Efter par dødstrusler fra de hardcore gamers herinde, måtte jeg langt om længe tage mig sammen til at smække nye spil ind :smil3:
Her er en liste over de nye spil(Spillesektionen):
Spil 2: Racerspillet V2
Beskr: Brug piltasterne til at styre din racerbil og SHIFT og CTRL til at bruge forskellige våben. Jo flere race du vinder, jo mere penge for du til at udbygge din racerbil og komme til store races.
Spil 3: Jewels Of Atlantis
Beskr: Brug musen til at flytte de rigtige diamanter og få 3 på stribe for at knække låsen til skattekisten. Knæk så mange som muligt og se hvor langt du kan komme.
Spil 4: Clash N Slash
Beskr: Brug musen til at skyde de fjender som prøver at ramme din klode. Når spillet starter, tryk PLAY NOW. Husk Submit for at indsætte din score.
Spil 5: Fiskeren
Beskr: Kan du fiske? Brug musknappen til at time fiskesnoren, så du får det bedste udbytte af dagens fangst. Prøv så vidt muligt undgå at fange støvlerne
Spil 6: 100-Meter løb
Beskr: Hvor hurtig er du? Brug 2 keyboard-taster og tryk på dem skiftevis så hurtigt som muligt for at nå over målstregen på så hurtigst tid som muligt. Hvem er IslamiCs hurtigste 100-meter løber?
Tilgængel har jeg slettet nogle af de gamle spil.
God fornøjelse
Spillesektionen

. Og ´da jeg prøvede anden gang for at forsikre mig at denne her gang vil mit navn stå der, så gik den i stå til næste spørgsmål