Jeg er en ung universitetsstuderende der for første gang i mit liv er forelsket! Jeg har haft et godt øje til denne kvinde i over et år nu og hver eneste dag lige siden den dag jeg stødte på hende har jeg tænkt på hende. Jeg går i baglås bare jeg ser hende fra afstand, jeg bliver stum men mit hjerte skriger af hele dets styrke. Jeg er fortabt og det gør afsindigt ondt at føe sådan. Jeg er selv kurder og kvinden jeg er forelsket i er iraner, men det er ikke alt! Hun lader til at meget interesseret i min bedste ven (en der er halv dansker, ikke muslim i øvrigt) og tanken om at kvinden i mit hjerte kan falde for en der ikke engang er muslim er som at få et kniv stukket i hjertet. Jeg har aldrig tidligere følt sådan!
Jeg bliver vred på mig selv, vred over at elske hende så meget! Et andet problem er at hu er ALT for vestlig. Hun fester, tager i byen bliver ude til over midnat osv. Og det værreste er at min ven er typen der springer fra den ene kvinde til den anden, han ikke engang typen der har følelser for kvinder som sådan. Forleden var jeg tæt på at slå ham ned, da snakkede med hende. Han fremstod falsk og fyrrede alverdens ting af som han ikke mener.
Jeg troede aldrig at jeg skulle opleve en så stor smerte, jeg har altid været typen som kvinderne (undskyld udtrykket) har kastet sig over. Jeg har tit fået at vide at jeg ser godt ud, er høflig osv. Jeg er ikke som andre mænd, jeg ser ikke forkert på andre kvinder, dvs. ser efter dem på en nedladende måde, jeg lægger ikke an på kvinder osv. Jeg er den ærlige fyr, der respektere kvinden jeg elsker og forventer self. det samme fra kvinden. Netop derfor føler jeg mig fortabt. Hvorfor skal jeg være forelsket i en kvinde der på alle områder fraviger mig og det jeg står for?
Jeg har nu undgået skolen i dage for ikke at mødes med min og den kvinde jeg er så forelsket i. Min hjerne fortæller mig at vi ikke erment til at være samme alt er imod det, selv vores kultur, me mit hjerte r foblædet hendeskøhed.
hvadskaljedogtilel op!?

PS: beklager for de mange fejl, men stavefel og grammatik erdet sidste jeg tænker på lige nu