Redaktør: Fri Debat Mods

Muslimaa skrev:Hvad med de andre mordere i verden? Eksempel Bush? Sjovt nok, at han går frit rundt.
No Justice in this world.
Ibnu adam skrev:Sejt nu kan Amerikanere endelig få den olie -.-
basit skrev:Ibnu adam skrev:Sejt nu kan Amerikanere endelig få den olie -.-
Og det kunne de ikke før?
ej det skal jeg ikke kunne sige. basit skrev:Der er intet galt med den glæde folket viser over drabet på en som har voldtaget befolkningen i 40 år.
Zahra R skrev:Og folkets laveste lyster som kom til udtryk i blodige billeder. Uhyre blev fjernet af uhyre. En af livets mange gåder..

Muhyi al din skrev:"u´baal Bashaar - la"natullahi "alayhi
Må det samme ske for Bashaar - Allahs forbandelse over ham.
Mit indlæg indeholder ikke modvilje mod folkets glæde, men måden hvorpå man gør en ende på en forbryder; med en forbrydelse.

Ibnu adam skrev:Mit indlæg indeholder ikke modvilje mod folkets glæde, men måden hvorpå man gør en ende på en forbryder; med en forbrydelse.
Jeg er helt enig med dig søster men det er en svær situation. Forestil dig, Gaddafi har givet ordrer til at slå din gravide kone ihjel, dine børn, brødre eller familie. At du idømmes fængsel på livstid eller tortur for at være imod hans regime. Og at du endelig en dag er i besiddelse af hans lig... Ville du lade ham ligge i fred? Måske. Men det er der forståeligt nok nogle mennesker der ikke ville kunne. Det er frygteligt... men sådan er det. Hævn og Had er nogle stærke følelser, og når de først tager over er fornuften gone!
Jeg behøver ikke at forestille mig noget. Halvdelen af min familie er blevet torturet og dræbt og den anden halvdel lever i eksil.
Stor afstand mellem at forstå eller at accepter. Det er den udfordring mennesket står over for. At lade retten komme til tale når man taler om ens egne interesser og følelser. Jeg har ikke sagt det er nemt, men når man nu har valgt at gøre en ende på sin undertrykkelse og arbejde for en bedre erstatning, så skal man ikke begå den fejl man hader sin fjende for.
I min kredse begræder man de dræbte i Bahrain, der mister livets i en sekterisk krig, men samtidig lukker man øjne for Bashars forbrydelser i frygt for at ens sekt ikke kommer i fare hvis han bliver erstattet af en, der ikke plejer sekten som Bashar nu gør.
Selvblindhed er en menneskelig tendens.. Den gentager sig blot i forskellige versioner.
Zahra R skrev:Jeg behøver ikke at forestille mig noget. Halvdelen af min familie er blevet torturet og dræbt og den anden halvdel lever i eksil.
Stor afstand mellem at forstå eller at accepter. Det er den udfordring mennesket står over for. At lade retten komme til tale når man taler om ens egne interesser og følelser. Jeg har ikke sagt det er nemt, men når man nu har valgt at gøre en ende på sin undertrykkelse og arbejde for en bedre erstatning, så skal man ikke begå den fejl man hader sin fjende for.
I min kredse begræder man de dræbte i Bahrain, der mister livets i en sekterisk krig, men samtidig lukker man øjne for Bashars forbrydelser i frygt for at ens sekt ikke kommer i fare hvis han bliver erstattet af en, der ikke plejer sekten som Bashar nu gør.
Selvblindhed er en menneskelig tendens.. Den gentager sig blot i forskellige versioner.
Zahra R skrev:I min kredse begræder man de dræbte i Bahrain, der mister livets i en sekterisk krig, men samtidig lukker man øjne for Bashars forbrydelser i frygt for at ens sekt ikke kommer i fare hvis han bliver erstattet af en, der ikke plejer sekten som Bashar nu gør. Selvblindhed er en menneskelig tendens.. Den gentager sig blot i forskellige versioner.
shaytan!
| Hvert tyvende barn har ondt i hovedet Forum: Fri Debat Forfatter: Muslim-pigen Svar: 11 |
Irak: 35 dræbt af selvmordsbomber ved begravelse Forum: Politik og samfund Forfatter: Frodo Svar: 0 |
Mange dræbt af bilbomber i Irak Forum: Politik og samfund Forfatter: Frodo Svar: 0 |
DR2 kl. 22.30: al-Zarqawi dræbt Forum: Politik og samfund Forfatter: Uffe Svar: 2 |
Gaddafi er blevet anholdt Forum: Politik og samfund Forfatter: Muhamedpehadzic Svar: 11 |
Tilbage til Politik og samfund
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst