As'saalamu alaikum wa rahmutulahi wa barakatuh kære brødre og søstre.
- Har brug for hjælp til at fjerne waswas i mit hoved og fra mit hjerte. Kan man mærke at Shaytan prøver at gøre mig i tvivl og om hvor vidt jeg tror på Allah Den Ophøjdede. Det som om mit hjerte er bundet af tvivl selvom jeg bliver ved med at sige "Det Shaytan ikke dig, der tænker sådan." men nu her for det seneste er der kommet flere tanker end jeg kan bære. Det er sådan tanker som fx. når jeg ser en sten så kommer der en tanke der siger; "Du tilbeder den sten! Du ike en muslim" selvom.jeg er godt klar over at jeg ikke gør det og når jeg beder kommee der tanker som "Du mangler det, du gør det ikke ordenligt, du kiggede væk, " og det værste "Du tror ikke på Allah, og Allah vil ikke hjælpe dig."
Sommetider når jeg siger "Alhamdulillah" fx. efter jeg har spist osv. siger den "Hvorfor takker du Allah? Det er jo ikke Allah der har købt eller arbejdet for maden." Jeg skammer mig virkelig over tankerne og jeg elsker Allah og har kæmpet imod disse tanker og mange flere hverdag og jeg ved ikke så meget om hvordan man fjerne disse. Det vil være den BEDSTE hjælp hvis du gad at hjælpe mig inshaAllah. For jeg elsker Allah af hele mit hjerte og derfor giver jeg ikke op, Alhamdulillah.

Skal jeg prøve på inshaAllah