Aleikum salam
jeg er ikke helt sikker på at jeg poster dette, det rigtige sted. Hvis ikke undskylder jeg på forhånd.
Jeg ville bare høre/foreslå, om der ikke var en mulighed for at kvinder der ikke bliver inviteret til kvindeforummet, kunne blive medlem alligevel? Som ikke muslim, mener jeg at det er næsten helt umuligt at få adgang til forummet, man bliver ikke inviteret af nogle af de kvindelige muslimer, da man som sådan ikke danner et venskabsbånd på samme måde, som en ny ubekendt muslimsk kvinde. Ikke at det ikke er forståeligt, men det besværliggør desværre også adgang til kvindeforummet for de ikke muslimske kvinder gør med forummets kvinder. Tager jeg fejl i dette undskylder jeg.
Jeg har følt mig rigtig velkommen på forummet, af både mænd og kvinder, og deltaget i en masse gode diskussioner, men jeg er ikke kommet i kontakt med nogen som jeg kan spørge om de vil anbefale mig til kvindeforummet.
Jeg vil derfor høre om man ikke kunne finde et system, som gør at piger som jeg kan få adgang? Jeg er villig til at sende billed, eller sidde på livekamera så man kan forsikre sig om, at jeg er kvinde.
Wa assalam