"Synes godt om"-knap smitter af på islamic.dk

Emner vedrørende IslamiC.dk og forummet

"Synes godt om"-knap smitter af på islamic.dk

Indlægby AbU » ons maj 26, 2010 22:04

Salam Aleikum / Hej,

Som en ny funktion er det nu gjort muligt for alle gæster og brugere at "synes godt om" et indlæg.

Knappen er integreret med facebook. Dvs hvis der er et indlæg du synes er fantastisk, så kan du klikke på "synes godt om", så vil det komme på din facebook-profil, ligesom når du syns godt om sider på facebook.

Så vil dine venner kunne klikke på linket og se hvad det er du synes så godt om :)

Derudover vil man kunne se hvor mange "der synes godt" om det indlæg - og hvis det er én som er din ven på facebook, vil du se vedkommendes navn, ellers er det 100% anonymt her :)

Det her er ikke nødvendigvis noget jeg bryder mig særlig meget om. Det er derfor kun tilgængeligt i en test-periode på en uge, hvor jeg så kan se om det er noget som skal blive ved, eller blive fjernet.

Fred
Brugeravatar
AbU
Administrator

Geografisk sted: IslamiC
Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Givet : 84 perler
FÃ¥et : 122 perler

Re: "Synes godt om"-knap smitter af på islamic.dk

Indlægby Kimi » ons maj 26, 2010 23:10

Har det noget formål, hvis man ikke har FB?
Alhamdulillah! <3
Brugeravatar
Kimi
Aktiv Bruger

Geografisk sted: Ã…rhus
Køn: Hunkøn

Givet : 2 perler
FÃ¥et : 3 perler

Indlægby Nightingale » tors maj 27, 2010 06:18

Kunne man ikke i stedet "rate" indlæg. Når folk giver point kan man selvfølgelig selv se fra hvilken tråd det stammer fra, men kunne det ikke også blive markeret på en eller anden måde i tråden. F.eks. lav det lidt mørkere baggrundsfarve eller lign.
Nightingale
Studie Admin
Studie Admin

Tro: Jøde

Givet : 2 perler
FÃ¥et : 10 perler

Indlægby AbU » tors maj 27, 2010 09:45

Salam Aleikum / Hej,

# Kimi
Nej faktisk kun tilegnet hvis man har facebook. Da utrolig mange i Danmark har facebook (faktisk det land hvor %-tallet er højst i forhold til indbyggertallet), så tænkte jeg måske det ville være en god måde at få spredt islamic lidt på facebook også, og samtidig tilkendegive at man synes om et indlæg.

Men som sagt, det er kun en testperiode på 1 uge, og umiddelbart ikke noget som jeg tror bliver stående. Nu ser vi lige om folk overhovedet bruger det :D

#NG
Jo, det er en god idé.

Jeg prøver lige at se om ikke jeg kan få det ordnet.

Thanks

Fred
Brugeravatar
AbU
Administrator

Geografisk sted: IslamiC

Givet : 84 perler
FÃ¥et : 122 perler

Lignende emner

Tilbage til IslamiC.dk