Jeg har siden, at jeg var helt lille interesseret mig for islam. Og jeg er nu nået til den erkendelse, at jeg må konvertere for at få et bedre liv ved at stå ved de normer og værdier, som islam giver. Men jeg har ikke på nuværende tidspunkt tænkt mig at gå med tørklæde. Det har jeg ikke blandt andet pga. mine jobmuligheder, når jeg er færdiguddannet (det er et meget konservativt miljø indenfor mit område) og pga. respekt overfor mine forældre. Men derfor er jeg i vildrede. For kan man være en god muslim, hvis man undlader tørklæde? Jeg har oplevet flere muslimske piger, som bærer korrekt påklædning, men som drikker og er sammen med fyre. Jeg synes, at det virker som om, at de kun er muslimer udadtil for at få respekt. Men er jeg så i det hele taget bedre selv, hvis jeg konverter, men går i normalt tøj. Gør jeg ikke bare det omvendte og er muslim indvendigt i stedet for udadtil?? Kan man være en god muslim uden at tage hele pakken?
Jeg er ny her på siden. Jeg håber at lære mere og tilgiv mig hvis mit spørgsmål virker dumt

) som Mila, vil jeg igen sige, at du bare skal tage det stille og roligt
Jeg håber, du også kommer godt igennem de forskellige "prøver" Inshallah!