Prostar skrev:Assalam Aleykum alle sammen.
Jeg har det ret skidt for tiden. Jeg er netop dumpet til min køreprøve for anden gang, og jeg føler mig som en stor taber. Det er ikke rart at komme hjem med sådan en nyhed to gange...
Den første gang havde jeg på fornemmelsen, at jeg ville dumpe, men den anden gang syntes jeg, at det gik helt fint - lige bortset fra parallelparkeringen. Dog mente den sagkyndige, at jeg ikke var klar. Det chokerede mig utrolig meget, da jeg selv føler, at jeg har styr kørslen. Virkelig ærgerligt at skulle vente så længe og betale så meget!
Jeg venter i øjeblikket på en ny prøve. Ville bare høre, om I ikke ville være flinke at gøre dua for mig til næste gang? Jeg har brug for al den hjælp, jeg kan få. Vil virkelig gerne have det overstået hurtigst muligt.
Jeg takker på forhånd!
Assalam Aleykum.
Wa alaikum salam,
Det er ikke jordens undergang at dumpe en køreprøve mere end 1 gang

Altså det er det virkelig ikke! Det ville være noget andet, hvis du ikke havde flere chancer, eller det handlede om noget alvorligt. Hvis du ikke får det 3. gang, jamen så bliver det bare på et senere tidspunkt inshaAllah. Hvad har du mistet, som ikke kan erstattes?
Det der med "hurtigst muligt", den kommer man bare heller ikke ret langt med i livet er det gået op for mig. Jeg har oplevet flere ting, som jeg også gerne ville have overstået "hurtigst muligt" og i nogle af tilfældende, så er der kommet ting i vejen, som var udenfor min magt, og som forhindrede tingene i at ske "hurtigst muligt". Hvorfor løbe om kamp med tiden, når den er hurtigere end dig alligevel? Inden du når at se dig om, så har du kørekortet i hånden inshaAllah, så lad nu være med at stresse og gå ned over sådan noget, som altid kan opnås.
Må Allah gøre det let for dig og må du bestå inshaAllah!