som jeg har skrevet før så har jeg en bedsteveninde som er muslim og vi snakker faktisk ret tit om islam ... Hende søster fortæller mig også nogle ting om islam , Jeg ved godt det bedre at læse om det ... Men men hende's søster's mand har læst utrolig meget om det og fortæller mig også en masse ting
jeg spørg også selv ind til det hendes forældre fortæller mig også nogle ting . De forklar hvis jeg spørg om et spørgsmål, Jeg er begynd og interesserer mig om islam men har helt vildt svært ved at fortælle min bedsteveninde om det ... Hendes søster sagde hvis du gerne vil have hjælp med mere viden o.s.v vil jeg gerne hjælpe dig men har så svært ved at fortælle dem om det .. + jeg er bange for at miste min familie hvis jeg vil gå ind islam ! Har også meget svært ved at fortælle min familie det , så står her og ikke ved hvad jeg skal gør ? Nogle der har nogle gode råd ? 
Ja det jo det :/ Jamen den ville jeg så prøve ... Ja helt sikkert hvis det var ville jeg få lov til det .. Desværre bor i Kbh
Takker og siger tak for dit råd