i.s.l.a.m.q.a

Formidling af Islam. For debat henvises der til Religiøs Dialog forummet

Redaktør: Islam Mods

i.s.l.a.m.q.a

Indlægby Mila » søn jan 15, 2012 03:07

salam alaikum.

jeg fandt denne hjemme side, der hedder (i.s.l.a.m.q.a ) kan ikke skrive det uden . for så står der reklame-fjernet
jeg vil høre om nogen kender den og om den er troværdig ?? Jeg læste nogle af de indsendte spørgsmål og svarene var helt helt modsat af hvad der fx står på haya.

håber nogle kan svare.

fred :)
"Kvinden er skabt ud af mandens ribben. Ikke ud af hans fod for at blive trampet på, ej heller fra hans hoved for at bestemme over ham, men fra hans ribben for at være ligeværdig, under hans arm for at blive beskyttet, og tæt ved hans hjerte for at blive elsket"

Alhamdulillah for alt <3
Brugeravatar
Mila

Geografisk sted: hovedstaden
Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hunkøn

Givet : 4 perler
FÃ¥et : 5 perler

Re: i.s.l.a.m.q.a

Indlægby Musliman » søn jan 15, 2012 13:35

wa alaykum as-salam søster

Den nævnte hjemmeside følger ikke samme forståelse af islam som forummet (traditionel sunni).

Den afviger i aqida (troslære) og fiqh (lovlære), og der er blevet sagt usande ting om ashari aqida (en af de to skoler i troslære inden for sunni-islam).

Derfor er hjemmesiden ikke troværdig og at linke til den vil blive slettet af admins - både den danske og engelske version.

Tråden bliver låst, så hvis der er noget du ønsker at få forklaret lidt nærmere, kan du skrive en PB

Was-salam
Musliman
Islam Moderator

Tro: Sunni/Hanafî
Køn: Hankøn

Givet : 74 perler
FÃ¥et : 56 perler

Tilbage til Islam