Maryam al-Muqadasa

Islam relevante multimedie

Redaktør: Fri Debat Mods

Maryam al-Muqadasa

Indlægby islamicdkbruger » tors mar 05, 2009 19:05

As-salaamu alaykum,

Jeg efterlyser et sted, link, onlineshop hvor jeg kan købe filmen "Maryam Muqadasa" مريم مقدس. Filmen handler om Sayyida Maryams, radiya Allahu 'anha, historie. Jeg har for længe siden stødt på en hjemme side, hvor man kan downloade hele filmen. Har desværre mistet hjemmesiden. Nogen der er i besiddelse af filmen eller linket eller overhovedet ved hvor den kan købes?

På forhånd tak,

Fi amanillah
islamicdkbruger

Re: Maryam al-Muqadasa

Indlægby Perle » tors mar 05, 2009 19:13

Wa Salaam

Pudsigt at du spørger efter den mens jeg er igang med at se den på youtube.com :) Den er anbefalelsesværdig.
Audhu billahi min ash-shaytan ir-rajeem

Får du en fuglelort i hovedet, så tænkt positivt, og vær glad for at koen ikke kan flyve. :)
Brugeravatar
Perle
Sølv Bruger

Geografisk sted: Perle-istan
Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hunkøn

Givet : 20 perler
Fået : 33 perler

Indlægby Wahas » tors mar 05, 2009 19:24

Er det den iranske?
Brugeravatar
Wahas
Ol' Skool Student
Ol' Skool Student

Tro: Andet
Køn: Hankøn

Givet : 14 perler
Fået : 73 perler

Indlægby islamicdkbruger » tors mar 05, 2009 19:26

Søster Perle, på hvilket sprog er du ved at se den?

Bror _Abdulrahman, ja det er den iranske.

Jeg ved at den er oversat på arabisk både lyd og skrift, plus at der også er en version med engelsk undertekst.
islamicdkbruger

Indlægby Perle » tors mar 05, 2009 19:28

Noor Al-Deen skrev:Søster Perle, på hvilket sprog er du ved at se den?

Bror _Abdulrahman, ja det er den iranske.

Jeg ved at den er oversat på arabisk både lyd og skrift, plus at der også er en version med engelsk undertekst.

Jeg ser den arabiske oversat til tyrkisk. På youtube kan du også finde den arabiske med engelske undertekster.

Får du en fuglelort i hovedet, så tænkt positivt, og vær glad for at koen ikke kan flyve. :)
Brugeravatar
Perle
Sølv Bruger

Indlægby Muhyi al din » tors mar 05, 2009 19:49

_Abdulrahman skrev:Er det den iranske?

off-topic

Det minder mig om, at jeg i weekenden besøgte mine forældre. Vi så fjernsyn sammen og slog tilfældigvis på kanal al-Kawthar, der viste en 'hisorisk' film om Mu'awyiah og hans behandling af Shieterne.

Holdkæft mand for en gang manipulation og offer mentalitet.

Der er ikke noget at sige til, at unge shia muslimer foragter Mu'awiyaa og sunnimuslimer, når de vokset op med den slags forfalskning af historien og løgne.

Wa la hawla wa la quwata illa billah,
قُلۡ يَـٰٓأَهۡلَ ٱلۡكِتَـٰبِ تَعَالَوۡاْ إِلَىٰ ڪَلِمَةٍ۬ سَوَآءِۭ بَيۡنَنَا وَبَيۡنَكُمۡ أَلَّا نَعۡبُدَ إِلَّا ٱللَّهَ وَلَا نُشۡرِكَ بِهِۦ شَيۡـًٔ۬ا وَلَا يَتَّخِذَ بَعۡضُنَا بَعۡضًا أَرۡبَابً۬ا مِّن دُونِ ٱللَّهِ‌ۚ فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُولُواْ ٱشۡهَدُواْ بِأَنَّا مُسۡلِمُونَ

Sig: "I Skriftens folk! Kom, lad os enes om et ord, der er fælles for os og jer: At vi tjener Gud alene, at vi ikke sætter noget andet ved Hans side, og at ingen af os tager andre til herrer foruden Gud"! Hvis de så vender sig bort, skal I sige: "Vær I vidner til, at vi overgiver os til Gud!"
Brugeravatar
Muhyi al din
VIP Bruger

Geografisk sted: IslamiC.dk

Givet : 0 perle
Fået : 24 perler

Indlægby Wahas » tors mar 05, 2009 23:33

Bror Muhyi al din
Ja, jeg har også fået nogle glimt af de programmer :ohno:

Jeg vil nok være meget påpasselig med at se programmer om Islam produceret i den del af verdenen.
Brugeravatar
Wahas
Ol' Skool Student
Ol' Skool Student

Køn: Hankøn

Givet : 14 perler
Fået : 73 perler

Indlægby islamicdkbruger » fre mar 06, 2009 15:19

Den blev på et tidspunkt vist på en arabisk kanal; måske MBC eller Dubai? Jeg kan desværre ikke huske det. Det er meget lang tid siden, og jeg så den sidste del af den. Den del jeg så, syntes jeg ikke, der virkede nogen manipulation? Allahu a'lam.

Søster Perle, den arabiske? Er det ikke den samme film? Eller findes der også en arabisk? Sorry jeg er ikke helt med :)

Men jeg er enig med jer, at man skal passe på med disse programmer/film :)
islamicdkbruger

Indlægby Perle » lør mar 07, 2009 23:50

Det må være den samme. :) Jeg troede bare at det var arabere der havde lavet den.

Brugeravatar
Perle
Sølv Bruger

Lignende emner

Tilbage til Islam