Redaktør: Fri Debat Mods
Maghrebiya skrev:Salam bror,
mashallah et rigtig godt digt, håber ikke det er noget du har oplevet s;
men jeg kan virkelig relatere til det ..
inshallah kheer, w ALLAH ma3a sabereen

AbU skrev:Salam Aleikum
Flot skrevet.
En skam at digtet ikke flugter med dit valg af brugernavn. Det er lidt ironisk at snakke om lidelse i verden, og samtidig kalde sig for basiji
Khayr inshaAllah.
Fred

AbU skrev:Salam Aleikum
Hvis det at kalde sig "basiji" er den mest oplagte måde at erklære din kærlighed til Iran for, så er der godt nok nogle huller i din iranske historiebog.
Basiji uddeler patroner, blodsamlinger og lidelser i menneskers krop - det er alene deres mål og arbejde, bror. Derfor er det ironisk med dette digt og det brugernavn
Fred

Hvis dette er dit syn på Basij, må jeg desværre sige at du har fået et meget fordrejet og vestligt syn på dem.
tak for dele 
Regn_Dråbe skrev:SelamunAleykum!
Jeg forstår ikke hvordan i kan have det så let med, at snakke ned til hinanden?
Synes i selv det passer en muslim at snakke nedvurderende til sin næste broder på den måde????
Har i et budskab så sig det DOG på en bedre måde. HUSK Allahsubhanweteala vil stille os og til regnskab en dag, og tro mig det, at snakke ned til sin næste vejer en del i vægten den dag vi er døde...
Just a reminder...
Forresten jeg synes det er et godt digt.
Musliman skrev:Assalamu alaykum, søster Cilekes
Jeg er enig med dig og Abu, men jeg forstår ikke hvorfor i tager det op i denne tråd?
Regn_Dråbe skrev:Jeg vil først og fremmest sige, jeg er en "muslim" alhamulillah.
For det andet, har jeg ingen ide om hvad folk herinde diskuterer om, men eftersom at jeg kan mærke at stemningen er rimeligt meget nedvurderende er jeg forpligtet som en muslim til, at huske mine brødre om stemningen.
Det kan godt være at i har ret i jeres sag eller ikke, det ved jeg ikke, men jeg ved at profeten sav. siger at "to muslimer er som søskende" (hadifhen er meget længere), men allerede her i den første sætning burde vi tænker over, hvordan man formulerer sig for sin næste.. Hvis du virkelig er overbevist om at din anden bror er langt ude i skoven, så hjælp ham med din viden, så han kan komme ud fra skoven, i stedet for at nedvurdere.
Jeg ignorer fuldstændig din tone som du snakker til mig på cile.. og ønsker tilgivelse for dit vedkommende og det bedste for dig.
Og forresten jeg sammenligner "intet".
Vesselam.

| Dig alene Forum: Digte Forfatter: 3Abdahu Svar: 3 |
Skal omskæring af små børn forbydes helt i Danmark? Forum: Fri Debat Forfatter: Annikki Svar: 63 |
En mand og kvinde alene .. Forum: Islam Forfatter: Anonymous Svar: 51 |
Hvad er Jihad helt præcist? Forum: Islam Forfatter: Ramazan Svar: 5 |
Hjælp!! Et løfte jeg ikke helt kan huske?? Forum: Islam Forfatter: fikr76 Svar: 1 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst