23, 2010 19:10

Jeg tror også at alle de andre er i mod jer.
Brugeravatar
Cupcake

Køn: Hunkøn

FÃ¥et : 1 perle

Indlægby MissTurkii » ons jun 23, 2010 19:11

hvad mener du cupcake?
Brugeravatar
MissTurkii
Sølv Bruger

Indlægby Afghan » ons jun 23, 2010 19:19

jeg tror også alle andre er imod jer. hmm..
Brugeravatar
Afghan

Indlægby Cupcake » ons jun 23, 2010 19:20

MissTurkii skrev:hvad mener du cupcake?
At der uden tvivl er nogle racistiske lærer der er ude efter nogle, meeeen at at det lige frem skulle være en mindre sammensværgelse der har til opgave at holde alle muslimerne et år mere i folkeskolen lyder meget usandsynligt.

Jeg fik rigtig gode karakter i folkeskolen, men var VIRKELIG barnlig og useriøs når det ikke rigtig gjaldt, så derfor mente mine lærer ikke at jeg var parat til gymnasiet, så jeg pudsede min mor på dem, og så fik jeg lov at komme i gymnasiet efter 9, gæt hvem der ikke kunne holde til det og droppede ud efter 2 mdr?? Nemlig, det gjorde jeg.

Og jeg er altså dansk som de fåes :)
Så kære søstre og brødre, lad nu vær med at se spøgelser over det hele, det kan jo være at der er en grund til at disse elever bliver anbefalet et ekstra år til at forberede sig til gymnasiet.
Tvivler faktisk også kraftigt på at hvis jeg var racist at jeg så ligefrem gad udsætte mig selv for endnu et år med en masse muslimer ;)

Brugere synes godt om dette indlæg : mohammed786
Brugeravatar
Cupcake

Indlægby Afghan » ons jun 23, 2010 19:33

Cupcake skrev:
MissTurkii skrev:hvad mener du cupcake?
At der uden tvivl er nogle racistiske lærer der er ude efter nogle, meeeen at at det lige frem skulle være en mindre sammensværgelse der har til opgave at holde alle muslimerne et år mere i folkeskolen lyder meget usandsynligt.

Jeg fik rigtig gode karakter i folkeskolen, men var VIRKELIG barnlig og useriøs når det ikke rigtig gjaldt, så derfor mente mine lærer ikke at jeg var parat til gymnasiet, så jeg pudsede min mor på dem, og så fik jeg lov at komme i gymnasiet efter 9, gæt hvem der ikke kunne holde til det og droppede ud efter 2 mdr?? Nemlig, det gjorde jeg.

Og jeg er altså dansk som de fåes :)
Så kære søstre og brødre, lad nu vær med at se spøgelser over det hele, det kan jo være at der er en grund til at disse elever bliver anbefalet et ekstra år til at forberede sig til gymnasiet.
Tvivler faktisk også kraftigt på at hvis jeg var racist at jeg så ligefrem gad udsætte mig selv for endnu et år med en masse muslimer ;)

Bare fordi at du var barnlig og ikke klar, betyder det ikke at alle andre også er ligeson dig.

Hvordan kan danskerene som har snit på 4, komme på gymnasium, mens jeg kan ligge på 8, men stadig ikke være egnet, ligemeget hvad jeg gør? Det er ren racisme, uden tvivl.
Brugeravatar
Afghan

Indlægby Cupcake » ons jun 23, 2010 19:47

Ud af en tekst på 192 ord har du så hæftet dig ved 1. Gør du også sådan i skolen?
Brugeravatar
Cupcake

Indlægby Afghan » ons jun 23, 2010 19:58

Cupcake skrev:Ud af en tekst på 192 ord har du så hæftet dig ved 1. Gør du også sådan i skolen?

Ondskyld jeg er ikke så god til jydsk? =) Hvad mente du med det? :lol:
Brugeravatar
Afghan

Indlægby Muslimaa » ons jun 23, 2010 21:05

Al salamu alaikum

1. InshAllah du bliver optaget. Du kender dig selv og dit snit ligger højt, så jeg forstår ikke dine lærer.
Senest rettet af Muslimaa tirs jul 20, 2010 20:12, rettet i alt 3 gange.
Ya Allah , forgive and guide my Umah...Amin thuma amin...
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Tro: Sunni/Mâlikî

Givet : 70 perler
FÃ¥et : 18 perler

Indlægby sommervinter » ons jun 23, 2010 21:13

"jeg stod fast, men sagde jaja til hende, gik ind i klassen og skrev min ansøgning. gad ikke hører efter. men ved du hvad? vejlederen sendte ikke min ansøgning, hun legede bare den heks."

Når du er erklæret uegnet til et gymnasium, kan du ikke sende en ansøgning. :)

Den mindre gruppe indvandre vi har på skolen, som er kommet igennem optagelsesprøven har haft det svært faglig (ikke at man kan trække det eksempel ned på hele befolkningen, men jeg bruger den samme argumentform som de fleste herinde).
Så at alle indvandre sendes til optagelsesprøve pga. deres hudfarve, tro osv. passer ikke. Nogle der møder op har altså ret fagligt svært ved det.

Og så skal det lige nævnes, at det jo ikke kun handler om snit før man bliver egnet til gymnasiumet. Men også om hvor god man er til at planlægge og læse, sige noget i timen. En dreng i min klasse blev erklæret uegnet, selvom han havde et snit på 10 (og han var ikke indvandre
), mens jeg blev erklæret egnet og havde et snit på 8,4.
Din magtfulde bevidsthed skaber, - derfor. Lad øjet se det højeste i alt, Lad øret høre det smukkeste i alt.
sommervinter

FÃ¥et : 2 perler

Indlægby Muslimaa » ons jun 23, 2010 21:28

sommervinter skrev:Så at alle indvandre sendes til optagelsesprøve pga. deres hudfarve, tro osv. passer ikke. Nogle der møder op har altså ret fagligt svært ved det..

Er enige i at nogle har brug for at komme til en optagelsesprøve. Men når man har gode karakter og kommer til en prøve, hvor en anden har dårligere karakter og IKKE kommer til en prøve, så er det uretfærdigt ! Det er min mening omkring det...
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Indlægby anonymouse26 » ons jun 23, 2010 22:41

Hånden på hjertet, bror: Var din dansklærers argument UDELUKKENDE følgende: Du siger ikke nok i dansk????????

Det er det ved det, at en enkel lærer ikke alene træffer den beslutning, men taler med de andre lærere også. Er de enige med dansklæreren eller? Og kom du aldrig til en personlig samtale med dine forældre og dig og dine lærere samt studievejlederen? Hvad fik du at vide der, kun at du ikke åbner munden i dansk? :-S
Senest rettet af anonymouse26 tors jun 24, 2010 00:48, rettet i alt 1 gang.
anonymouse26
Aktiv Bruger

Givet : 42 perler
FÃ¥et : 41 perler

Indlægby Sehadet » tors jun 24, 2010 00:05

Salam alaykum,

Jeg synes selv at det at lærerne skal egne en til gymnasiet eller ej, er en dårlig løsning, da sådanne vurderinger ofte kan være subjektive og samtidig har lærerne mulighed for at give grønt lys til de elever læreren kan lide. Sådanne vurderinger kan i nogle tilfælde være farvet af racisme overfor især muslimske elever. Derimod ser jeg at man på skolerne skal have fri adgang på den måde at man skal lave omfattende prøver for at teste elevernes faglige færdigheder og derved egne eleverne eller ej. Så slipper man klammerier fra elevernes side som beskylder lærerne for fx at være racistiske eller at de har noget personligt imod eleverne. Karakterer i foleskolen synes jeg ikke er særlig afgørende for hvordan man klarer gymnasiet. Det er derimod mere motivation, disciplin og det at kunne fedte sig til gode karakterer, der har betydning for hvordan man klarer gymnasiet.

Jeg synes at 10. klasse kan være en god idé, da det kan øge ens motivation og selvdisciplin til at lave lektier. Det kan gøre én klar til det "barske" liv som gymnasiet i nogle perioder er. Samtidig mener jeg at man ikke skal vælge den vej, hvis man ikke har lyst.

Undersøgelser viser at mange indvandrere ikke klarer det så godt og at en stor del dropper ud. Derfor kan jeg i nogle tilfælde godt forstå at mange lærere anbefaler dem 10. klasse, da de kan blive klogere og mere modne, så de kan tackle gymnasielivet bedre. Det er klart at mange indvandrere i mange tilfælde ikke klarer det lige så godt, da mange ikke har den samme opbarkning og ressourcer til at klare det godt, da forældrene ofte ikke selv er uddannede. Men kære venner, se dette som en fordel og kæmp, selvom vejen kan være hård og ubarmhjertig, for sandelig vil I til sidst føle en stor tilfredshed og være stolte over at være mønsterbryder. Jeg er selv mønsterbryder, da ingen i min familie har en uddannelse og idag sidder med en studentereksamen og er glad over hvor langt jeg kunne komme ved være udholden. Det kan ikke tælles hvor mange gane jeg under min studieperiode ville droppe ud og komme væk fra alt og alle, da jeg følte at folk pressede mig fra alle sider, herunder især min familie. Jeg kom måske ikke ud med et fantastisk snit på 10, men jeg er overdrevet stolt over mig selv og glad for at jeg var udholden.

Sidst og ikke mindst, så udnyt de muligheder I har. Man ser tit at nogle muslimer ikke siger fra, når de møder racisme fra ikke-muslimer og det er for dårligt. Kræv de rettigheder I har, vær stærke, hold sammen og bekæmp uretfærdighed. Kun på den måde kan vores ummah være succesfuld og inshaAllaah i fremtiden endda klare det bedre end ikke-muslimer
Son nefes gelmeden, gel tevbe eyle...
- Sedat Uçan
Brugeravatar
Sehadet

Tro: Salafi

FÃ¥et : 3 perler

Indlægby Bilingual » tors jun 24, 2010 09:30

Jeg tog selv 10 klasse, for at blive mere "moden" og det var en god beslutning, min lærer anbefalede ikke Gymnasium men HF, selvom jeg hellere ville gymnaisum så det tog jeg og det var fint nok.

Som andre skriver er det noget mærkeligt at skrive at læreren er racist bare fordi hun ikke giver dig hvad du vil have, - der er andet end karakterer der tæller når man skal vurdere egnetheden og hvis du reagerer sådan hver gang der er noget du ikke får opfyldt er jeg heller ikke sikker på jeg ville erklære dig egnet.
Brugeravatar
Bilingual
Aktiv Bruger

Tro: Ateist/Agnostiker

Givet : 23 perler
FÃ¥et : 8 perler

Indlægby Muslimaa » tors jun 24, 2010 10:12

Sehadet skrev:Salam alaykum,

Jeg synes selv at det at lærerne skal egne en til gymnasiet eller ej, er en dårlig løsning, da sådanne vurderinger ofte kan være subjektive og samtidig har lærerne mulighed for at give grønt lys til de elever læreren kan lide. Sådanne vurderinger kan i nogle tilfælde være farvet af racisme overfor især muslimske elever. Derimod ser jeg at man på skolerne skal have fri adgang på den måde at man skal lave omfattende prøver for at teste elevernes faglige færdigheder og derved egne eleverne eller ej. Så slipper man klammerier fra elevernes side som beskylder lærerne for fx at være racistiske eller at de har noget personligt imod eleverne. Karakterer i foleskolen synes jeg ikke er særlig afgørende for hvordan man klarer gymnasiet. Det er derimod mere motivation, disciplin og det at kunne fedte sig til gode karakterer, der har betydning for hvordan man klarer gymnasiet.

Jeg synes at 10. klasse kan være en god idé, da det kan øge ens motivation og selvdisciplin til at lave lektier. Det kan gøre én klar til det "barske" liv som gymnasiet i nogle perioder er. Samtidig mener jeg at man ikke skal vælge den vej, hvis man ikke har lyst.

Wa alaikum al salam... Fremragende Indlæg ... :klapper:
Motivationen er meget vigtig...
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Indlægby Afghan » tors jun 24, 2010 11:11

Al-maghrebia skrev:Hånden på hjertet, bror: Var din dansklærers argument UDELUKKENDE følgende: Du siger ikke nok i dansk????????

Det er det ved det, at en enkel lærer ikke alene træffer den beslutning, men taler med de andre lærere også. Er de enige med dansklæreren eller? Og kom du aldrig til en personlig samtale med dine forældre og dig og dine lærere samt studievejlederen? Hvad fik du at vide der, kun at du ikke åbner munden i dansk? :-S

Dansk læren som jeg næsten ikke har haft har bare gjort mig uegnet, de andre lære har ingen valg. Studievejlederen er ligeglad, gør bare alt hvad læren siger.

Hvis jeg kan række hånden op hele tiden, uden at blive valgt, er det racisme hvis min sidekammerat er blevet valgt 5 gange.

Det kan godt være at min lære ikke er "racist" men det mener jeg, p.g.a. hun har mange stereotyper når hun ser en invandre. Danskerne mener ikke altid at invandre er kloge. En invandre vil aldrig blive til dansker. Vores børns børn, vil heller ikke være danskere. Sådan er nogle folk bare.

10 klasse gør en mere moden?
Hvordan bliver jeg moden hvis jeg går et sted hen, hvor alle umodne folk mødes? Jeg vil havde en lang uddanelse, og 10. klasse ville ikke hjælpe.
Brugeravatar
Afghan

Indlægby anonymouse26 » tors jun 24, 2010 11:33

Altså, hvis det var mig, der havde rakt hånden op, og ikke været blevet valgt medens min makker var blevet valgt 5 gange, så havde jeg også gjort min lærer opmærksom på det, lige der på stedet. Hvis det forstsætter, så skal rektor blandes ind i det, du skal overhovedet ikke finde dig i det. Har du ikke nogen forældre, som kunne have snakket med læreren? Altså det kommer bag på mig, at det først er nu her til sidst du får chokket.

Men faktum er, at du skal være bevidst, og klar over din situation og niveau hele tiden. Du skal vide hvor du står, og have et tæt samarbejde med dine lærere. Mener du ikke du bliver behandlet fair så gør noget ved det her og nu, og ikke om et år, når du skal til at sende vigtige papirer afsted og evalueringen er faldet og skrevet. Vær aktiv, når noget går mindre godt, så snak med læreren og hør hvad du kan gøre bedre.

Men jeg ved ikke helt hvad jeg skal råde dig til, når du ikke klarede optagelsesprøven.

Men jeg er helt enig med dig i, at diverse 10. klasser er det værste sted man kan sende folk hen efter 9. Nogle 10. klasser fungerer som ghetto forsamlinger, hvor fagligheden er meget lav, og engagementet meget lavt. Det er det rene dovenskab og pjat. Hvis det er sådan et sted du bliver sent hen, så er det ærgerligt, men du har jo et valg; du kan selv vælge hvilken skole du vil på. Men hvis du ikke er egnet, og ikke bliver optaget på gymnasiet, så kan du jo blive nødt til at tage 10., og måske kan du så prøve at vælge en god 10. klasse? Og fokusere på at blive bedre og lære noget. Det er det vigtigste bror, det er at lære noget og ikke at fuldføre alting med lynets hast og få flotte karakterer.
anonymouse26
Aktiv Bruger

Indlægby Afghan » tors jun 24, 2010 11:46

Det handler ikke meget om det. Bismillah, jeg kan læse bøger 10 timer hver dag hvis det er det der skal til for at gå på gymnasium.

Faktisk dumpede jeg dansk i optagelsesprøven, derfor kunne jeg ikke komme ind. Men sog jeg sagde jeg skulle vælge et andet gym. der hvor jeg ansøgte kom kun 11 ud af 55 vidre i optagelsesprøven, det må være record.

Men det er fint nok, fordi alt hvad der sker er Allahs vilje. Allahs vilje kan ikke standses.
Brugeravatar
Afghan

Indlægby anonymouse26 » tors jun 24, 2010 12:24

Afghan skrev:Det handler ikke meget om det. Bismillah, jeg kan læse bøger 10 timer hver dag hvis det er det der skal til for at gå på gymnasium.

Faktisk dumpede jeg dansk i optagelsesprøven, derfor kunne jeg ikke komme ind. Men sog jeg sagde jeg skulle vælge et andet gym. der hvor jeg ansøgte kom kun 11 ud af 55 vidre i optagelsesprøven, det må være record.

Men det er fint nok, fordi alt hvad der sker er Allahs vilje. Allahs vilje kan ikke standses.

Det ærgerligt :( Der ikke noget at gøre ved det bror, nu må du se frem ad og inshaAllah skal det nok lykkedes dig at komme i gymnasiet. Og hvis de ikke accepterer dig i år, må du finde en god 10. klasse og arbejde på at holde de faglige niveau i takt eller højere endnu, sådan så du er klar til gymnasiet næste år. Det ikke jordens undergang. Der en mening med alting, og kommer du ikke ind i år, så gør du det inshaAllah næste år jo. Arbejd på det, vis du kan igennem HELE året, og vær hele tiden opdateret omkring hvor du står.

Du skal nok komme langt hvis du er flittig, selvom dansk ikke er dit stærkeste fag. Tro mig :) InshaAllah.
anonymouse26
Aktiv Bruger

Indlægby Afghan » tors jun 24, 2010 12:36

If Allah Wills.
Brugeravatar
Afghan

Indlægby como » tors jun 24, 2010 14:37

Hvilken klynke tråd, alle er imod de stakkels muslimer og vil forhindre de små genier i at nå deres rette plads
på gym fordi de er muslimer.
Alle er ikke egnet eller modne nok til gym og det er ikke kun karaktere der tæller. almen viden om samfund og kultur tæller også

Como
como

Tro: Andet

Givet : 1 perle

Indlægby Afghan » tors jun 24, 2010 14:41

como skrev:Hvilken klynke tråd, alle er imod de stakkels muslimer og vil forhindre de små genier i at nå deres rette plads
på gym fordi de er muslimer.
Alle er ikke egnet eller modne nok til gym og det er ikke kun karaktere der tæller. almen viden om samfund og kultur tæller også

Como

tak for dit synspunkt. =D
Brugeravatar
Afghan

Indlægby Muslimaa » tors jun 24, 2010 14:48

Como : ja viden handler også om viden om samfundet og kulturen, men sikke et synspunkt du har...
Drengen har et problem. Han har et HØJT snit og kan alligevel ikke blive optaget. og Ja, der ligger en vis racisme i det! Jeg kan ikke forholde mig til at man har gode karakter og ikke kan blive optaget!
Og Nej, ingen har klynket... Man har lov til ytre sig - Dk er et frit land!
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Næste

Lignende emner

Tilbage til StudieSnak