Muwahidah skrev:Assalamu aleikum wa rahmatullah a barakatuh
For et kort stykke tid siden fandt jeg ud af, at der findtes et points fænomen på Islamic.
Jeg lagde mærke til at diverse personer kunne give lige og ulige points, mens andre kunne slå en kommentar op med 0 points. Hvordan gør man? Uden at skulle giv 5 minus eller plus.
Baraka Allahu feekum.
Fi amanellah
Wa 'alaykum as-salam wa rahmatullah wa barakatuh,
Det er ikke noget, man selv vælger. Det afhænger af antal indlæg, man har skrevet.
Hvis du vil skrive en kommentar uden at give point, så kan det kun gøres via pb. Sådan har jeg i hvert fald forstået det.
Dem, som har givet 0 point, er bruger, som ikke har skrevet så mange indlæg. Kan ikke lige huske grænsen, er det under 50 indlæg, noget i den stil i hvert fald.
Håber, at det hjalp.
قُلۡ يَـٰٓأَهۡلَ ٱلۡكِتَـٰبِ تَعَالَوۡاْ إِلَىٰ ڪَلِمَةٍ۬ سَوَآءِۭ بَيۡنَنَا وَبَيۡنَكُمۡ أَلَّا نَعۡبُدَ إِلَّا ٱللَّهَ وَلَا نُشۡرِكَ بِهِۦ شَيۡـًٔ۬ا وَلَا يَتَّخِذَ بَعۡضُنَا بَعۡضًا أَرۡبَابً۬ا مِّن دُونِ ٱللَّهِۚ فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُولُواْ ٱشۡهَدُواْ بِأَنَّا مُسۡلِمُونَ
Sig: "I Skriftens folk! Kom, lad os enes om et ord, der er fælles for os og jer: At vi tjener Gud alene, at vi ikke sætter noget andet ved Hans side, og at ingen af os tager andre til herrer foruden Gud"! Hvis de så vender sig bort, skal I sige: "Vær I vidner til, at vi overgiver os til Gud!"