Noget af der her i kan argumentere imod!!

Alt hvad der ikke passer ind i de øvrige foraer

Redaktør: Fri Debat Mods

Noget af der her i kan argumentere imod!!

Indlægby Larslarsen » lør nov 05, 2011 01:10

1. Thou shall Rape, Marry, and Divorce Pre-pubescent Girls. Koran 65:4
2. Thou shall have Sex Slaves and Work Slaves. Koran 4:3, 4:24, 5:89, 33:50, 58:3, 70:30
3. Thou shall Beat Sex Slaves, Work Slaves, and Wives. Koran 4:34

4. Thou shall have 4 Muslim male witnesses to prove rape. Koran 24:13
5. Thou shall Kill those who insult Islam or Mohammed. Koran 33:57
6. Thou shall Crucifyand Amputate non-Muslims. Koran 8:12, 47:4

7. Thou shall Kill non-Muslims to guarantee receiving 72 virgins in heaven. Koran 9:111
8. Thou shall Kill anyone who leaves Islam. Koran 2:217, 4:89
9. Thou shall Behead non-Muslims. Koran 8:12, 47:4

10. Thou shall Kill AND be Killed for Islamic Allah. (Verse of the Sword) Koran 9:5
11. Thou shall Terrorize non-Muslims. Koran 8:12, 8:60
12. Thou shall Steal and Rob from non-Muslims. Koran Chapter 8 (Booty/Spoils of War)

13. Thou shall Lie to Strengthen Islam. Koran 3:28, 16:106
14. Thou shall Fight non-Muslim even if you don't want to. Koran 2:216
15. Thou shall not take non-Muslims as friends. Koran 5:51

16. Thou shall Call non-Muslims Pigs and Apes. Koran 5:60, 7:166, 16:106
17. Thou shall Treat non-Muslims as the vilest creatures deserving no mercy. Koran 98:6
18. Thou shall Treat non-Muslims as sworn enemies. Koran 4:101

19. Thou shall Kill non-Muslims for not converting to Islam. Koran 9:29
20. Thou shall Extort non-Muslims to keep Islam strong. Koran 9:29
21 - 50 Coming Soon. Hints: Thou Shall Kill Dogs
Thou Shall Not Drink
Thou Shall Not Listen to Music, etc.
Larslarsen
Banned

Givet : 0 perle
Fået : 0 perle

Re: Noget af der her i kan argumentere imod!!

Indlægby Dr. Who » lør nov 05, 2011 01:51

Jeg håber ikke, at denne tråd bliver slettet, for det viser virkelig, hvor elendige højrenationale har det med kilder og alle former for kritik.
Der har i flere år floreret en masse korancitater, der enten ikke eksisterer eller er blevet ganske fantasifuldt omskrevet. På antimuslimske sider sidder de og slubre den slags i sig uden at tjekke med en 'godkendt' Koran. En person poster et indlæg med et korancitat, og straks følger 5 op med forargelse uden at overveje, om det er det rene digt. Eksemplerne er dog ikke så slemme som dem her.
Prøv at søg på de sætninger og se, hvor de kommer fra.
- "I am by no means a nervous man, but it is stupidity rather than courage to refuse to recognize danger when it is close upon"

Brugere synes godt om dette indlæg : Mai
Brugeravatar
Dr. Who

Tro: Ateist/Agnostiker
Køn: Hankøn

Givet : 6 perler
Fået : 30 perler

Indlægby Mai » lør nov 05, 2011 03:34

Hej Larslarsen

Hvor er muslimerne dog bare nogle forfærdelige mennesker, hva? Uh oh... Løb.

Tænk dig om. Hvis alle de 'vers' du kommer med var sande, tror du så at der ville være millioner og millioner muslimer verden over som lever fredeligt side om side med ikke-muslimer? Der er også okay at tænke sig lidt om en gang imellem. Det er helt okay. Det første skridt kan være skræmmende, men det er bare om at springe ud i det.

Du ønskes al mulig held og lykke :tomm:
Brugeravatar
Mai
Sølv Bruger

Givet : 67 perler
Fået : 15 perler

Indlægby Larslarsen » lør nov 05, 2011 03:51

Så sig alle dem som ikke passer??
Har selv kigget på nogle stykker og de passer meget godt overens med hvad der står i koranen også.
Profeten Muhammed blev gift med en 6 eller 9 årig ikke? med en alder på 53.
Hvorfor bliver i ikke gift med en 9 årig allesammen?
Hvad er det for noget at vise til mindre børn, er det okay?

Sig audobillah, men se sandheden i øjne!!
Koran nedsendt fra gud, på skrift? Hvorfor hentede Muhammed så inspiration fra kristendommen, hvis Koranen er så perfekt og mangelfuld?

Jeg prøver slet ikke at nedgøre muslimer på nogen måde, faktum er at i ikke kan se uden for koranens rammer.... Dvs. hvis der står i koranen at 2+2 = 5 , så er det sådan også i ligeglade med matematikken! Men giver det mening?? i tager 2 fingre i hver hånd, så kan i se det giver 4 og ikke 5. Ja ligeledes er der med så mange andre ting, som i ikke tør se í øjne, og holder det i jer!!!

Redigeret af Al-maghrebia
Dette er et islamisk forum, og det tillades ikke, at vores elskede Profet svines til. Det bedes du respektere, hvis du fortsat vil færdes på forummet.
Larslarsen
Banned

Indlægby Dr. Who » lør nov 05, 2011 04:01

Larslarsen skrev:Hvor mener du det ikke passer?
har fået konstateret af flere at det er sådan! men at nogle muslimer bare ikke vil se det i øjne, og som der står LYVER, for ikke at skræmme folk væk

Hvorfor finder du ikke bare en koran på biblioteket og læser den? Ellen Wulffs oversættelse. Og med 5 sekunders brug af google kan man se, hvor du har de citater fra, men jeg må nok ikke linke til siden. Den er så lang ude, at jeg virkelig ikke ved, om det er bare er udtryk for seriøs dårlig humor eller om siden skulle være alvorlig.
- "I am by no means a nervous man, but it is stupidity rather than courage to refuse to recognize danger when it is close upon"
Brugeravatar
Dr. Who

Indlægby Larslarsen » lør nov 05, 2011 04:05

Har kigget på en muslimsk side, hvor alle citater står, oversat til engelsk!
Men kan se det eneste du koncentrere dig om er et enkelt af dem eller 2..
Men Se det andet jeg skriver!
Larslarsen
Banned

Indlægby Larslarsen » lør nov 05, 2011 04:06

kan du så modsige mig i denne her, at det ikke passer :

Does the Qur’an define the word "Allah"? No.
Was the name "Allah" revealed for the first time in the Qur’an? No
Does the Qur’an assume that its readers have already heard of "Allah"? Yes
Should we look into pre-Islamic Arabian history to see who "Allah" was before Muhammad? Yes.
According to Muslim tradition, was Muhammad born into a Christian family and tribe? No
Was he born into a Jewish family or tribe? No
What religion was his family and tribe? Pagans
What was the name of his pagan father? Abdullah (Abd + Allah)
Did Muhammad participate in the pagan ceremonies of Mecca? Yes
Did the Arabs in pre-Islamic times worship 360 gods? Yes
Did the pagans Arabs worship the sun, moon and the stars? Yes
Did the Arabs built temples to the Moon-god? Yes
Did different Arab tribes give the Moon-god different names/titles? Yes
What were some of the names/titles? Sin, Hubul, Ilumquh, Al-ilah.
Was the title "al-ilah" (the god) used of the Moon-god? Yes
Was the word "Allah" derived from "al-ilah?" Yes
Was the pagan "Allah" a high god in a pantheon of deities? Yes.
Was he worshipped at the Kabah? Yes.
Was Allah only one of many Meccan gods? Yes
Did they place a statue of Hubul on top of the Kabah? Yes.
At that time was Hubul considered the Moon-god? Yes.
Was the Kabah thus the "house of the Moon-god"? Yes.
Did the name "Allah" eventually replace that of Hubul as the name of the Moon god? Yes.
Did they call the Kabah the "house of Allah"? Yes
Did the pagans develop religious rites in connection with the worship of their gods? Yes.
Did the pagans practice the Pilgrimage, the Fast of Ramadan, running around the Kabah seven times, kissing the black stone, shaving the head, animal sacrifices, running up and down two hills, throwing stones at the devil, snorting water in and out the nose, praying several times a day toward Mecca, giving alms, Friday prayers, etc.? Yes.
Did Muhammad command his followers to participate in these pagan ceremonies while the pagans were still in control of Mecca? Yes (Yusuf Ali, fn. 214, pg. 78).
Did Islam go on to adopt these pagan religious rites? Yes. (Yusuf Ali: fn. 223 pg. 80).
Were al-Lat, al-Uzza and Manat called "the daughters of Allah"? Yes.
Did the Qur’an at one point tell Muslims to worship al-Lat, al-Uzza and Manat? Yes. In Surah 53:19-20.
Have those verses been "abrogated" out of the present Qur’an? Yes.
What were they called? "The Satanic Verses." Yes.
Was the crescent moon an ancient pagan symbol of the Moon-god throughout the ancient world? Yes.
Was it the religious symbol of the Moon-god in Arabia? Yes
Were stars also used as pagan symbols of the daughers of Allah? Yes
Did the Jews or the Christians of Arabia use the crescent moon with several stars next to it as symbols of their faith? No
Did Islam adopt the pagan crescent moon and stars as it religious symbol? Yes.
As Islam developed over the centuries, did it adopt pagan names, pagan ceremonies, pagan temples and pagan symbols? Yes
Is it possible that most Muslims do not know the pagan sources of the symbols and rites of their own religion? Yes.
Are they shocked to find out the true sources of their ceremonies and stories? Yes
Can Islam be the religion of Abraham if it is derived from paganism? No
What then is Islam? A modern version of one of the ancient fertility cults.
Is the "Allah" of the Qur’an, the Christian God of Father, Son, and Holy Spirit? No
Do the Jews say that the Muslim "Allah" is their God too? No
Then whose god is Allah? Paganism
Larslarsen
Banned

Indlægby Dr. Who » lør nov 05, 2011 04:17

Larslarsen skrev:Har kigget på en muslimsk side, hvor alle citater står, oversat til engelsk!

Hvilken side? :)

Du skal have tak for underholdningen. Godt at få rørt lattermusklerne.
Brugeravatar
Dr. Who

Indlægby leksikon » lør nov 05, 2011 09:21

Det er da nemt at modsige dine påstande, larslarsen. Du er da nød til i det mindste at kopiere de koranvers ind som du mener understøtter dine påstande, og derefter sikre dig, at dem du skyder efter nu også fornægter det du skriver.

Der findes forøvrigt også sådanne lister omhandlende kristendom og jødedom. Det er så mest rabiate muslimer der synes det er evigt interessant at copy paste den slags på internettet.
leksikon

Givet : 4 perler
Fået : 1 perle

Indlægby Amir87 » lør nov 05, 2011 14:54

Larslarsen skrev:1. Thou shall Rape, Marry, and Divorce Pre-pubescent Girls. Koran 65:4
2. Thou shall have Sex Slaves and Work Slaves. Koran 4:3, 4:24, 5:89, 33:50, 58:3, 70:30
3. Thou shall Beat Sex Slaves, Work Slaves, and Wives. Koran 4:34

4. Thou shall have 4 Muslim male witnesses to prove rape. Koran 24:13
5. Thou shall Kill those who insult Islam or Mohammed. Koran 33:57
6. Thou shall Crucifyand Amputate non-Muslims. Koran 8:12, 47:4

7. Thou shall Kill non-Muslims to guarantee receiving 72 virgins in heaven. Koran 9:111
8. Thou shall Kill anyone who leaves Islam. Koran 2:217, 4:89
9. Thou shall Behead non-Muslims. Koran 8:12, 47:4

10. Thou shall Kill AND be Killed for Islamic Allah. (Verse of the Sword) Koran 9:5
11. Thou shall Terrorize non-Muslims. Koran 8:12, 8:60
12. Thou shall Steal and Rob from non-Muslims. Koran Chapter 8 (Booty/Spoils of War)

13. Thou shall Lie to Strengthen Islam. Koran 3:28, 16:106
14. Thou shall Fight non-Muslim even if you don't want to. Koran 2:216
15. Thou shall not take non-Muslims as friends. Koran 5:51

16. Thou shall Call non-Muslims Pigs and Apes. Koran 5:60, 7:166, 16:106
17. Thou shall Treat non-Muslims as the vilest creatures deserving no mercy. Koran 98:6
18. Thou shall Treat non-Muslims as sworn enemies. Koran 4:101

19. Thou shall Kill non-Muslims for not converting to Islam. Koran 9:29
20. Thou shall Extort non-Muslims to keep Islam strong. Koran 9:29
21 - 50 Coming Soon. Hints: Thou Shall Kill Dogs
Thou Shall Not Drink
Thou Shall Not Listen to Music, etc.

Kære larslarsen,

Jeg er i første omgang nødt til at spørge hvad du helt konkret mener? Vil du have at vi (muslimer) benægter det der står, eller vil du have en forklaring på hvorfor det står der, eller skal det bekræftes at det står der?

Når du selv referer til quran.com, havde det været en ret intelligent handling, HVIS du selv (gjorde en indsats) tjekkede versene igennem. Der er desuden en række forskellige engelske oversættelser af forskellige personer. Jeg nævner det fordi nogle af de ting du skriver umiddelbart ikke stemmer helt overens med oversættelser på quran.com, så jeg undrer mig egentlig lidt over hvad du helt nøjagtigt mener.

Det læses også tydeligt (vedr. andre indlæg), at ''du har fået konstateret af flere'', så du mener faktisk at du poster et indlæg ind du ikke har særlig meget styr på selv... Hmmm.. Synes lige at du hoppe over hvor gæret er laves.. Jeg vil føle mig flov, hvis det var mig - så min ''modargumentation'' til dig lyder:

Hvordan synes du selv det går og kom du af med dine egne frustrationer, da du fik skrevet indlæg(ene) ind?
Amir87

Indlægby Muhyi al din » lør nov 05, 2011 15:04

Larslarsen skrev:1. Thou shall Rape, Marry, and Divorce Pre-pubescent Girls. Koran 65:4

Hvis du har haft en folkeskoleuddannelse, så vil du vide, at det er vigtigt at undersøge ens kilder.

Hvis vi starter med punkt 1 samt den hjemmeside, du henviser til:

Du skriver:

Linket som du henviser til Quran.com fremgår følgende:
65:4 "And those who no longer expect menstruation among your women - if you doubt, then their period is three months, and [also for] those who have not menstruated. And for those who are pregnant, their term is until they give birth. And whoever fears Allah - He will make for him of his matter ease."

Larslarsen skrev:Har kigget på en muslimsk side, hvor alle citater står, oversat til engelsk!

Med ovenstående som dokumentation, så er det åbentlyst, at du enten er psykisk syg eller stor løgner!
قُلۡ يَـٰٓأَهۡلَ ٱلۡكِتَـٰبِ تَعَالَوۡاْ إِلَىٰ ڪَلِمَةٍ۬ سَوَآءِۭ بَيۡنَنَا وَبَيۡنَكُمۡ أَلَّا نَعۡبُدَ إِلَّا ٱللَّهَ وَلَا نُشۡرِكَ بِهِۦ شَيۡـًٔ۬ا وَلَا يَتَّخِذَ بَعۡضُنَا بَعۡضًا أَرۡبَابً۬ا مِّن دُونِ ٱللَّهِ‌ۚ فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُولُواْ ٱشۡهَدُواْ بِأَنَّا مُسۡلِمُونَ

Sig: "I Skriftens folk! Kom, lad os enes om et ord, der er fælles for os og jer: At vi tjener Gud alene, at vi ikke sætter noget andet ved Hans side, og at ingen af os tager andre til herrer foruden Gud"! Hvis de så vender sig bort, skal I sige: "Vær I vidner til, at vi overgiver os til Gud!"
Brugeravatar
Muhyi al din
VIP Bruger

Geografisk sted: IslamiC.dk
Tro: Andet

Fået : 24 perler

Indlægby Betelgeuse » lør nov 05, 2011 16:36

Der er blevet slettet et par indlæg og tråden låses indtil den er blevet læst/set igennem af anden moderator, så det kan blive vurderet hvorvidt denne provokations tråd skal have lov til at blive eller ej.
Betelgeuse
Fri Debat Moderator

Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 158 perler
Fået : 87 perler

Indlægby anonymouse26 » søn nov 06, 2011 01:10

Tråden her genåbnes, men fortsætter med at være under opsyn. I bedes holde en ordentlig tone.

Vores erfaringer med den slags tråde er, at de ofte ikke startes af trådstarter pga. en hensigt om at gå i dialog og få visket nogle fordromme ud, tværtimod så det ofte med det ene formål at provokere en masse muslimer, og få "lokket" folk til at ophidse sig pga. det usmagelige og løgnagtige, som der bliver postet om Islam. Vi giver i denne omgang trådstarter en chance for at blive klogere og tillader debatten på tværs at fortsætte.

Vi har valgt at genåbne tråden, fordi der er kommet en del brugbare inputs, som trådstarteren kan tage med sig og blive klogere på. Måske kan denne tråd være med til at afklare nogle ting for både trådstarter og andre i "samme båd". Men som sagt er tråden under opsyn - viser det sig, at trådstarter beviser det modsatte, så låses tråden, fordi så vil en sådan debat intet gavnligt føre med sig for vores brugere og for stemningen på vores forum.

God diskussionslyst

Al-maghrebia
anonymouse26
Aktiv Bruger

Tro: Sunni/Mâlikî
Køn: Hunkøn

Givet : 42 perler
Fået : 41 perler

Indlægby Omar1924 » søn nov 06, 2011 04:59

Larslarsen skrev:Så sig alle dem som ikke passer??
Har selv kigget på nogle stykker og de passer meget godt overens med hvad der står i koranen også.
Profeten Muhammed blev gift med en 6 eller 9 årig ikke? med en alder på 53.
Hvorfor bliver i ikke gift med en 9 årig allesammen?
Hvad er det for noget at vise til mindre børn, er det okay?

Sig audobillah, men se sandheden i øjne!!
Koran nedsendt fra gud, på skrift? Hvorfor hentede Muhammed så inspiration fra kristendommen, hvis Koranen er så perfekt og mangelfuld?

Jeg prøver slet ikke at nedgøre muslimer på nogen måde, faktum er at i ikke kan se uden for koranens rammer.... Dvs. hvis der står i koranen at 2+2 = 5 , så er det sådan også i ligeglade med matematikken! Men giver det mening?? i tager 2 fingre i hver hånd, så kan i se det giver 4 og ikke 5. Ja ligeledes er der med så mange andre ting, som i ikke tør se í øjne, og holder det i jer!!!

Redigeret af Al-maghrebia
Dette er et islamisk forum, og det tillades ikke, at vores elskede Profet svines til. Det bedes du respektere, hvis du fortsat vil færdes på forummet.

LarsLarsen, inden du kommer for godt igang synes jeg du skal læse lidt mere på lektien, der var en grund til at han blev gift med Aisa, (Ra)

Se denne video, håber den kan klargøre bare en lille smule, og så kan du læse dig til resten, som for eksempel, at piger blev taget ud til ørkenen som nyfødte og blev begravet levede, af de andre stammer (Ikke muslimer)

http://myhadithoftheday.com/?p=565

Håber det besvare dit spørsmål/kritik.
ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ وَعَمِلُواْ ٱلصَّـٰلِحَـٰتِ طُوبَىٰ لَهُمۡ وَحُسۡنُ مَـَٔابٍ۬
Omar1924

Tro: Sunni/Shâfi'î

Givet : 2 perler
Fået : 6 perler

Indlægby M_M » søn nov 06, 2011 22:19

Hej Larslarsen

Jeg er ikke muslim (endnu), men jeg vil dog alligevel med min beskedne viden forsøge at svare. Selvom dit indlæg egentlig vel nok var beregnet på et provokere de muslimske brugere på forummet. Jeg ved ikke, hvor meget jeg vil argumentere imod, for det ville jo egentlig kræve, at det du skrev, var en rigtig gengivelse.

Jeg vil gerne tage fat på din nr. 3, da det er et vers i Koranen, jeg ofte synes bliver diskuteret. Læs dette link http://www.haya.dk/Agteskab-Rettigheder ... uvold.html
Det stemmer ikke helt overens med din gengivelse.

Jeg håber, at du selv vil kunne finde svar på de andre, ellers vil jeg gerne prøve at være behjælpelig. Men det kræver jo ikke så meget research, og da du har været i stand til at finde alle disse eksempler, tror jeg også du selv kan klare det. Såfremt du virkelig ønsker det :)
M_M

Geografisk sted: København
Køn: Hunkøn

Indlægby Minhaj » søn nov 06, 2011 22:35

Jeg synes egentlig at det er reelt at diskutere ovennævnte citater, men når de blot er en omgang (forfejlet) copypasta fra en eller anden tilfældig side, bliver det svært.

Kom tilbage, Lars Larsen, når du har fundet rigtige og reele citater fra Koranen. Så kan vi tage den derfra.
Brugeravatar
Minhaj

Tro: Salafi

Fået : 7 perler

Indlægby CanerK » man nov 07, 2011 02:20

LarsLarsen

lad vær med at læse de der fantasifulde islam koraner.

det er ikke islam basta og intet af det passer det kan jeg hermed som muslim bekræfte :peace:

og jeg synes virkelig ikke at det er respekt at du kommer der med volapyk(bedre sagt l***) i stedet for stille og rolig spørger om "det her passer? eller det der ?" det her er en islamisk hjemmeside vi byder alle velkommen men vi forventer også respekt også viser vi gerne mere end respekt tilbage :)

lad os nu bare tage et latterligt eksempel som du er kommet med som vi skulle besvare.

helt ærlig tror du vi er idioter og dyr som hungre efter 72 jomfruer gider nogen overhovedet komme i nærheden af sådan en religion ? :doubt:
[b]Allahümme inni es'elüke hubbeke ve hubbe men yuhibbuke ve'l amelellezi yübelliğuni hubbeke
Allahümmec'al hubbeke ehabbe ileyye min nefsi ve ehli ve minel mail barid[/b]

En dua fra Hz. Davud aleyyhi selam for at "vinde" Allahu Taelas kærlighed
Brugeravatar
CanerK

Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 3 perler
Fået : 2 perler

Indlægby Abu Saif » man nov 07, 2011 05:00

Lars du lyver....LYVER
jeg ved du lyver fordi du ikke kan besvare Dr. Who's spørgsmål:
Hvilken side?
bevis at jeg lyver og indsæt det MUSLIMSK link hvor ALLE citater står
men imodsætning til dr. who synes jeg ikke det er sjovt dog har jeg ondt af dig.

إذا رأيت الحفاة العراة العالة رعاة الشاة يتطاولون في البنيان فانتظر الساعة
Brugeravatar
Abu Saif
VIP Bruger

Tro: Salafi

Givet : 27 perler
Fået : 48 perler

Lignende emner

Tilbage til Fri Debat