søge veninde

Alt hvad der ikke passer ind i de øvrige foraer

Redaktør: Fri Debat Mods

søge veninde

Indlægby Ahlu-Sunnah » tors nov 17, 2011 04:26

til piger ....DET ER først gang jeg søger noget...jeg ved ikke hvad i synes om det...nogen synes måske at det er pinligt at søge en veninde jeg synes det også er flovt hvis nogen min omgangskredse finder ud af det..

Jeg ved ikek om i har venner/ bedstvenindt...er der nogen herinde som ikke har veninder ?

Håber at høre fra jer
Brugeravatar
Ahlu-Sunnah

Givet : 4 perler
Fået : 0 perle

Re: søge veninde

Indlægby Musliman » tors nov 17, 2011 05:34

As-salamu alaykum

Det er ikke flovt at søge venner gennem et islamisk forum. Faktisk synes jeg godt om, at du ønsker at udvide din muslimske vennekreds.

Vores noble Profet (Allahs fred og velsignelser være med ham) sagde, "Det er bedre at være alene end at sidde med de forkerte, men det er bedre at sidde med de gode end at være alene".

Jeg er sikker på, at nogle af søstrene på forummet godt kunne tænke at lære dig at kende.

Was-salam
Senest rettet af Musliman fre nov 18, 2011 22:20, rettet i alt 1 gang.

Brugere synes godt om dette indlæg : Ahlu-Sunnah
Musliman
Islam Moderator

Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Givet : 74 perler
Fået : 56 perler

Indlægby Ahlu-Sunnah » tors nov 17, 2011 18:05

tak for svaret muslimman...ja det er derfor jeg søger en veninde, vil ikke være ensom..alxamudlilah jeg er ikke ensom jeg har stor familie, jeg har en mand og 3 børn alhamdulilah men jeg har ikek nogen andre end min egen familie jo jeg har faktisk nogle venner men man mangler en rigtigt veninde.

Det er rigtigt hvad du siger at personen skal være god....jeg søger en som man kan stole på og man har tillid til, ligemeget om pigen er kristen eller muslim....men når man selv er muslim så ønsker man sig en muslimsk veninde så har man jo tilfælles...allah ved bedst

Jeg har forståelse for hvis nogen ikke vil være ven en fra herinde, fordi de kender jo ikke personen, de tør bare ikke, sådan vil jeg også være...men nogen gang man er nødt til og kast sig noget over, her mener jeg at det er godt at man prøver noget nyt...jeg må indrømme at min sproglige er ikke helt perfekt, jeg ved ikke hvad i synes men nogen gang føler jeg mig at jeg taler ikke godt dansk...men der er mange der siger at jeg taler godt dansk og roser mig og det kommer lidt bag på mig...det er godt at man er ydmyge end at praler/roser sig selv at man er dygtig.....jeg ved ikke hvad i synes om mig, det som jeg skriver, men som sagt så er jeg ærlige og siger alt hvad er i mit hjerte :)
Brugeravatar
Ahlu-Sunnah

Indlægby nattergalen » fre nov 18, 2011 02:27

Salam

Jeg synes det er et friskt initiativ! Hvor i landet befinder du dig? Hvis du er i København kan vi mødes over en kop kaffe.
Hvis der er en stemning for det, kunne man også lave en sammenkomst for alle, så vi kan sætte ansigter på hinanden.

Brugeravatar
nattergalen
Aktiv Bruger

Givet : 0 perle
Fået : 4 perler

Indlægby muslim123 » fre nov 18, 2011 06:20

as salamu a3alaykum

min vennekreds er ikke særlig stor, men har været større tidligere Jeg voksede fra de fleste og fandt ud af at flere af dem var ikke nogen jeg kunne omgås, fordi hvis jeg skal have venninder så skal det være venninder, som jeg får noget godt ud af eller omvendt. Og jeg har ikke særlig meget tid til mange venninder...jeg har en venninde som jeg tilbringer meget god tid , som man måske godt kalde "bedste venninde", er ihvertfald meget glad for vedkommende som hun er min søster, men resten er familie ellers kan jeg godt finde på at se en anden venninde fra mit gamle studie med nogle måneders mellemrum. jeg tænker der kan være flere slags venninder, venninder man går til sport med osv.

Jeg kunne dog godt tænke mig at kende nogle flere muslimer, som jeg kan tilbringe tid med insAllah, da jeg studere et sted, hvor de fleste er ikke muslimer, men jeg ønsker heller ikke en meget stor vennekreds

så jeg er frisk på at mødes til noget hygge/sammenkomst insAllah hvis andre søskende er ;-)
Brugeravatar
muslim123

Geografisk sted: Sydhavn
Køn: Hunkøn

Givet : 2 perler
Fået : 2 perler

Indlægby Ahlu-Sunnah » fre nov 18, 2011 22:15

hej nattergalen...det var sødt af dig men er du ikke en mand? jeg søger jo pige veninde
Brugeravatar
Ahlu-Sunnah

Indlægby Maghrebiya » fre nov 18, 2011 23:24

Salam søstre :D

Jeg er altid frisk på at lære nye søstre og kende,og har faktisk selv søgt før ;)
Sammenkomster ? København ? :( Det er et stykke væk fra Odense ..

Tror snart jeg ber' min svoger lave en datingsite for søstre :teeth:

W salaam :D
Vær som den blomst der gir' sin duft til selv den der knuser den.
"We must meet hate with love" - M. Luther. K Jr.
Brugeravatar
Maghrebiya

Givet : 10 perler
Fået : 12 perler

Indlægby nattergalen » fre nov 18, 2011 23:30

Ahlu-Sunnah skrev:hej nattergalen...det var sødt af dig men er du ikke en mand? jeg søger jo pige veninde

Jeg er en kvinde, og det fremgår også af farven på mit brugernavn - da jeg er medlem af kvindeforumet. Jeg har bare ved en fejl krydset af under mand, og har ikke taget mig sammen til at ændre det...På et tidspunkt kommer det :teeth:

Det vil være hyggeligt at drikke kaffe sammen med dig og muslim123. Hvis andre vil være med, så giv jer tilkende :D

Maghrebiya: Odense er er "kun" en time fra København, så være frisk og kom :teeth:
Brugeravatar
nattergalen
Aktiv Bruger

Indlægby Cabra » fre nov 18, 2011 23:59

Jeg vil også med :D
Cabra
Sølv Bruger

Geografisk sted: Frederiksberg
Tro: Ateist/Agnostiker

Givet : 54 perler
Fået : 74 perler

Indlægby Hanar Hamid » lør nov 19, 2011 00:27

Salam u aleikum.
Det lyder som en meget god idé :D
Tja vi kunne også gøre sådan, at man tager af sted sammen, dvs. dem fra Odense tager af sted sammen osv.? :)
"Hele menneskeheden stammer fra Adam og Eva; ingen araber er bedre end en ikke-araber. En hvid er heller ikke bedre end en sort og en sort er heller ikke bedre end en hvid, undtagen i fromhed og gode handlinger" - Profeten Muhammad salla lāhu 'alayhi wa sallam
Hanar Hamid

Fået : 10 perler

Indlægby nattergalen » lør nov 19, 2011 01:11

Cabra skrev:Jeg vil også med :D

For min skyld er du mere end velkommen, tror bare det holder nogen væk hvis det bliver blandet...Alternativ er, at du ifører dig en burka og ingen vil vide, du er det uønsket køn :teeth:
Brugeravatar
nattergalen
Aktiv Bruger

Indlægby Dr. Who » lør nov 19, 2011 01:37

Jeg håber, at Cabra har en meget feminin stemme, hvis han ikke skal afsløres. :D
- "I am by no means a nervous man, but it is stupidity rather than courage to refuse to recognize danger when it is close upon"
Brugeravatar
Dr. Who

Givet : 6 perler
Fået : 30 perler

Indlægby Dr. Who » lør nov 19, 2011 01:42

Ellers er ideen med en sammenkomst ikke helt i skoven - det behøver jo ikke være det helt store arrangement. Det kunne være meget interessant.
- "I am by no means a nervous man, but it is stupidity rather than courage to refuse to recognize danger when it is close upon"
Brugeravatar
Dr. Who

Givet : 6 perler
Fået : 30 perler

Indlægby nattergalen » lør nov 19, 2011 02:08

Han siger bare, han har et overskud af testosteron i kroppen, og det viser sig især i hans stemme :D
Brugeravatar
nattergalen
Aktiv Bruger

Indlægby Cabra » lør nov 19, 2011 02:13

Jeg har en semi-mandlig stemme. Mon ikke det kan gå an :D

Og tak nattergalen.
Cabra
Sølv Bruger

Geografisk sted: Frederiksberg

Givet : 54 perler
Fået : 74 perler

Indlægby 3Abdahu » lør nov 19, 2011 04:19

Cool 8) Mig også med.

Brugeravatar
3Abdahu
Undercover

Givet : 73 perler
Fået : 35 perler

Indlægby Muslimaa » lør nov 19, 2011 21:37

Al Salamu alaikum. Som de andre også skriver: så er det ikke flovt at søge veninder!

Andet: Hvor i Kbh og hvornår har i tænkt jer det skal holdes? Jeg kan godt hvis det er om dagen og ikke aften. Tør ikke rende rundt i en så kæmpe by som Kbh om natten. Nej tak :)
Ya Allah , forgive and guide my Umah...Amin thuma amin...
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Tro: Sunni/Mâlikî

Givet : 70 perler
Fået : 18 perler

Indlægby Ahlu-Sunnah » tirs nov 22, 2011 03:23

ser i ikke jeres privat beskeder...eller måskei ved ikke at i har indbakke her i islamic.dk....?
Brugeravatar
Ahlu-Sunnah

Indlægby muslim123 » tirs nov 22, 2011 05:18

Ahlu-Sunnah skrev:ser i ikke jeres privat beskeder...eller måskei ved ikke at i har indbakke her i islamic.dk....?

as salamu a3alaykum

det må du undskylde...Private beskeder er ikke særlig synligt herinde synes jeg. Jeg har svaret på din besked, og fandt en del andre beskeder, som er skrevet for længe siden til mig, som jeg ikke har besvaret fordi at det ikke har været synligt :vedikke: og af en eller anden mystisk årsag, så kan jeg ikke finde dem igen, men kun gamle beskeder.... Der står åbenbart 0 nye beskeder også selvom man får nye beskeder.
Brugeravatar
muslim123

Indlægby Hanar Hamid » tirs nov 22, 2011 07:07

Salam u aleikum.
Jeg har slet ikke modtaget en besked, så jeg ved ikke, om det er henvendt til alle? :D
"Hele menneskeheden stammer fra Adam og Eva; ingen araber er bedre end en ikke-araber. En hvid er heller ikke bedre end en sort og en sort er heller ikke bedre end en hvid, undtagen i fromhed og gode handlinger" - Profeten Muhammad salla lāhu 'alayhi wa sallam
Hanar Hamid

Fået : 10 perler

Indlægby Ahlu-Sunnah » fre nov 25, 2011 05:40

hej muslim123...du sagde at du har skrevet besked til mig, jeg har heller ikke modtaget nogle beskeder...jeg har kun det gammel beskeder...det var godt at du modtaget min besked, jeg kan ike forstår hvorfor jeg ikke har modtaget..::(((
Brugeravatar
Ahlu-Sunnah

Indlægby Ahlu-Sunnah » fre nov 25, 2011 05:50

nu kan jeg se alle min ny beskeder jeg har fået,...jeg kan se at der blevet lavet en ny indbakke...jeg har åbbnet det gamle indbakke altså det gamle version...yuhuuuuu nu er jeg glad
Brugeravatar
Ahlu-Sunnah

Indlægby muslim123 » søn nov 27, 2011 05:42

Ahlu-Sunnah skrev:nu kan jeg se alle min ny beskeder jeg har fået,...jeg kan se at der blevet lavet en ny indbakke...jeg har åbbnet det gamle indbakke altså det gamle version...yuhuuuuu nu er jeg glad

Hvordan gjorde du, fordi jeg kan heller ikke finde min nye beskeder?
Brugeravatar
muslim123

Lignende emner

Muslimsk veninde
Forum: Fri Debat
Forfatter: Bananflue
Svar: 1