Regler for tilmelding af kvinde- /mandeforum

Emner vedrørende IslamiC.dk og forummet

Regler for tilmelding af kvinde- /mandeforum

Indlægby AbU » man apr 21, 2008 20:38

Salam Aleikum

Hermed kort beskrivelse af yderligere regler og betingelser for kunne blive tilmeldt mand / kvindeforum

KVOTE 1)
a) Du skal være aktiv i forummet i min. en lille periode.

b) Du skal blive "inviteret" af en nuværende tilmeldt (brugernavne med blå(kvindeforum), sort(mandeforum).
b.1) Brugeren som inviterer søsteren/broderen, får dermed ansvaret for at denne bruger oprigtig er en søster(til kvinde-forum) eller bror(til mande-forum)

c) Hvis man ønsker at invitere en bruger til en af de to grupper, skal man PB en admin og skrive brugernavnet på vedkommende som man ønsker at invitere.

KVOTE 2 (gælder kun for kvindeforum))
a) Du skal være aktiv i forummet i min. en lille periode

b) Du skal kontakte admin for kvindeforum : Betelgeuse eller Al-maghrebia via Besked-systemet under "Community".

b.1) Her skal du oplyse din facebook til dem, og hvis du ikke har facebook vil de anmode om at kunne se jer på webcam på MSN.

Særlige regler:
1. Hvis der kommer en mistanke om en falsk profil, vil både brugeren og personen som har inviteret vedkommende blive permanent udelukket fra islamic.dk.

Fred
Brugeravatar
AbU
Administrator

Geografisk sted: IslamiC
Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Givet : 84 perler
FÃ¥et : 122 perler

Re: Regler for tilmelding af kvinde- /mandeforum

Indlægby AbU » lør maj 07, 2011 11:48

Salam Aleikum

Da kvindeforum/mandeforum åbnes i dag, vil jeg lige genopfriske reglerne for "optagelse" af kvinde/mande-gruppen.

Kvindeforummet er låst op for de eksisterende medlemmer af "kun for kvinder"-gruppen, men der vil ikke blive godkendt nye medlemmer før fra tirsdag.

Alle spørgsmål vedr. kvindeforum bedes stillet her: http://islamic.dk/forums/90/516432.html ... 38#p239238

Fred
Brugeravatar
AbU
Administrator

Geografisk sted: IslamiC
Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Givet : 84 perler
FÃ¥et : 122 perler

Lignende emner

Tilbage til IslamiC.dk