Hvor er bror Idris?

Emner vedrørende IslamiC.dk og forummet

Hvor er bror Idris?

Indlægby Zaynab » man jun 01, 2009 21:21

Assalam aleykum

Jeg har bemærket, at bror Idris ikke har været her længe.. Jeg er sikker på, at mange af os savner hans arbejde inde på halal/haram-forummet : )
Sayyiduna 'Umar ibn al-Khattâb (Allâh være tilfreds med ham) sagde; "Æren i denne verden ligger i rigdom, hvorimod æren i det Hinsides (âkhira) ligger i gode gerninger."
(Shaykh al-Islâm Imâm Ibn Hajar al-'Asqalânî, Preparation for the day of Resurrection)
Brugeravatar
Zaynab

Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Re: Hvor er bror Idris?

Indlægby MWA » man jun 01, 2009 21:22

Wa Alyakum Salaam.

Livet er ikke kun islamic.dk
Billede
Brugeravatar
MWA
Sølv Bruger

Indlægby AbU » man jun 01, 2009 21:52

Salam Aleikum,

MWA, mener du da at Idris tid herinde blev brugt til noget pjat?
Idris har bidraget med så meget og er kommet op med Halal/Haram forummet. Det er der på ingen måde negativt at han brugte meget tid på det - han hjalp mange unge med svar på relevante islamiske spørgsmål.

Tilbage til emnet.
Vores kære bror Idris, har meget travlt med tilværelsen. Både personligt og i forhold til uddannelse. Han har derfor valgt at tage pause for at få tid til at etablere tilværelsen. Imellemtiden er Halal/Haram-forummet låst.

Vi kan lave dua for at han imødekommer den travle og hårde tid med ro og tålmodighed, og inshaAllah kommer vellykket ud af den. Til den tid, kan vi eventuelt håbe at han vender tilbage, inshaAllah.

Indtil da må vi klare os selv :)

Fred
Brugeravatar
AbU
Administrator

Geografisk sted: IslamiC
Køn: Hankøn

Givet : 84 perler
FÃ¥et : 122 perler

Indlægby Mayeda » man jun 01, 2009 22:23

As-salamu 'alaykum

Jeg tror, at bror MWA hentydede til dette:

Vores kære bror Idris, har meget travlt med tilværelsen. Både personligt og i forhold til uddannelse. Han har derfor valgt at tage pause for at få tid til at etablere tilværelsen.
Mayeda
Sølv Bruger

Køn: Hunkøn

FÃ¥et : 1 perle

Indlægby Idris » man jun 01, 2009 22:30

Salam Alaykom!

Søster Zaynab: Må Allah tabarka wa ta'ala belønne dig. Jeg har desværre måtte erkende, at jeg ikke magter at håndtere Halal/Haram-forummet lige pt., derfor er forummet midlertidigt lukket. InshaAllah vil det åbne igen snart.

Og Allah alene giver succes!

Salam,
Idris.
Allah judgeth with truth, while those to whom they cry instead of Him judge not at all. Lo! Allah, He is the Hearer, the Seer.
Idris
Islam Admin

Tro: Sunni/Shâfi'î
Køn: Hankøn

Givet : 1 perle
FÃ¥et : 14 perler

Indlægby MWA » man jun 01, 2009 22:50

AbU skrev:Salam Aleikum,

MWA, mener du da at Idris tid herinde blev brugt til noget pjat?

Fred

Nej det mener jeg ikke. Du misforstod mit indlæg. Jeg er glad for hans indlæg, som jeg også har givet udtryk i andre tråde
Billede
Brugeravatar
MWA
Sølv Bruger

Indlægby Zaynab » tirs jun 02, 2009 00:19

Tak for svaret, bror Idris.. Jeg er glad for at høre, at du vender tilbage snart inshAllah. Vi alle fik meget gavn af dit arbejde og de svar du gav.. Og der er masser af ubesvarede tråde, som jeg ser frem til at finde svar på, inshAllah.

Må Allah Subhana wa ta'ala gøre det let for dig og belønne dig for dit arbejde.
Sayyiduna 'Umar ibn al-Khattâb (Allâh være tilfreds med ham) sagde; "Æren i denne verden ligger i rigdom, hvorimod æren i det Hinsides (âkhira) ligger i gode gerninger."
(Shaykh al-Islâm Imâm Ibn Hajar al-'Asqalânî, Preparation for the day of Resurrection)
Brugeravatar
Zaynab

Lignende emner

Tilbage til IslamiC.dk