Assalamu Alaykum brødre og søstre, håber det går godt med fastningen.
Jeg var ikke sikker på, hvor jeg skulle skrive dette emne, så jeg beklager, hvis det er fejlplaceret.
Jeg er kommet i den alder (starten af 20'erne), hvor ens forældre begynder at snakke om ens bryllup. Som muslim er det jo ens forældre, der arrangerer det hele, men de håber selv, at jeg kan finde en sød muslimsk pige.
Her kommer mit spørgsmål: Hvor og hvordan kan man gøre det? Jeg bor jo i Danmark, som ikke er et muslimsk land, så der er ikke mange at vælge imellem. Derudover er det sjældent jeg møder nogen med min nationalitet, hvilket selvfølgelig også kan spille en stor rolle. Min onkel og hans kone mødtes i en skole, og jeg har håbet på at finde en på min nye, men kan ikke finde nogen, der interesserer mig.
Jeg ved godt, at det slet ikke haster, og at jeg måske bør tage den lidt med ro, men hvordan skal man bære sig ad? Hvis der ikke er nogen på skolen, kan jeg ikke forestille mig, hvor jeg ellers kan møde den rette. Jeg tænker meget over det for tiden, da vi (tilfældigvis) er til mange bryllupsarrangementer for tiden.
Hvordan gør/gjorde I, fellow Danish Muslims?
Fortsat god dag.
. Det er nogle seriøse