Hjælp ang søg af ægtefælle

Alt hvad der ikke passer ind i de øvrige foraer

Redaktør: Fri Debat Mods

Hjælp ang søg af ægtefælle

Indlægby mano » tors dec 15, 2011 02:09

Salamu Alaykom,

Jeg er en arabisk muslimsk kvinde som kun vil giftes med en dansk eller europæisk konvertit. Jeg skriver denne indlæg og håber at nogen herinde har en ide om hvor jeg kan møde konvertitter fra dk og europa, om der er en hjemmeside/forening hvor det er muligt at komme i kontakt ?

Please help, thanks in advance

Mano
mano

Tro: Sunni/Shâfi'î
Køn: Hunkøn

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Re: Har brug for hjælp

Indlægby Dr. Who » tors dec 15, 2011 19:00

mano skrev:Salamu Alaykom,

Jeg er en arabisk muslimsk kvinde som kun vil giftes med en dansk eller europæisk konvertit. Jeg skriver denne indlæg og håber at nogen herinde har en ide om hvor jeg kan møde konvertitter fra dk og europa, om der er en hjemmeside/forening hvor det er muligt at komme i kontakt ?

Please help, thanks in advance

Mano

Hvad med Abdul Wahid Pedersen? Han har vel et godt kendskab til, hvor de befinder sig, de danske konvertitter. Men jeg synes egentlig ikke, at jeg er stødt på en hjemmeside eller forening for konvertitter.
- "I am by no means a nervous man, but it is stupidity rather than courage to refuse to recognize danger when it is close upon"
Brugeravatar
Dr. Who

Tro: Ateist/Agnostiker
Køn: Hankøn

Givet : 6 perler
FÃ¥et : 30 perler

Re: Hjælp ang søg af ægtefælle

Indlægby MinaMuslim » ons jan 25, 2012 22:54

Salam Alaikum.

Masha'Allah der er flere og flere konvetitter i moskéerne nu til dags. Jeg har hørt om mange søstre der kommer til dars forskellig steder, som møder søstre "som kender nogen der kender nogen" - Jeg tror det er nemmere at "møde" en i masjeed end at skulle til at hoppe ud i noget uden kendskab til det, hvis du forstår. Så kan man også høre nærmere om personen fremfor at læse en "profil tekst".

HÃ¥ber det gav mening Insha'Allah.
Brugeravatar
MinaMuslim

Tro: Sunni/Shâfi'î
Køn: Hunkøn

Givet : 0 perle
FÃ¥et : 0 perle

Lignende emner

Tilbage til Fri Debat