Real Madrid vs Barca

Alt hvad der ikke passer ind i de øvrige foraer

Redaktør: Fri Debat Mods

Real Madrid vs Barca

Indlægby IslamInBosnia » man nov 29, 2010 17:55

Salamu Aleikum... :)
I dag mødes de to stor klubber Real Madrid og Barca synes vi skal ha` en tråd omhandlende kampen.
Skriv jeres gæt på resultatet osv. inshallah :)

Min menig om kampen:
Håber min yndlings playmaker Özil laver et mål.
Men tror den ender 2-1 til Real Madrid et mål af Özil et andet af Ronaldo og mon ikke Iniesta laver et lille trøste mål til sidst...
Brugeravatar
IslamInBosnia

Geografisk sted: Århus
Køn: Hankøn

Givet : 0 perle
Fået : 5 perler

Re: Real Madrid vs Barca

Indlægby Ibnu adam » man nov 29, 2010 20:03

IslamInBosnia skrev:Salamu Aleikum... :)
I dag mødes de to stor klubber Real Madrid og Barca synes vi skal ha` en tråd omhandlende kampen.
Skriv jeres gæt på resultatet osv. inshallah :)

Min menig om kampen:
Håber min yndlings playmaker Özil laver et mål.
Men tror den ender 2-1 til Real Madrid et mål af Özil et andet af Ronaldo og mon ikke Iniesta laver et lille trøste mål til sidst...

salam

jeg er helt enig med dig!! :tomm:
Yo .. yo !
Good is good even if no one is doing it,
Bad is still bad even if every one is doing it,
Life is short even if your loving it,
Hereafter is forever even if your hating it,
It doesn't matter on how many or how much,
but its all about what is the truth,
and...and Reality..Reality..its all about it !~
yo .. yo :P
Brugeravatar
Ibnu adam

Givet : 37 perler
Fået : 11 perler

Indlægby Levvame » man nov 29, 2010 21:47

katalonerne fører 2 - 0 allerede efter første halvleg
Brugeravatar
Levvame

Tro: Sunni/Hanafî

Givet : 5 perler
Fået : 8 perler

Indlægby PoF » man nov 29, 2010 22:40

:cry: Kan ikke se kampen Øv øv..

Og Barcelona vinder :cry: :buuuh: :buuuh:

Altså.. Jeg vender skam ikke ryggen til Real Madrid selvom de ikke vinder idag! Så vil jeg altid holde med dem Inshallah. Orker næsten ikke at lave mine lektier.. Lesssh heek Ya Real Madrid. ! No no no
PoF

Tro: Sunni/Shâfi'î
Køn: Hunkøn

Givet : 1 perle
Fået : 15 perler

Indlægby Levvame » man nov 29, 2010 23:03

de mål katalonerne scorede er der ikke noget galt i, men den måde dommeren dømt var jeg ikke tilfreds med. :buuuh:
Brugeravatar
Levvame

Indlægby One Ummah. » man nov 29, 2010 23:08

Rigtig god kamp, hvis man altså er barca :) Barca vandt 5 - 0 og YDMYGEDE Real !
Brugeravatar
One Ummah.

Tro: Salafi

Givet : 3 perler
Fået : 6 perler

Indlægby Lotus » man nov 29, 2010 23:13

Utroligt skuffende kamp fra Real Madrids side..
"O Allah! If I worship You for fear of Hell, burn me in Hell,
and if I worship You in hope of Paradise, exclude me from Paradise.
But if I worship You for Your Own sake, grudge me not Your everlasting Beauty.”
Brugeravatar
Lotus

Geografisk sted: København

Givet : 2 perler
Fået : 10 perler

Indlægby Musliman » man nov 29, 2010 23:14

Hvor SKRÆKKELIGT!!!!!! :græder: :buuuh: :ohno: :buuuh: :ohno: :( :cry:

Jeg vil hellere have at en bodybuilder skal komme og give mig det største knytnæveslag i hovedet og bagefter blive kastet ud fra 5 sal, end at se på slutresultatet. Det eneste positive ved kampen fra real-madrids side af, er at ramos viste sig at være en ægte madridista og sluttede af med stil, ovenpå en total ydmygende aften.

Men lad os alligevel ikke se bort fra, at 90.000 tilskuere stod bag barca, og at valget i går endte til catalanernes fordel, som så også har motiveret barcelona til at spille bedre (sagde den albanske kommentator ihvertfald). Jeg ville også personligt hellere have set en Higuain på banen end bror Karim, men desværre måtte han udeblive fra truppen på grund af skade. Men det retfærdiggøre selvfølgelig ikke kampens udfald. Real-madrid underpræsterede i den grad!

Men sæsonen er ikke slut endnu, og lad os håbe på et bedre slutresultat i returkampen. Til den tid vil Mourinho nok også have lært, at el-Clasico ikke bare er en normal liga-kamp!
Musliman
Islam Moderator

Givet : 74 perler
Fået : 56 perler

Indlægby Perle » man nov 29, 2010 23:21

EEEEEL-CLAAAASIIICOOOO!!!!! :respekt:

:hahaha: Så meget fryd for Real Madrid. De blev så meget ydmyget!!!!!
Audhu billahi min ash-shaytan ir-rajeem

Får du en fuglelort i hovedet, så tænkt positivt, og vær glad for at koen ikke kan flyve. :)

Brugere synes godt om dette indlæg : RoniMir
Brugeravatar
Perle
Sølv Bruger

Geografisk sted: Perle-istan

Givet : 20 perler
Fået : 33 perler

Indlægby ProudMuslima » man nov 29, 2010 23:22

VIVA LA BARCA :klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper:
Viden er magt.
ProudMuslima

Givet : 2 perler
Fået : 0 perle

Indlægby Levvame » man nov 29, 2010 23:50

jeg hader den befolkning der. Uden pis, catalonien bla bla bla.

Se Madrid hvor smukt det er :P
Brugeravatar
Levvame

Indlægby Abu Saif » man nov 29, 2010 23:55

Musliman kom endelig med de undskyldninger.
Valget igår forgik kun i katalonien, mellem forskellige katalanske partier. Higuain vil ikke kunne have gjort forskel, de sidste par kampe har benzemma vist sig at være en bedre spillere. 90.000 tilskuer vil aldrig være skyld i Reals 5-0 nederlag. Faktum er: Real har købt stærkt ind og hentet en arrogant trænet som er skyld i real's største nederlag i 15 år til Barca, endelig så synes jeg Pellegrini har været taktisk bedre mod Barca sidste år.

إذا رأيت الحفاة العراة العالة رعاة الشاة يتطاولون في البنيان فانتظر الساعة
Brugeravatar
Abu Saif
VIP Bruger

Givet : 27 perler
Fået : 48 perler

Indlægby Amani » tirs nov 30, 2010 01:36

Hvis det ikke er dommerens skyld - så er det et valg.

Real Madrid fans kommer altid med undskyldninger. Det er aaaldrig spillernes skyld. Umuligt. Denne gang kan dommeren ikke tage skylden, for det eneste Real blev snydt for, var røde kort :badgrin:
It is He Who sends blessings upon you like His angels do, so that He may take you out from depths of darkness into Light: And verily, He is Full of Mercy for the believers.

Brugere synes godt om dette indlæg : Perle
Brugeravatar
Amani
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Fået : 1 perle

Indlægby Umm Hamzah » tirs nov 30, 2010 15:42

Super godt resultat :hahaha:

Irriterer mig virkelig at jeg aldrig kan se fodbold herovre.. Medmindre jeg vil se amerikanske hold :|
Brugeravatar
Umm Hamzah
Fidusmager

Geografisk sted: NY

Fået : 2 perler

Indlægby MissTurkii » tirs nov 30, 2010 18:42

Barca? Real Madrid? Der findes kun ET hold - Fenerbahce :tomm:
Kömür gözlüm sende sevda ne arar, sirin sözlüm sende vefa ne arar
Brugeravatar
MissTurkii
Sølv Bruger

Fået : 0 perle

Indlægby Musliman » tirs nov 30, 2010 18:59

Abu saif: Læs mit indlæg igennem, før du svarer:
Musliman skrev:Men det retfærdiggøre selvfølgelig ikke kampens udfald. Real-madrid underpræsterede i den grad!

Desuden er din mening omkring tilskuernes indflydelse på spillet og holdning til Mourinho forkerte. 90.000 tilskuere påvirker spillet (på den ene eller anden måde), og Mourinho er på trods af sin arrogante facon verdens bedste fodboldtræner, som han beviste med FC Porto, Chelsea, Inter og i dette år kommer til at vise med Real-Madrid.
Musliman
Islam Moderator

Indlægby Musliman » tirs nov 30, 2010 19:15

Real-Madrid er i en "opbygningsfase", hvorimod barca er et færdigudviklet hold. Hvis bestyrelsen i Real-Madrid giver Mourinho nok tid, i stedet for at fyre ham, vil han kunne skabe et mandskab som ligner det Real-Madrid hold vi så i 2002. Del Bosque fik fire år. Med Mourinho som træner i fire år, vil Real-Madrid kunne udrette store ting!

barca's nuværende hold,vil aldrig kunne nærme sig Real-Madrid som de var med Zidane, Figo, Makelele, Raul, R.Carlos, Hierro, Guti, Salgado, Helguera og Ronaldo.
Musliman
Islam Moderator

Indlægby Amani » tirs nov 30, 2010 20:25

Jeg er i chok over, hvor ens Real Madrid fans er. Samme undskyldninger og argumenter hver gang :D 2002 er meget længe siden :doubt:
It is He Who sends blessings upon you like His angels do, so that He may take you out from depths of darkness into Light: And verily, He is Full of Mercy for the believers.
Brugeravatar
Amani
IslamiC Awards vinder
IslamiC Awards vinder

Fået : 1 perle

Indlægby Musliman » tirs nov 30, 2010 20:32

Amani skrev:Jeg er i chok over, hvor ens Real Madrid fans er. Samme undskyldninger og argumenter hver gang

Hvad er de undskyldninger du plejer at høre hver gang?

Amani skrev:2002 er meget længe siden

Det er 14 år også (den tid det tog for barca at genvinde CL-pokalen) :D
Musliman
Islam Moderator

Indlægby Abu Saif » tirs nov 30, 2010 23:49

Abu saif: Læs mit indlæg igennem, før du svarer:

hvis det ikke var undskyldninger hvad var det så? :hmmm:
90.000 tilskuere påvirker spillet (på den ene eller anden måde)

ja men det var ikke derfor real tabt 5-0, det resultat skyldes alene reals inkompetence.
og Mourinho er på trods af sin arrogante facon verdens bedste fodboldtræner, som han beviste med FC Porto, Chelsea, Inter og i dette år kommer til at vise med Real-Madrid

nogen siger han er verdens bedste andre er uenig, sagen er at det ikke er faktum men blot nogle diskussioner som bliver taget blandt fodboldfans rundt omkring. i de sidste 10 dage snakket han om alt ligegyldig ting, om dommeren og hvad han har udrettet i inter og porto. så en ting kan vi være enige om han er verdens bedste i at snakke, men det er også det han er uddannet til TOLK. og dette er forskellen mellem barca og real. i barca hentet de ham til at gøre det han er bedst til at oversætte. i real har de hentet ham for at være træner. :griner:

Brugeravatar
Abu Saif
VIP Bruger

Indlægby Musliman » ons dec 01, 2010 21:04

Abu Saif skrev:hvis det ikke var undskyldninger hvad var det så?

Grundene jeg nævnte havde effekt på slutresultatet (5-0). Ikke på nederlaget, for real-madrid havde ikke fortjent at vinde. Hvis de havde, ville jeg komme med "undskyldninger".

Abu Saif skrev:ja men det var ikke derfor real tabt 5-0, det resultat skyldes alene reals inkompetence.

De ville aldrig have tabt 5-0 på Santiago Bernabeu, og det ved du også godt selv, så bare stop her.

Abu Saif skrev:nogen siger han er verdens bedste andre er uenig, sagen er at det ikke er faktum men blot nogle diskussioner som bliver taget blandt fodboldfans rundt omkring. i de sidste 10 dage snakket han om alt ligegyldig ting, om dommeren og hvad han har udrettet i inter og porto. så en ting kan vi være enige om han er verdens bedste i at snakke, men det er også det han er uddannet til TOLK. og dette er forskellen mellem barca og real. i barca hentet de ham til at gøre det han er bedst til at oversætte. i real har de hentet ham for at være træner.

Så jeres tolk slog jer ud af Champions league med stor stil? Det var nok også derfor i var så sørgelige, at i tændte for sprinklerne mens Inter fejrede at de havde vundet?!?!? :griner:

Mourinho er mand nok til at sige hvad han mener, og ikke som tøsen guardiola som udtrykker at han har respekt for modparten før kampene, mens sandheden er en hel anden. Som foreksempel hans provokation mod ronaldo... Jeg får brækfornemmelse når jeg ser hvordan han spiller uskyldig... FØJ! Folk der er ligeså falske som ham burde spærres inde! :ohno:
Musliman
Islam Moderator

Indlægby Abu Saif » tors dec 02, 2010 00:49

for real-madrid havde ikke fortjent at vinde. Hvis de havde, ville jeg komme med "undskyldninger".

så burde man slukke.
De ville aldrig have tabt 5-0 på Santiago Bernabeu, og det ved du også godt selv, så bare stop her
jo for de har tabt 5-0 i bernabeu mod barca og for to år siden tabt de 6-2.
Så jeres tolk slog jer ud af Champions league med stor stil?

han slog barca ud sidste ja, men med stor stil, nej. det var rent faktisk ekstremt heldigt. for barca blev ikke snydt for et straffe eller et rødt kort men for et mål der var korrekt scoret men dømt offside. ellers har barca fleste sejre mod tolken, jeg tror faktisk han kun har vundet to kampe mod barca.
Mourinho er mand nok til at sige hvad han mener, og ikke som tøsen guardiola som udtrykker at han har respekt for modparten før kampene

det hedder høflighed, noget man ikke kender noget til i madrid.
Som foreksempel hans provokation mod ronaldo... Jeg får brækfornemmelse når jeg ser hvordan han spiller uskyldig... FØJ! Folk der er ligeså falske som ham burde spærres inde!

han gav bolden til alves, det er normalt. det er åbenbart ikke gået op for dig at Guardiola er træner og ikke boldhenter. og apropos brækefornemmelse, så var det til at brække sig den albue Carvalho gav til en der kunne være på alder med hans eget søn, og bagefter spille uskyldige. og ham Ramos der burde politianmeldes for hans voldsorgie i slutning af kampen.
alt i alt har det været barca's bedste præstation i 100 år, Almeria gav mere modstand sidste uge end real. For nogle år siden vil man have blivet fyret som træner hvis man spillet på den måde, problemet med real er at deres kontrak med tolken tvinger dem til at give et gyldent håndtryk ved fratrædelse.
sådan kører man tingene i real

Brugeravatar
Abu Saif
VIP Bruger

Indlægby Cabra » tors dec 02, 2010 11:25

@Abu Saif

Jeg kan ikke længere være vidne til din eklatante mangel på viden om fodbold uden at blande mig.

jo for de har tabt 5-0 i bernabeu mod barca og for to år siden tabt de 6-2.

Tidligere resultater er ligegyldige. Man kan kun gisne om, hvad forløbet på kampen havde været, skulle den havde fundet sted på Bernabeu.

han slog barca ud sidste ja, men med stor stil, nej. det var rent faktisk ekstremt heldigt. for barca blev ikke snydt for et straffe eller et rødt kort men for et mål der var korrekt scoret men dømt offside.

Stil er relativt. Den måde Inter slog Barcelona ud på var bestemt ikke heldig. Det var en storslået taktisk præstation af Inter. De vidste udmærket at Barcelona var dem overlegen på næsten hver eneste plads, hvorfor de måtte bruge de midler de havde. Det var en lektion i, hvordan verdens bedste fodbold hold kunne komme til kort, uagtet deres fabelagtige boldspil. Det er helt naturligt at der over 2 kampe vil forekomme nogle dommerfejl, ofte går det begge veje. Barcelona havde masser af tid til at bryde Inter ned og at sætte fokus på en enkelt dommerfejl, det er simpelthen en for billig undskyldning, og dem troede jeg ikke du var meget for.

For nogle år siden vil man have blivet fyret som træner hvis man spillet på den måde, problemet med real er at deres kontrak med tolken tvinger dem til at give et gyldent håndtryk ved fratrædelse.

Kontekst, kontekst, kontekst. Det er første gang Real taber under den såkaldte tolk. Man ved udmærket, at man har fat i en klassetræner som allerede nu - trods mange nye ansigter i truppen, har vist sit værd. Det har ikke en skid med kontrakten at gøre. Det handler om, hvilke perspektiver som er i den pågældende træner. Kort sagt: Var dette en undtagelse på hovedreglen. Ledelsen vurderede at det var det og det er jeg helt overbevist om at de har ret i.

Jeg ser i øvrigt at du ikke mener at Higuain er et tab fordi Benzema har spillet nogle gode kampe på det sidste. Det er jo uhørt naivt. Higuain er en kæmpe kapicitet for Reals måde at spille på. Og at Benzema endelig er begyndt bare at vise en smule af sit talent, det ændrer ikke ved at det er en kæmpe niveauforskel på disse to. Jeg tænker her isoleret set. Fordi Real havde tabt den kamp uanset om Huguain var med.
Benzema kan præstere imod de små hold, men når modstanderen af en vis klasse, så falder han igennem. Han har nemlig ikke det niveau som Huguain besidder.
Cabra
Sølv Bruger

Geografisk sted: Frederiksberg
Tro: Ateist/Agnostiker

Givet : 54 perler
Fået : 74 perler

Indlægby Abu Saif » tors dec 02, 2010 13:27

Tidligere resultater er ligegyldige. Man kan kun gisne om, hvad forløbet på kampen havde været, skulle den havde fundet sted på Bernabeu

i den sammenhæng er det relevant når man påstår at sådan et resultat aldrig vil finde sted i bernabeu.
Den måde Inter slog Barcelona ud på var bestemt ikke heldig. Det var en storslået taktisk præstation af Inter. De vidste udmærket at Barcelona var dem overlegen på næsten hver eneste plads, hvorfor de måtte bruge de midler de havde. Det var en lektion i, hvordan verdens bedste fodbold hold kunne komme til kort, uagtet deres fabelagtige boldspil. Det er helt naturligt at der over 2 kampe vil forekomme nogle dommerfejl, ofte går det begge veje. Barcelona havde masser af tid til at bryde Inter ned og at sætte fokus på en enkelt dommerfejl, det er simpelthen en for billig undskyldning, og dem troede jeg ikke du var meget for

selvfølgelig var de heldige, når man tænker at Inter havde spillet på samme måde mod barca et halvt år tidligere og tabte. samme taktik samme spillere, samme tolk.
Benzema kan præstere imod de små hold, men når modstanderen af en vis klasse, så falder han igennem. Han har nemlig ikke det niveau som Huguain besidder

når man snakker om mangel på fodboldviden, nu er det sådan at alle real fans er enige om at Huguain fejler mod de store holde/mellemstore hold. sidste år i lyon og mod alle de stærke hold kunne han ikke spille godt, tjek de forskellige real-fora

Brugeravatar
Abu Saif
VIP Bruger

Indlægby Abu Saif » tors dec 02, 2010 13:29

Musliman skrev:Real-Madrid er i en "opbygningsfase", hvorimod barca er et færdigudviklet hold. Hvis bestyrelsen i Real-Madrid giver Mourinho nok tid, i stedet for at fyre ham, vil han kunne skabe et mandskab som ligner det Real-Madrid hold vi så i 2002. Del Bosque fik fire år. Med Mourinho som træner i fire år, vil Real-Madrid kunne udrette store ting!

barca's nuværende hold,vil aldrig kunne nærme sig Real-Madrid som de var med Zidane, Figo, Makelele, Raul, R.Carlos, Hierro, Guti, Salgado, Helguera og Ronaldo.

tjek den her fra 1998 barca i opbygningsfase. 61 pasninger inden der blev scoret uden at liverpool havde bolden. det er så dengang barca var i krise.

Brugeravatar
Abu Saif
VIP Bruger

Indlægby Cabra » tors dec 02, 2010 13:46

Inter lærte af deres tidligere fejl. Det jo ikke heldigt, men derimod klogt.

Bernabeu burde slet ikke blandes ind i diskussionen. Det er fiktion jo.
Cabra
Sølv Bruger

Geografisk sted: Frederiksberg
Tro: Ateist/Agnostiker

Givet : 54 perler
Fået : 74 perler

Indlægby Abu Saif » tors dec 02, 2010 15:25

Bernabeu burde slet ikke blandes ind i diskussionen. Det er fiktion jo.

så burde denne påstand også være fiktion.
De ville aldrig have tabt 5-0 på Santiago Bernabeu, og det ved du også godt selv, så bare stop her.

så som du kan se, så har jeg blandet bernabeu fordi man påstår at dette aldrig vil have fundet sted i bernabeu.

Inter lærte af deres tidligere fejl. Det jo ikke heldigt, men derimod klogt.

tror du det? de spillet med samme taktik, og samme spiller. alle ved at hvis man skal have en chance mod barca så skal man pakke sig foran målet, på den måde har man en lille bitte chance, det ved tolken og alle andre, selv barca ytre det tit at de har det sværer mod hold der pakker sig sammen. så hvis jeg var træner vil jeg gør det samme med inter og håbe på at jeg er heldige nok.
og for at understrege tolkens manglende taktiske kvalitet, så spillet han med to offensive backs, noget barca aldrig gør mod de store hold, eller andre hold der er farlig på kanterne, det er en meget kendt regl hos real og barca. men hans arrogance tog åbenbart over

Brugeravatar
Abu Saif
VIP Bruger

Indlægby Musliman » tors dec 02, 2010 15:31

Abu Saif skrev:så burde man slukke.

Eller burde du måske bare læse mit indlæg igennem, før du svarede.

Abu Saif skrev:jo for de har tabt 5-0 i bernabeu mod barca og for to år siden tabt de 6-2.

Jeg står stadig ved det. Real-Madrid - med denne trup i denne tid - ville ikke have tabt 5-0 på Santiago Bernabeu

Abu Saif skrev:han slog barca ud sidste ja, men med stor stil, nej. det var rent faktisk ekstremt heldigt. for barca blev ikke snydt for et straffe eller et rødt kort men for et mål der var korrekt scoret men dømt offside. ellers har barca fleste sejre mod tolken, jeg tror faktisk han kun har vundet to kampe mod barca.

Inter fortjente at vinde. De gik ind til kampene med ældre og dårligere spillere end barca, men formåede alligevel at vælte dem af pinden. Havde Inter ikke lov til at juble, siden i fik gang i sprinklerne?

Abu Saif skrev:det hedder høflighed, noget man ikke kender noget til i madrid.

Næste gang må du gerne citere hele min sætning, i stedet for at være så uhøflig, at undlade den sidste del af den.

Abu Saif skrev:han gav bolden til alves, det er normalt. det er åbenbart ikke gået op for dig at Guardiola er træner og ikke boldhenter.

Det var en provokation mod Ronaldo som ikke engang fortjener at diskuteres. Måske du skulle se klippet en gang til på youtube.

Abu Saif skrev:og apropos brækefornemmelse, så var det til at brække sig den albue Carvalho gav til en der kunne være på alder med hans eget søn, og bagefter spille uskyldige.

Øhm abu saif, jeg troede vi snakkede om the speciel one og tøsen pep? Nåh, men lad mig da endelig kommentere:
1.) messi lavede klart og tydeligt skuespil, som han også fik gult for.
2.) Carvalho = 32 år, Messi = 23 år
32 - 23 = 9 år
Hvis du mener Carvalho kunne have et barn som 9 årig, så er der ikke noget at komme efter.

Abu Saif skrev:og ham Ramos der burde politianmeldes for hans voldsorgie i slutning af kampen.

Han sagde undskyld til puyol og xavi efter kampen. Jeg har stadig ikke hørt en undskyldning fra tøsen pep's side af. Du må gerne henvise mig til et link, hvis han har sagt det...

Abu Saif skrev:Almeria gav mere modstand sidste uge end real

På samme måde mener Hercules, at espanyol gav mere modstand end barca...

Abu Saif skrev:For nogle år siden vil man have blivet fyret som træner hvis man spillet på den måde, problemet med real er at deres kontrak med tolken tvinger dem til at give et gyldent håndtryk ved fratrædelse.

Ukorrekt.
Musliman
Islam Moderator

Indlægby Musliman » tors dec 02, 2010 15:38

Abu Saif skrev:tjek den her fra 1998 barca i opbygningsfase. 61 pasninger inden der blev scoret uden at liverpool havde bolden. det er så dengang barca var i krise.

Så deres taktik var, at kede liverpool-spillerne, og da forsvarerne begyndte at sove af kedsomhed, slog de til? :griner:
Musliman
Islam Moderator

Indlægby Abu Saif » tors dec 02, 2010 15:44

Inter fortjente at vinde. De gik ind til kampene med ældre og dårligere spillere end barca, men formåede alligevel at vælte dem af pinden. Havde Inter ikke lov til at juble, siden i fik gang i sprinklerne?

haha du får det til at lyde som en flok pensionister på crack. rolig nu de er top prof.
sprinklerne er normalt i spanien, man gjort det også dengang barca vandt copa del rey under Nunez som præsident hvor Gaspart løb på banen med barca flag, og selvom det ikke var real der var i finalen så tændt de alligevel for sprinklerne. men det ser ud til at du har set det for første gang sidste år.
Så deres taktik var, at kede liverpool-spillerne, og da forsvarerne begyndte at sove af kedsomhed, slog de til?

det er ihvertfal kun barca der mestre Tiki Taka fodbold, det er en provokerende måde at spille fodbold på, hvor modstanderen bliver provokeret til at blive aggresive eller opgivende. der kommer flere chancer fra den slags fodbold og modsanderen får færre chancer.

Brugeravatar
Abu Saif
VIP Bruger

Næste

Lignende emner

Madrid Eller Barca
Forum: Fri Debat
Forfatter: __Slettet__
Svar: 51
Real Marid CHAMPIONES!
Forfatter: Darth Kochi
Svar: 24
Is this for real?!
Forfatter: Gæst
Svar: 3
Real Madrid fans kom frem, så vi kan håne jer :-)
Forfatter: Muhyi al din
Svar: 27

Tilbage til Fri Debat