Hjemmesider?

Emner vedrørende IslamiC.dk og forummet

Hjemmesider?

Indlægby Abd'Allah » søn jun 07, 2009 03:03

Salam alaikum wa rahmatullahi wa berakatuh.
Hvorfor må man IKKE komme med beviser, eller skriver hjemmesider her inde fra www. islam qa .com ??
- Siden bliver fjernet, hvis jeg sætter det sammen, den skriver **** i stedet.
Men man må godt fra sunniPath (som i øvrigt er en sufi side), det fint nok at islamiC.dk godkender at man må, kan bare ikk forstå man så ikke må med islam qa.com??

En anden ting jeg har undret mig over, hvorfor hedder denne side IslamiC.dk <-- med stort C, er det med vilje eller bare for pyntens skyld? Har undret mig over det i et stykke tid nu, hehe

Håber nogen af jer kan svare på mine spørgsmål.
- Salam alaikum wa rahmatullahi wa berakatuh.
Abd'Allah

Re: Hjemmesider?

Indlægby Sunni » søn jun 07, 2009 09:48

Wa 'alaykum as-salam wa rahmatullahi wa barakatuh

Was-salatu was-salamu 'ala imam al-mursalin rahmatun lil-'alamin sayyiduna wa mawlana Muhammad Al-Mustafa wa 'ala alihi was-sahbihi wa azwajihi wa man itaba'hum ila yawm ad-din.

De folk der står bag IslamiC.dk (og langt de fleste af brugerne) er sunni-muslimer, al-hamdulillah. Derfor tillader vi kun at der linkes til sunni-hjemmesider. Især når det kommer til 'aqidah og fiqh er det vigtigt at man ikke blander ting ind fra andre grupper.

Siden du taler om er ikke en sunni-hjemmeside, men derimod en salafi-side. Er man sunni kan man således ikke tage eksempelvis deres fatawa til sig i fiqh-spørgsmål. Vi kan jo heller ikke begynde at tage shi'as fiqh til os som om det var vores egen.

SunniPath er en sunni-hjemmeside og derfor tillader vi den herinde. Andre sunni-hjemmesider er også tilladt. Du kan læse mere om det i reglerne for siden (dog er listen med godkendte hjemmesider ikke helt opdateret).

Mht. hvorfor der er stort C i IslamiC, så er det vist bare for designets skyld, men det kan være AbU har et bedre svar. :)

Was-salamu 'alaykum wa rahmatullahi wa barakatuh
The hypocrite looks for faults; the believer looks for excuses.
- Hujjat al-islam Imam Abu Hamid al-Ghazali

Min blog: En sunni-muslims tanker
Brugeravatar
Sunni

Geografisk sted: Syd for Svalbard

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Lignende emner

Tilbage til IslamiC.dk