Al salamu alaikum
Ligger her i mørket helt alene
tænker på dig min eneste ene
tårer der triller ned ad min kind
din kærlighed har gjort mig blind.
Jeg er som besat
Tænker på dig hver eneste nat
Redaktør: Fri Debat Mods

Muslimaa skrev:MuslimChild skrev:haha interessant
Det var bare en kærligheds digt?men fortryd, så ...
du jo så god til at skrive, og jeg mener det seriøst, du har jo før hen sendt to til mig, som du sendt over PB
?SSS424 skrev:Muslimaa skrev:MuslimChild skrev:haha interessant
Det var bare en kærligheds digt?men fortryd, så ...
Ejj, hvorfor det? Det var da sikkert dogdu jo så god til at skrive, og jeg mener det seriøst, du har jo før hen sendt to til mig, som du sendt over PB
![]()
Vil du ikke lægge den ind igen søs?
tja jeg slettede den fordi den sidste vers kunne måske misfortolkes :P eller hva man siger. og jeg skal huske på at det er en islamisk forum.
men har lavt lidt om på den - så der i toppen er den så :P
Muslimaa skrev:
Tak søster...tja jeg slettede den fordi den sidste vers kunne måske misfortolkes :P eller hva man siger. og jeg skal huske på at det er en islamisk forum.

SSS424 skrev:Muslimaa skrev:
Tak søster...tja jeg slettede den fordi den sidste vers kunne måske misfortolkes :P eller hva man siger. og jeg skal huske på at det er en islamisk forum.
Okay, søster det forstår jeg godt og respektere
kig i første indlæg
Har lavt om på den siskig i første indlæg
Nårhh, hihi det så jeg ikke
Ej, hvor det sødt skrevet

Okay, søster det forstår jeg godt og respektere

fedtmule skrev:
Kærlighed er ikke at man forelsker sig i en fyr på gaden man ikke ved hvad hedder.
... Intet er umuligt hahaha 

Muslimaa skrev:fedtmule skrev:
Kærlighed er ikke at man forelsker sig i en fyr på gaden man ikke ved hvad hedder.
For nogle kan det vel være det... Intet er umuligt hahaha
ja men så er det bare ikke sikkert at det er gensidigt.
Amin...

| Kærligheden til profetens (saws) ahl al bayt (as) Forum: Islam Forfatter: slettet- Svar: 11 |
Kultur og gamle traditioner brød kærligheden. Forum: Digte Forfatter: Meng Svar: 6 |
En kort historie: Kærligheden af en mor Forum: Islam Forfatter: nour-nur Svar: 1 |
Find kærligheden vha. Feng Shui Forum: Fri Debat Forfatter: Muslim-pigen Svar: 5 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst