Svineblod skjult i cigaretter

Formidling af Islam. For debat henvises der til Religiøs Dialog forummet

Redaktør: Islam Mods

Svineblod skjult i cigaretter

Indlægby Muhamedpehadzic » tors dec 15, 2011 11:02

http://i.pol.dk/videnskab/ECE937341/svi ... igaretter/
Uha endnu en grund til at kvitte rygningen...
Muhamedpehadzic

Givet : 0 perle
FĂĄet : 6 perler

Re: Svineblod skjult i cigaretter

Indlægby Muslimaa » søn dec 18, 2011 12:44

Præcis!!!
Ya Allah , forgive and guide my Umah...Amin thuma amin...
Brugeravatar
Muslimaa
Student 2011
Student 2011

Tro: Sunni/Mâlikî
Køn: Hunkøn

Givet : 70 perler
FĂĄet : 18 perler

Indlægby MuslimAmira » søn dec 18, 2011 18:50

Hvordan kan vi være sikre på dette? Er der nogle der har DIREKTE beviser på, at disse mennesker taler sandt? Både ham Søren og fra Australien? jeg ryger ikke selv. men har nogle i familien der gør.. :(
Brugeravatar
MuslimAmira

FĂĄet : 0 perle

Indlægby Daktora » søn dec 18, 2011 19:03

Daktora

Tro: Sunni/HanafĂ®

Indlægby ilhano » man dec 19, 2011 04:05

Salam
Der er ikke svineblod eller rester i filtrene eller cigaretterne fra BAT(Prince) cigaretter. Alle de andre mærker kan jeg ikke udtale mig om og ja jeg har beviser(e-mail og telefonopkald) for manden har tydeligt fundet det i en bog som sikkert omhandler de australske forhold. Politiken har ikke gjort noget ud af at undersøge om det nu er sandt og om det også gælder DK, hvad der viser dårlig journalistik.

Jeg er eks-ryger og ja jeg ved godt at det er farligt og dumt at ryge og nej prøver ikke at redde rygeres skind, men synes bare det er så nederen at muslimere generelt bare hopper på den ene ting efter den anden vedrørende produkter og deres indhold UDEN at undersøge det nærmere. Her tænker jeg på osteløbe-sagen og al mulig andet.

Ja svin bliver brugt til rigtig rigtig rigtig mange produkter, men det betyder ikke alle produkter har svin i sig.
Fortsat god nat :D
Wa Assalam
"Venskab er det sværeste i verden at forklare. Det er ikke noget du lærer i skolen. Men hvis du ikke har lært betydningen af venskab, har du i virkeligheden ikke lært noget som helst." -Muhammed Ali

"Hjælpsomhed mod andre er den husleje, du betaler for at bo her på jorden." -Muhammed Ali
Brugeravatar
ilhano

Geografisk sted: København
Køn: Hankøn

Indlægby ilhano » man dec 19, 2011 04:05

Salam
Der er ikke svineblod eller rester i filtrene eller cigaretterne fra BAT(Prince) cigaretter. Alle de andre mærker kan jeg ikke udtale mig om og ja jeg har beviser(e-mail og telefonopkald) for manden har tydeligt fundet det i en bog som sikkert omhandler de australske forhold. Politiken har ikke gjort noget ud af at undersøge om det nu er sandt og om det også gælder DK, hvad der viser dårlig journalistik.

Jeg er eks-ryger og ja jeg ved godt at det er farligt og dumt at ryge og nej prøver ikke at redde rygeres skind, men synes bare det er så nederen at muslimere generelt bare hopper på den ene ting efter den anden vedrørende produkter og deres indhold UDEN at undersøge det nærmere. Her tænker jeg på osteløbe-sagen og al mulig andet.

Ja svin bliver brugt til rigtig rigtig rigtig mange produkter, men det betyder ikke alle produkter har svin i sig.
Fortsat god nat :D
Wa Assalam
"Venskab er det sværeste i verden at forklare. Det er ikke noget du lærer i skolen. Men hvis du ikke har lært betydningen af venskab, har du i virkeligheden ikke lært noget som helst." -Muhammed Ali

"Hjælpsomhed mod andre er den husleje, du betaler for at bo her på jorden." -Muhammed Ali
Brugeravatar
ilhano

Geografisk sted: København
Køn: Hankøn

Lignende emner

Tilbage til Islam