Frode skrev:@Basit
Jeg finder den spydige ironi upassende.
Hej Frode,
Det var nu såre alvorligt.
Hvorfor skal muslimerne lide, fordi europæerne forsøgte at tilintetgøre jøderne i Europa? Det kan du åbenbart ikke forklare mig.
Hvis nogen burde bøde for holocaust så må det - om nogen - være tyskerne. Hvis europærerne er så næstekærlige over for det jødiske folk, så må man da gøre den gestus at give dem en delstat i Tyskland.
Frode skrev: Den årtier lange konflikt i Mellemøsten er af en så alvorlig karakter at den kan udarte sig til en tredie verdenskrig.
Ja, netop, den årtier lange konflikt, har været en årtier lang konflikt, fordi Israel ikke er en naturlig del af området, og bliver det aldrig. Og hvis du frygter en tredje verdenskrig, så burde være fortaler for at Israel-projektet burde skrottes.
Frode skrev:Er det sådanne meningsløse "ofre" I ønsker i et forsøg på at hindre det jødiske folks eksistensberettigelse i Mellemøsten
Jeg finder det pinligt og yderst upassende, at påstå at vi er interesseret i at udrydde det jødiske folk. Jeg er ikke bekendt med andre end europærerne som har det på CV'et.
Hvis du nu genlæser denne tråd, så vil du se, at jeg intet problem har med jøder, men jeg har et problem med det politiske zionistiske projekt kaldet Israel.
Så hvis du vil diskutere med mig, så lad os diskutere mine synspunkter, ikke dine fordomme om mine synspunkter.
Frode skrev: - en berettigelse som jødedommens hellige profetiske skrifter klart bekræfter.
Altså fordi det står i Toraen skal jøderne have lov til at vende tilbage efter tusind års afvandring?
Fair nok, så står der altså noget andet i vores hellige skrifter, hvis nu hellige skrifter skal være referencen.
Så har vi ligeledes berettigelse til at afslutte det zioniske projekt.