10 minutters stilhed for vores bror Cem Aydin

Alt hvad der ikke passer ind i de øvrige foraer

Redaktør: Fri Debat Mods

10 minutters stilhed for vores bror Cem Aydin

Indlægby anonymouse26 » ons jan 25, 2012 21:42

Assalamu 'alaykum og hej,

Jeg kopirer bare ind fra facebook, så de af jer, der ikke har facebook også kan følge med:
En Folketingsgruppe fra Frederiksberg Komunne har arrangeret et 10 minutters stilhed for CEM AYDIN! Stilheden vil finde sted på gerningsstedet hvor CEM AYDIN blev fundet!

Familien og vi som side bestyrer forventer stor opbakning til dette! Håber i vil dele denne begivenhed på jeres væg!

PS: DETTE ER IKKE EN DEMOSTRATION

Spørgsmål kan rettes til side bestyrerne.

(Fredag kl. 17-18)

http://www.facebook.com/events/174477742658840/

- Jeg ved godt, at en del muslimer, der mener, at der ingen nytte er i sådan et arrangement, og at det ligefrem er uislamisk, men jeg mener, at sådan en holdning ikke er korrekt. At sætte fokus på sagen og minde om den i det offentlige rum, gør en forskel. At møde op talstærke og vise familien, at denne her sag har rørt os alle sammen, gør en forskel og varmer de pårørendes hjerter.
anonymouse26
Aktiv Bruger

Tro: Sunni/Mâlikî
Køn: Hunkøn

Givet : 42 perler
FÃ¥et : 41 perler

Re: 10 minutters stilhed for vores bror Cem Aydin

Indlægby Cabra » tors jan 26, 2012 11:37

Smukt initiativ. De seneste par dage har jeg været vidne til talrige beskeder på mine venners facebook, hvor de mindes Cem, Jeg må sige at jeg er blevet rørt til tårer af nogle af de beskeder, Han må have været et dejligt menneske - taget alt det som hans meningsløse død har affødt. Hvil i fred.
Cabra
Sølv Bruger

Geografisk sted: Frederiksberg
Tro: Ateist/Agnostiker
Køn: Hankøn

Givet : 54 perler
FÃ¥et : 74 perler

Lignende emner

Tilbage til Fri Debat