Salam
Der er ikke svineblod eller rester i filtrene eller cigaretterne fra BAT(Prince) cigaretter. Alle de andre mærker kan jeg ikke udtale mig om og ja jeg har beviser(e-mail og telefonopkald) for manden har tydeligt fundet det i en bog som sikkert omhandler de australske forhold. Politiken har ikke gjort noget ud af at undersøge om det nu er sandt og om det også gælder DK, hvad der viser dårlig journalistik.
Jeg er eks-ryger og ja jeg ved godt at det er farligt og dumt at ryge og nej prøver ikke at redde rygeres skind, men synes bare det er så nederen at muslimere generelt bare hopper på den ene ting efter den anden vedrørende produkter og deres indhold UDEN at undersøge det nærmere. Her tænker jeg på osteløbe-sagen og al mulig andet.
Ja svin bliver brugt til rigtig rigtig rigtig mange produkter, men det betyder ikke alle produkter har svin i sig.
Fortsat god nat

Wa Assalam
"Venskab er det sværeste i verden at forklare. Det er ikke noget du lærer i skolen. Men hvis du ikke har lært betydningen af venskab, har du i virkeligheden ikke lært noget som helst." -Muhammed Ali
"Hjælpsomhed mod andre er den husleje, du betaler for at bo her på jorden." -Muhammed Ali