Fortæl om nogle af de usædvanlige steder du har bedt
Hehe, personligt har jeg ikke gjort det sådan nogle steder. Dog har jeg prøvet at have mine føder op i håndvasen ved offentlige steder. Så får man de der øjne
, hehe.Redaktør: Fri Debat Mods
Hehe, personligt har jeg ikke gjort det sådan nogle steder. Dog har jeg prøvet at have mine føder op i håndvasen ved offentlige steder. Så får man de der øjne
, hehe.

... Jeg har også bedt "mærkelige" steder.
Brother_Yassin skrev:As'salamu Alaykom wa-rahmatuhAllah wa-Barakatuh
MashAllah et smukt syn.
ehh... Jeg har også bedt "mærkelige" steder.
- Vi var 2 brødre som bad i skolens lokaler. Engang kom min lærer lige pludselig ind, dog gik han med det samme.
Der var også engang hvor vi bad foran allesammen, der vi ikke kunne finde et andet sted.
- Sammen med min forældre i Kastrup Lufthavn.
- Ude i naturen.
- I sygehusets venterum
- I DB (Deutsche Bane) toget på vej til Münich. Det var rigtig svært, kunne næsten ikke bevæg mig - så lidt plads var der.
- Rådhuspladsen i Odense - under en demonstration.
- I en lille rum, ved min styrketrænings lokale.
- Siddende i flyet.
Det var det jeg kan huske.
Det var måske de steder som er lidt usædvanlig, vil ikke kalde dem mærkelig. Man kan bede overalt, undtagen urene steder fx. et toilet.
Ellers er alle andre steder tilladt. Kan man ikke stående, så siddende. Kan man ikke siddende, så liggende. Er der ikke noget vand, så lav Tajamum.
Wa'salam.a.

Naadje skrev:Proud Muslimah skrev:Salaam
Brother Yassin, du har godt nok bedt en masse "sjove" steder![]()
[highlight=red]Jeg har kun bedt på gangen i skolen og i et biologi lokale ved siden af et skelet, som i følge min lærer hed Jacob[/highlight]
:haha: :haha: Din lærer har vel nok en livlig fantasi

Proud Muslimah skrev:Salaam
Brother Yassin, du har godt nok bedt en masse "sjove" steder![]()
Jeg har kun bedt på gangen i skolen og i et biologi lokale ved siden af et skelet, som i følge min lærer hed Jacob
.. Nogle gange er der ikke andet at gøre - simpelthen. Hvis man har muligheden så hvorfor vente til det bliver 9ada (forsinket bøn).
,,

..

Ayatullah skrev:As-salâmu 'aleikum wa rahmatullâhi..
MashâAllâh wa al-hamdu lillâh =).. Hvor er det bare smuuuuuukt,,
Jeg har bedt et stykke væk fra Kbh's hovedbanegård, og i biografen, på færgen, i en bus, i et pizzaria - ja forskellige steder.. Men jeg tænker heller ikke over hvad folk de tænker.. At be til Allâh Subhana wa ta'ala er det vigtigeste for mig, så hvorfor skulle jeg tænke påå hvad folk tænker.. Ligesom sisterinislam siger, at hun ik vil hvis hun ik har fået lov.. Det tænker jeg slet ikke på.. =) .. Hihi ..
Ma3salâma

Miss-Soldier-Of-Islam skrev:Assalamu Alaikum..
Hvordan kan nogle af jer bede i en bus og i et tog..?? Bussen og toget drejer jo hele tiden, især bussen og der er ikke noget plads, medmindre man beder der hvor folk skal ud..
Miss-Soldier-Of-Islam skrev:Brother Yassin.. Hvor kan man finde kilder på det, altså med bussen..?
| Hinduer - Bogens Folk? Forum: Islam Forfatter: Al-Kunawî Svar: 113 |
Tilladelse til at bede på skolen Forum: Islam Forfatter: Slettet141110 Svar: 11 |
Ryger hash - Må jeg bede? Forum: Fri Debat Forfatter: Devrimci Svar: 19 |
Må man bede hvis ..? Forum: Islam Forfatter: ~NoorMuhammed~ Svar: 36 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst