Salam!
Hvornår synes I man er klar til at få sit første barn. Synes I, det er ok at få sit første barn når man er i 30'erne?
Wassalam!
Redaktør: Fri Debat Mods
LaleDevri skrev:Aleykum selam
Det er forskelligt fra person til person. Nogle er klar i en tidlig alder, andre er ikke - ligesom ved ægteskabet. Ligesom der er meget ansvar ved ægteskabet, er der også ved børn - og mere endda. Der ligger dobbelt ansvar, når man vil have et barn jo.
Mht. til børn i 30års alderen. Personligt mener jeg, at det er en sen alder at få sit første barn, men det kommer jo også an på om man er klar, eller er igang med en udd. Personligt vil jeg have mit første inden 30 (inshaAllah), da jo ældre man bliver jo mere aldersforskel er der. Jeg vil være som en ven for mine børn, løbe efter dem, hygge med dem osv. Hvis jeg får børn i 30, så er de 10 når jeg er 40, 15 når jeg er 45.. Jeg vil helst være "ung" ved siden af dem. Hvis du kan følge mig? Det er bare min personlige mening.![]()
Men alt afhænger jo af, om man er igang med en udd. eller klar og har mulighed for det.
Hvad mener du?

| Hvornår en moske i Danmark Forum: Islam Forfatter: Al-Kunawî Svar: 40 |
Hvornår er man ekstremist? Forum: Islam Forfatter: Musliman Svar: 23 |
Hvornår er det ramadan's første dag? Forum: Islam Forfatter: Zulkarneyn Svar: 23 |
Faste på Ashurà ? Hvornår ashura? Forum: Islam Forfatter: IslamicMinded Svar: 18 |
Hvornår vil du sænke dit blik? Forum: Islam Forfatter: Sunni Svar: 24 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster