Kraka- Den nye tænketank

Politik i bĂĄde ind- og udland

Redaktør: Fri Debat Mods

Kraka- Den nye tænketank

Indlægby Zahra R » søn aug 07, 2011 23:35

Giv mig kontrol over en nations penge, og jeg er ligeglad med, hvem der laver dens love.
Brugeravatar
Zahra R

Geografisk sted: Copenhagen
Køn: Hunkøn

Givet : 15 perler
FĂĄet : 11 perler

Re: Kraka- Den nye tænketank

Indlægby Dr. Who » man aug 08, 2011 09:20

Zahra R skrev:http://politiken.dk/politik/ECE1354245/politiken-bag-ny-taenketank/

Ideen er jo god nok, og det lyder jo meget godt med den målsætning. Alligevel tvivler jeg lidt på projektet. Det minder alt for meget om nystiftede politiske partier, der hurtigt bryder igennem, men alligevel falder til jorden fordi de reelt ikke tilbyder noget som de eksisterende ikke kan levere. Jeg håber ikke, at der kommer til at gå inflation i begrebet tænketank nu.
- "I am by no means a nervous man, but it is stupidity rather than courage to refuse to recognize danger when it is close upon"
Brugeravatar
Dr. Who

Tro: Ateist/Agnostiker
Køn: Hankøn

Givet : 6 perler
FĂĄet : 30 perler

Indlægby Cabra » tirs aug 09, 2011 09:02

Eftersom Peter Mogensen står i front for projektet, så går det vist ikke længe før det projekt er dødt.
Cabra
Sølv Bruger

Geografisk sted: Frederiksberg

Givet : 54 perler
FĂĄet : 74 perler

Indlægby Zahra R » ons aug 10, 2011 00:40

Haha, du er godt nok en lyseslukker, Cabra :)
Giv mig kontrol over en nations penge, og jeg er ligeglad med, hvem der laver dens love.
Brugeravatar
Zahra R

Indlægby Cabra » ons aug 10, 2011 12:16

Hehe sorry. Men han er ikke ligefrem, hvad jeg anser som værende en særlig kompetent herre.

Men jeg stiller mig gerne tilfreds med at vi får en ny regering om et par måneder. Jeg tror jeg vil optage Pias taber-tale, det bliver sikkert noget om at nu går danske samfund i utryg fremtid i møde.

Det er i øvrigt en enestående chance for hver enkelt muslim, som synes at netop DF har været med til at bidrage til en hadsk debat overfor muslimer - at komme ned og stemme, for det kan blive meget tæt. Stemmer man ikke, så mister man naturligvis den legitime ret til at beklage sig, eftersom man er passiv med noget så vigtigt som en stemme. At man kan gøre meget andet, er selvfølgelig også en del af sandheden.

Brugere synes godt om dette indlæg : 3Abdahu
Cabra
Sølv Bruger

Geografisk sted: Frederiksberg

Givet : 54 perler
FĂĄet : 74 perler

Indlægby Levvame » tors aug 11, 2011 18:42

Tankerne gĂĄr tilbage pĂĄ dengang Cepos i sin tid betragtede "os" som omkostning...

Det er vel ikke endnu en blĂĄ tankeboble?

Den må gerne være rød.
Brugeravatar
Levvame

Tro: Sunni/HanafĂ®

Givet : 5 perler
FĂĄet : 8 perler

Indlægby Zahra R » fre aug 12, 2011 01:27

Cabra
Efter DR's (Deadline) udsendelse igår med Lidegaard mod Kjærsgaard, er jeg nu heller ikke ligefrem begejstret for den nye tænketank længere iom Politiken står bag den :)
Brugeravatar
Zahra R

Lignende emner

Tilbage til Politik og samfund