Abu Saif skrev:så burde man slukke.
Eller burde du måske bare læse mit indlæg igennem, før du svarede.
Abu Saif skrev:jo for de har tabt 5-0 i bernabeu mod barca og for to år siden tabt de 6-2.
Jeg står stadig ved det. Real-Madrid - med denne trup i denne tid - ville ikke have tabt 5-0 på Santiago Bernabeu
Abu Saif skrev:han slog barca ud sidste ja, men med stor stil, nej. det var rent faktisk ekstremt heldigt. for barca blev ikke snydt for et straffe eller et rødt kort men for et mål der var korrekt scoret men dømt offside. ellers har barca fleste sejre mod tolken, jeg tror faktisk han kun har vundet to kampe mod barca.
Inter fortjente at vinde. De gik ind til kampene med ældre og dårligere spillere end barca, men formåede alligevel at vælte dem af pinden. Havde Inter ikke lov til at juble, siden i fik gang i sprinklerne?
Abu Saif skrev:det hedder høflighed, noget man ikke kender noget til i madrid.
Næste gang må du gerne citere hele min sætning, i stedet for at være så
uhøflig, at undlade den sidste del af den.
Abu Saif skrev:han gav bolden til alves, det er normalt. det er åbenbart ikke gået op for dig at Guardiola er træner og ikke boldhenter.
Det var en provokation mod Ronaldo som ikke engang fortjener at diskuteres. Måske du skulle se klippet en gang til på youtube.
Abu Saif skrev:og apropos brækefornemmelse, så var det til at brække sig den albue Carvalho gav til en der kunne være på alder med hans eget søn, og bagefter spille uskyldige.
Øhm abu saif, jeg troede vi snakkede om the speciel one og tøsen pep? Nåh, men lad mig da endelig kommentere:
1.) messi lavede klart og tydeligt skuespil, som han også fik gult for.
2.) Carvalho = 32 år, Messi = 23 år
32 - 23 = 9 år
Hvis du mener Carvalho kunne have et barn som 9 årig, så er der ikke noget at komme efter.
Abu Saif skrev:og ham Ramos der burde politianmeldes for hans voldsorgie i slutning af kampen.
Han sagde undskyld til puyol og xavi efter kampen. Jeg har stadig ikke hørt en undskyldning fra tøsen pep's side af. Du må gerne henvise mig til et link, hvis han har sagt det...
Abu Saif skrev:Almeria gav mere modstand sidste uge end real
På samme måde mener Hercules, at espanyol gav mere modstand end barca...
Abu Saif skrev:For nogle år siden vil man have blivet fyret som træner hvis man spillet på den måde, problemet med real er at deres kontrak med tolken tvinger dem til at give et gyldent håndtryk ved fratrædelse.
sådan kører man tingene i real
Ukorrekt.