Så er det Eid snart... Hvad er jeres planer , inshallah?
Ps: giver man forresten penge til de fattige i Eid Al-Adha? Som Sunnah eller noget?

Redaktør: Islam Mods

Muslimaa skrev:Al Salamu Alaikum.
Så er det Eid snart... Hvad er jeres planer , inshallah?![]()
Ps: giver man forresten penge til de fattige i Eid Al-Adha? Som Sunnah eller noget?

PoF skrev:Wa'alaikum salam
Hmm.. jeg har hørt, at der ikke bliver holdt eid i valby-hallen
Lotus skrev:"Wakf annoncerer hermed at der IKKE afholdes Eid arrangement i Club Danmark Hallen i Valby da den er under renovation. Desværre er der KUN adgang for mænd grundet pladsmangel. To gange afholdes Eid-bønnen i selve moskéen på Dortheavej 45, 2400 Kbh kl. 09 og kl. 10. Vi beklager ulejigheden. Wsalaam - Munida og Wakf"
Havde ellers glædet mig 

Suzan skrev:Lotus skrev:"Wakf annoncerer hermed at der IKKE afholdes Eid arrangement i Club Danmark Hallen i Valby da den er under renovation. Desværre er der KUN adgang for mænd grundet pladsmangel. To gange afholdes Eid-bønnen i selve moskéen på Dortheavej 45, 2400 Kbh kl. 09 og kl. 10. Vi beklager ulejigheden. Wsalaam - Munida og Wakf"
ØvHavde ellers glædet mig
| 'Id al-adha nærmer sig Forum: Islam Forfatter: Al_muslima Svar: 8 |
Eid el-adha Forum: Fri Debat Forfatter: Lilje Svar: 1 |
Eid Mubarak | Eid al-Adha 1431|2010 Forum: Islam Forfatter: AbU Svar: 2 |
Nu' det Eid igen! Kom til Eid Ul Adha med khutba på dansk Forum: Islam Forfatter: AbU Svar: 9 |
Eid ul Adha bønnen i Valby hallen Forum: Politik og samfund Forfatter: Anonymous Svar: 0 |
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster