Redaktør: Studiesiden Mods

MissTurkii skrev:argh, hvorfor fanden sku man så gå op i det pis
Malaika skrev:
Da vi alle ved at øvelse gør mester, så brug det til at finde ud af, hvordan du og din krop reagerer under pres og ved det grønne bord samt at lære at håndtere det evt. nervøsiteten. Det er det, der er hensigten med dét - I think – det har jeg i hver faldt selv brugt det til.![]()
Held og lykke med det.
Fred.

MissTurkii skrev:hmm .. hvad med det der AT og SRP , er det så heller ikke med i gennemsnittet eller?

), så vægter historie faget også for 2 

Alle skal have historie på A-niveau.Muslimaa skrev:Jeg har aldrig forstået det med at karakteren tæller for 2 - og hvorfor historie også?

Muslimaa skrev:Ilhano : er mere med nu bror. thanx
Naema: ved godt historie er obligatorisk for alle. er selv gym selv
Syntes faktisk selv det var rigtig mærkeligt med vægter osv, men det giver god mening. Det kan have en afgørende(både positivt og negativt) betydning for ens gennemsnit i 3G 
ilhano skrev:Så lidtSyntes faktisk selv det var rigtig mærkeligt med vægter osv, men det giver god mening. Det kan have en afgørende(både positivt og negativt) betydning for ens gennemsnit i 3G

Muslimaa skrev:ilhano skrev:Så lidtSyntes faktisk selv det var rigtig mærkeligt med vægter osv, men det giver god mening. Det kan have en afgørende(både positivt og negativt) betydning for ens gennemsnit i 3G
Ja - altså hvis et 12 tal kan ganges med to, så er det jo positivt. Dvs alle A fag ganges med to? Tja, jeg håber i hvert fald at jeg efter sommer tager mig ordenlig sammen. Skal give den gas det sidste år og inshAllah håber jeg på gode resultater

ilhano skrev:Nej ikke alle. Dem hvor der både er skriftlig og mundtlig karakter "deles" i to. Det betyder at en dansk skriftlig karakter tæller som 1, og dansk mundtlig tæller som 1. Til helhed tæller de som 2(1+1=2). Dog med undtagelse af AT, SRP, og historie(STX'ernes vedkommende). I AT findes kun 1 karakter og det er mundtlig karakter, det vil sige dens "vægt" deles i en, og dermed vægter den 2(2/1=2).
Insha'Allah søster

godt jeg har afsluttet de fag. Sehadet skrev:Langt de fleste skoler har vel selv udregnet snittet på forhånd på jeres karakterhjemmeside? Sådan er det hvertfald på min skole.

MissTurkii skrev:det er jo bare min skyld at det er dårligt, tog året stille og roligt, og blev lidt skoletræt i den sidste periode, så tog det ikke helt seriøst. Starten gik godt, men det blev værre efte, især i de naturvidenskabelige fag, gik altid ud og gik en tur , fik lidt luft og kom ind igengodt jeg har afsluttet de fag.
mit snit er nu 5,1, så jeg må bare rette det op efter sommer! Nu må jeg bare nyde min ferie og slappe ordenligt af, så jeg er frisk efter ferien.

| Den smukkeste karakter Forum: Islam Forfatter: Slettet_MJP Svar: 6 |
Karakter Forum: StudieSnak Forfatter: Nirmin Svar: 12 |
Karakter :5 Forum: StudieSnak Forfatter: Muslimaa Svar: 44 |
gennemsnit Forum: StudieSnak Forfatter: Hoda Svar: 7 |
Datatilsynet træder i karakter Forum: Politik og samfund Forfatter: me90 Svar: 1 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster