Redaktør: Fri Debat Mods

Dr. Who skrev:Hmm, jeg er ikke fan af Irans styre, men faktisk ville jeg sige, at hvis de beviser, der er blevet fremlagt i medierne, og på diverse hjemmesider, er de eneste, er det en dårlig sag. Og hvad er problemet? Vi har diplomatiske forbindelser til Iran, vi anderkender regeringen, vi eksporterer og importerer. Vi har danske virskomheder i iran. Hvis Iran virkelig ville spionere i Danmark, hvorfor så bygge en shiittisk moske, der virkelig tiltrækker opmærksomhed. Det er ikke ligefrem det, en spionvirksomhed har behov for.
Jeg håber, at de, der er så store modstandere, undersøger de økonomiske forhold og ejerskab af kinesiske restaurenter næste gang, de bestiller en omgang nudler og forårsruller, for det kunne jo være at omsætningen gik til diktaturet i Kina...
Jeg tror ikke modstanderne af moskéen har et problem med at den støttes økonomisk af Iran, som sådan. Frygten opstår, når man ikke kan garantere, at moskéen ikke også støttes af Iran for at have samme ideologi, så moskeen dermed bliver et samlingssted for muslimer der støtter det iranske styre.
| Odense-borgmester: Stormoske er OK Forum: Politik og samfund Forfatter: Said_Bak Svar: 0 |
DR2 kl. 00.50: Den første menneskeklon Forum: Politik og samfund Forfatter: Uffe Svar: 0 |
Al-Qaeda: Dette er kun det første skridt Forum: Politik og samfund Forfatter: IslamicMinded Svar: 29 |
Sabba kan blive første dommer med tørklæde Forum: Politik og samfund Forfatter: Somali_Muslimah Svar: 0 |
Danmarks fremtid.......... Forum: Fri Debat Forfatter: Muhyi al din Svar: 2 |
Tilbage til Politik og samfund
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster